Outoja/ällöttäviä tapojasi, joista muut ei tiedä?
Itse raavin päästä hilsettä ja sitten syön sitä kynsien alta.
Joskus söin rupia, siis jos vaikka kädessä/jalassa oli rupi niin revin ja söin sen.
Kommentit (105)
Syön paljon purkkaa. Kun oleilen sohvalla tai sängyllä vaikka luen kirjaa, niin jauhan siinä samalla aina kahta purkkatyynyä kerrallaan. Sitten kun maku hävinnyt, otan purkan suusta ja kiinnitän sen purkkapussin kylkeen. Sitten taas uudet kaksi purkanpalaa jne. Eli siihen purkkapussin kylkeen kertyy läjä pureskeltuja purkkia. :D Näyttää vähän inhottavalta... Koska jauhan purkkaa niin paljon, en vähän väliä jaksa viedä roskiin sitä pureskeltua purkkaa.
Rakastelen joskus ei neitsyiden naisten kanssa. Tiedän, todella ällö tapa.
Yök! Miks kaikkee pitää maistaa?
Peräreikäni kutiaa välillä, raavin sitä ja kynsien alle jää mähmää, jota haistelen. Kaivan välillä kakkaa peräreiästä, jossei se tule tarpeeksi helposti.
Minä syön kuukautishyytymiäni. Käytän aina sidettä, koska siitä ne bongaa parhaiten. Kaksi ekaa vuotopäivää tulee vaan perus verta ja sitten alkaa plumpsahdella ihania herkkuklimppejä. Mitä isompia, sitä parempia. Joskus harmittaa jos hyytymiä ei tule juuri ollenkaan, silloin oikein sylettää että joutuu odottamaan taas kuukauden seuraavia apajia!
Sairasta tiedän, mutta minä en kuse suihkuun, kaiva nenääni ilman nessua tai jätä persettäni pesemättä ;) koulutukseltanikin olen dippainssi.
Hah! kaikkea en usko mitä tässä on ollut..
Itselläni oli lapsena sellainen tapa että levitin erikeperiä (liimaa) käsiin, annoin kuivua ja sitten kuorin sen pois niinkuin toisen ihin, se oli hauskaa!
Vaikken minäkään usko, että kaikki mainitut on totta niin tää on liian ällöttävä ketju.
Omien eritteiden haistelu ja ihastelu on normaalia, syöminen ei. Toivon että ne oli provoja.
Pureskelen poskien sisäpinnalta suikaleita irti ja teen niistä pallon. Mitä isompi, sen parempi. Kerään suikaleet talteen ja kuivatan niistä pallon jonka sitten syön. Aina en tosin ehdi kuivattaa tarpeeksi...
Huulia revin myös ja syön palaset.
Mustapäiden sisällöt syön...
Nenän sisältä tulee maukkaimmat ihomadot.
Lapsena keräsin pureskellut purkkani samaan pyöreään palloon, jota säilytin milloin missäkin, yleensä television takana. Siinä vaiheessa, kun äiti löysi aarteeni, oli sen halkaisija noin kymmenen senttiä.
mä kaivelen myös kihomadot pois peräaukosta.
Mitä tästä opimme? Ihminen on oikeasti sukua apinalle ;) mistä muualta voi tulla mieltymykset tehdä näitä juttuja?
Kaivan nenää; revin rupia, finnejä, kynsinauhoja, kaikkee mistä saa kiinni; tarkistan valkovuodon hajun alkkareista; pissin suihkuun..
Tosin mies tietää nää ja on todistanutkin alkkareiden haistelua lukuunottamatta (ei oo sattunu paikalle :D). Muutenki eletään niinku pellossa. Onha täs elämässä ny vähä merkittävämpiäkin ongelmia ku joku eritteen kaivelu tms. :)
Naapurin mies on tirkistelijä. Pimeässä saattaa olla ikkunan ulkopuolella passissa. Sanoisin että huono piirre sekin.
Jes, en olokaan outo! En tee mitään noista yllä mainituista!
Kaivan nenästäni kuivunutta räkää ja syön sen. Syön silmästäni sormella pyyhkäisemäni rähmän. Puren sormenpäistä kovettunutta kynsivallin ihoa ja syön. Olen ihan koukussa ihomatojen/mustapäiden puristeluun, oikein harmittaa välillä kun ei ole kunnolla puristeltavaa (niitä en sentään syö..).
Hyi hitto, ällöttää itseäkin näin kirjoitettuna.
Kiitos näistä, sain illalla aivan mahtavat naurut!!!!! :D
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:50"]
Mulla on yksi, mutta se on ihan kauhea. Hävettää itseänikin ihan karmeasti, mutta ehkä pakko tunnustaa anonyyminä. Mulla on psori ja ihossa on hilseileviä, selvärajaisia ihottumalänttejä, joihin iho paksuuntuu. No mä näistä ihottumista revin sitä kuivunutta, kovaa ihoa laattoina pois ja syön sitä. Ei voi olla totta että joku on näin yökköttävä mutta jep, näin teen. Ennen revin hiuksiani juurineen ja tupsuttelin sillä juuritupella (joka on vähän tahmea) ylähuulta, jossa on herkkä tunto. Alkoi tulla kalju kohta päähän niin oli pakko lopettaa. Nyt tämä psorijuttu on syrjäyttänyt tuon repimis/tupsutteluvimman ja sanomatta on selvää, ettei ihosairaus pääse oikein paranemaan tämän pakkomielteen takia. Ette ikinä uskoisi minusta - ihosairauskaan ei edes näy päälle päin, sillä se on paikoissa, jotka saan peitettyä vaatteilla enkä koskaan käy esim. julkisissa uimahalleissa.
[/quote]
Tuolle pakkomielteiselle ihon repimiselle ja hiusten nyppimiselle on olemassa nimikin: ensimmäinen on nimeltään dermatillomania ja viimeksi mainittu trikotillomania. Ovat sukua pakko-oireiselle häiriölle. Jos asia häiritsee ja hävettää, kannattaa perehtyä aiheeseen ja harkita jonkinlaista käyttäytymisterapiaa, jotta saat ihon repimisen hallintaan. Sain nimenomaan sen käsityksen, että repiminen häiritsee sinua itseäsi, koska se ei edistä ihosairauden paranemisista.
Itselläni on vuosien mittaan ollut paljon pakko-oireisuutta, ja dermatillomaniaankin on taipumusta. Saat siis sympatiani! Nuorempana revin finnejäni ja ilmeisesti onnistuin pahentamaan suhteellisen lievän akneni tulehdukselliseksi. Silloin tällöin raavin edelleen päänahasta hilsettä, jota sitten kaivan kynsien alta, tutkin ja pyörittelen sormissa. Asia on mielestäni jotenkin nolo ja ällöttävä, koska hiukset likaantuvat tuosta toiminnasta ihan hirveästi. Ärsyttää, jos on juuri pessyt hiukset ja saman illan aikana onnistuu saamaan ne rasvaisiksi päänahkaa rapsuttelemalla. Revin myös ihoriekaleita kuivista kantapäistä, ja heittelen palasia lattialle. Tuo tapa on mielestäni lähinnä ärsyttävä. Kantapäät ovat repimisen takia todella huonossa kunnossa, en kyllä näitä missään sandaaleissa esittelisi.
Muita outoja tapojani: Ollessani kotosalla en käy moneen päivään suihkussa, vaikka siihen olisi tarvetta. Nuuhkin pahanhajuisia kainaloitani ja persehikeäni. Haistelen myös hikisiä alushousujani, ja oudolla tavalla pidän tuosta hajusta. Suihkussa käymättömyys jotenkin nolottaa minua, koska haluaisin olla äärimmäisen puhdas ja hyväntuoksuinen. Peseytymättömyys liittynee kohdallani masennukseen ja yleiseen aikaansaamattomuuteen. Toisaalta minulla on myös taipumusta ylihygieenisyyteen: pakko-oireisuuden takia suihkussa menee pitempään aikaa kuin monilla muilla, ja käsiä pesen aivan liikaa. Ei ole oikein tasapainoa tässä asiassa.
Nenän kaivaminen ja rään syöminen on mielestäni todella nautinnollista. Haistelen myös pierujani, kuten näköjään moni muukin täällä, hehe. Ihmettelen noita kauhistelijoita, etenkin kun suurin osa näistä jutuista on erittäin yleisiä ja inhimillisiä. Hauska ketju! Kaikkein eniten repesin huolitellulle lentoemännälle, joka kertoi syövänsä räkää ja haistelevansa pierujaan :)
Leikkaan kovettunutta ihoa jalasta (pikkuvarpaan vierestä) kynsileikkureilla, joskus haistan alushousujani ja kusen suihkussa, mikä ei mun mielestä kyllä ole kauhean ällöttävää. Kaverit oudoksui kun kerroin että "rapsuttelen" poikaystävän korvasta (venytys) mähmää.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 06:27"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:24"]
Yleisessä vessassa pissan pyyhkimisen jälkeen pyyhin sillä pillulimaisella ja pissaisella vessapaperilla aina sen renkaan ja se jää tahraiseksi ;D khehhheh
[/quote]
Tästä syystä itse käytän vähintään aina paperia ja joskus saatan jopa pyyhkäistä sen renkaan kostealla rätillä. Mutt a tämä tapa ei ole outo, vaan erittäin yleinen ainakin omassa kaveripiirissäni.
[/quote]
Mäkin laitan aina julkisissa vessoissa reunoille paperia ennen istumista, se taitaa olla aika yleistä, mutta en oo ikinä ajatellut, että joku voisi olla noin sairas, että levittää oikein tieten tahtoen omia eritteitään siihen renkaaseen. Sama henkilö varmaan kokkina niistäisi tai sylkisi jokaiseen laittamaansa ruoka-annokseen ihan vaan pelkkää ilkeyttään.