Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja/ällöttäviä tapojasi, joista muut ei tiedä?

Vierailija
10.12.2013 |

Itse raavin päästä hilsettä ja sitten syön sitä kynsien alta.
Joskus söin rupia, siis jos vaikka kädessä/jalassa oli rupi niin revin ja söin sen.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% ihmisistä kusee lattiakaivoon ja loput valehtelee.

Vierailija
22/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 21:15"]

Täällähän on paljon omia juttuja. Minä myös revin palasia varpaankynsistä, haistelen kynnenpalaan tarttunutta nöyhtää, pyörittelen kynttä sormissani ja viskaan lopulta lattialle. Katson myös ulosteen koostumuksen ja joskus joka noukin sen paljain käsin pytystä.

[/quote]Mitä teet pökäleelle sen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kusen suihkussa

- leikkaan jaloista kovettumia, en tosin syö niitä, en edes haistele

- pikkuhousun suojaa saatan haistaa ennen kuin heitän roskiin, ja sairaalla tavalla pidän siitä hajusta. Voi kauhee.

- vilkaisen pönttöön paskottuani

- joskus, kun olen vaan kotona, saatan "pantata" suihkussa käymistä kolmekin päivää. Puolustuksekseni; kukaan ei ole näkemässä/haistamassa.

Vierailija
24/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin provota, mut käsipierut ja muut... Kiva tietää olevansa aika normaali.

Siis nyt vittu oikeesti! Käsipierut!

Vierailija
25/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, kotibilettäjä, joko oot pettäny?

Vierailija
26/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuseskelen töissä kädelleni ja levitän pissaa koko renkaalle, joskus viritän muiden eväitä pissalla (varsinkin jos käyttävät eväsrasioita ja maustavat reippaasti) :) sekä lainaan työkavereiden puhelinta ja pyyhin sitä pikkareihini

Vierailija
27/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jos ummetusta kaivan kakan kädellä pois. Helpottaa. Samoin kun joskus on kihomatoja niin kaivelen niitä pois (tyhjästä peppureiästä). Helpottaa ihan sikana.

Haistelen joskus omia pikkareita.

Olen maistanut omaa valkovuotoa, kakkaa ja pissaa (joka muuten maistuu esim esanssiselta mansikalta, jos edellisillan vesipiipun hiili on ollut vaikka sitä makua)

Ahmin salaa ja leikin silloin tällöin ruuan laadusta välittävää ihmistä. Itsetuntoni on huono ja olen ikuisuuslaihduttaja. Käyn salilla sopivasti ja siksi paino on ok.

Tällä hetkellä asuntoni on käsittämättömän saastainen, esim tiskejä en oo jaksanu esihuuhtelua enempää tiskata.

Pissaan lattiakaivoon.

Syön räkää silloin tällöin.

Helpottipas.

Vierailija
28/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pissaan aina suihkussa ollessani lattiakaivoon, ja mieheni kanssa suihkutellessani hänen reittään pitkin lattialle. Haistelen aina veskissä alushousujani, ja salaa toivon myös mieheni nuuhkivan niitä pyykkikorista. Haistan usein myös käyttämääni tamponia. Ruokaa laittaessani tai leipoessani maistan suoraan kauhasta useaan kertaan, vaikka tuotokset menisivätkin myös perheen ulkopuolelle syötäväksi.

Vierailija
29/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön hilsettä, ihomatoja, räkää, ihonpalasia ja rupia ja haistelen alushousujani.

Vierailija
30/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön omaa räkää ja kuukautisverihyytymiäni.

Vierailija
31/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:45"]

Syön omaa räkää ja kuukautisverihyytymiäni.

[/quote]

En kyllä usko tuota jälkimmäistä!

Vierailija
32/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, toivottavasti nämä eivät kaikki ole totta!

Minä vaan kaivan nenääni (EN syö räkää!) ja haistan usein käytettyä pikkuhousunsuojaa...

Vierailija
33/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset? Olen tehnyt niin jo yli 20 vuotta.

Vierailija
34/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyyyi :( ette voi olla tosissanne?

Vierailija
35/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 21:37"]

Tanssin valssia ison pehmolelukarhun kanssa, kun mieheni on poissa. Tarkistan aina, että verhot on kiinni. Musta aina näyttää siltä, että se nalle on onnellisempi, kun olen säännöllisesti muistanut tanssia sen kanssa.

[/quote]

Tää oli niin hyvä, että räkätän hysteerisesti ääneen yksinäni.

:D:D:D

Vierailija
36/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, tämä ketju ainakin todisti sen, että en ole ollenkaan epänormaali, päinvastoin :D

Vierailija
37/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin jalkapohjista kuivaa ihoa ja pureskelen sitä. Vähän kuin kuivalihaa... Kaivan myös nenääni, mutten syö tuotosta. 

Vierailija
38/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistettyäni tarkistan nenäliinasta tuloksen. Kaivelen napaani ja nuuhkin sitten sormiani.

Vierailija
39/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin et oon kauheenki kova tyyppi ku tuun kertomaan et puhdistan/ kaivelen korviani sellaisella tikulla, jolla kuuluisi puhdistaa kynnenalusia. Mähän häviin näille jutuille ihan 6-0.

Vierailija
40/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ällöttäviä tapoja. Jos ei lasketa sitä että tietokonepöytä täyttyy vauvanruokapurkeista aika ajoin.

-Mies 28v-