Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja/ällöttäviä tapojasi, joista muut ei tiedä?

Vierailija
10.12.2013 |

Itse raavin päästä hilsettä ja sitten syön sitä kynsien alta.
Joskus söin rupia, siis jos vaikka kädessä/jalassa oli rupi niin revin ja söin sen.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi olla tosissanne, siis yök! Pehmonallen kanssa tanssija on ihana, mut nää muut, huh.

Vierailija
42/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi, mutta se on ihan kauhea. Hävettää itseänikin ihan karmeasti, mutta ehkä pakko tunnustaa anonyyminä. Mulla on psori ja ihossa on hilseileviä, selvärajaisia ihottumalänttejä, joihin iho paksuuntuu. No mä näistä ihottumista revin sitä kuivunutta, kovaa ihoa laattoina pois ja syön sitä. Ei voi olla totta että joku on näin yökköttävä mutta jep, näin teen. Ennen revin hiuksiani juurineen ja tupsuttelin sillä juuritupella (joka on vähän tahmea) ylähuulta, jossa on herkkä tunto. Alkoi tulla kalju kohta päähän niin oli pakko lopettaa. Nyt tämä psorijuttu on syrjäyttänyt tuon repimis/tupsutteluvimman ja sanomatta on selvää, ettei ihosairaus pääse oikein paranemaan tämän pakkomielteen takia. Ette ikinä uskoisi minusta - ihosairauskaan ei edes näy päälle päin, sillä se on paikoissa, jotka saan peitettyä vaatteilla enkä koskaan käy esim. julkisissa uimahalleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut sain, kiitos :D

Vierailija
44/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Revin jalkapohjista kuivaa ihoa ja pureskelen sitä. Vähän kuin kuivalihaa"

................. :D :D :D :D repesin

Vierailija
45/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen ilman ääntä julkisilla paikoilla esim kaupassa, jos lähellä ei ole ketään ihmistä.

Vierailija
46/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Teen tekoaivastuksia työntämällä nenääni hiuksia tai kutittelemalla nenän sisäpuolta kynällä.

-Selkäni on arpinen ja se johtuu siitä, että etsin selästäni finnejä, joita voin puristella ja myöskin revin irti rupia, joita kasvaa finnien arpien päälle ja syön ne ruvet. En voi ikinä käyttää selästä avonaisia puseroita tämän tavan vuoksi.

-Töissä saatan vessareissuilla kaivaa antaumuksella nenääni. Myös kotona kaivelen nenää. Kaivelen myös kynnellä korvavaikkua ja syön sitä.

Vierailija
47/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa teistä en kyllä usko.

Mutta itse kaivelen nenää, korvia, pidän kättä housuissa Al Bundyn tapaan, ja katselen naisten sääriä, vaikka olen heteronainen. Tuo säärten katselu on kyllä puhdasta kateutta, kun omani ovat niin rumat. 

Vierailija
48/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin 55 unohti vielä että syljeskelen ulkona jos kukaan ei näe. 

Vierailija
49/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelen ihomatoja naamastani ja saan satunnaisten finnien poksauttelusta lähes orgastista nautintoa. Tuijotan myös näppylöitä muiden naamoissa/niskoissa ja sormet syyhyävät.

Välillä naamani hehkuu punaisena puristelun jälkeen enkä voi mennä avaamaan ovea, jos ovikello soi.

Vierailija
50/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturboin todella paljon. Joskus myöstyöpaikan vessassa... Jotenkin vaan olen aina ollut hyvin hyvin kiimainen nainen.

Vierailija
51/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese takapuoltani, käytän vain paperia.

Vierailija
52/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:03"]

En pese takapuoltani, käytän vain paperia.

[/quote]

nam, vanhan paskan ja persehien sekoitus..

Vierailija
53/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisessä vessassa pissan pyyhkimisen jälkeen pyyhin sillä pillulimaisella ja pissaisella vessapaperilla aina sen renkaan ja se jää tahraiseksi ;D khehhheh

Vierailija
54/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen välillä muiden läsnäollessa, jos olen varma ettei tule ääntä eikä kukaan ole ihan suoraan hajuetäisyydellä. Nuuhkin pikkuhousunsuojaa ennen kuin viskaan sen roskikseen. Kaivan nenää ja viskon kuivuneet köntsät menemään. Nautin siitä kun saan liman irtoamaan nielusta niin että lavuaariin sylkäistessä tulee vihreä klöntti. Jos mulla on tulehdus kynnessä, puristan mädän ulos ja nuuhkin sitä mätää. 

Vierailija
55/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tässä ketjussa olisi oudoista tavoista laajemminkin, mutta tämähän onkin pelkkä eriteketju...

Vierailija
56/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:05"]

Meinasin provota, mut käsipierut ja muut... Kiva tietää olevansa aika normaali.

Siis nyt vittu oikeesti! Käsipierut!

[/quote]

Pahempi on, jos lentoemo tekee sen juuri ennen lennon alkua ja kättelee koko koneellisen siellä keulassa jonkin kättelyintensiivisen lentoyhtiön palkoissa. Sellaisia on joskus idempänä nähty.

Vierailija
57/105 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 22:14"]

kuseskelen töissä kädelleni ja levitän pissaa koko renkaalle, joskus viritän muiden eväitä pissalla (varsinkin jos käyttävät eväsrasioita ja maustavat reippaasti) :) sekä lainaan työkavereiden puhelinta ja pyyhin sitä pikkareihini

[/quote]

Sulla on selvästi liian vähän hommaa töissä.

Vierailija
58/105 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.. Multa vuotaa usein verta nenästä ja silloin kun on nuha niin veri ja räkä muodostavat joskus 10-15cm pitkän ja sentin paksun veriklimpin. Se kun tulee ulos nenästä niin levitän sen kuivumaan kämmenselälle. Sitten kun se on kuivunut niin pyörittelen siitä pallon ja viskaan menemään.

Niistän myös usein kämmeneen ja pyyhin sen kämmensyrjään.

Nypin pinseteillä häpykarvat pois ja parasta hupia on kaivaa ihon alle jumiin jääneet karvat esiin ja kiskoa pois.

Muistelen usein n. 16v kainaloon tullutta about desin kokoista paisetta joka oli niin kiva poksauttaa Ja puristella tyhjäksi kun keltaiset limat vaan räiskyi pitkin talouspaperia... Saispa joskus vielä samanlaisen. Katselen myös youtubesta paiseenpuhkaisu-videoita ja odotan innolla, että eka tositilanne tulisi vastaan..

Olen huoliteltu lääketieteen opiskelija, 25v...

Vierailija
59/105 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihiksella. Pääosin pysyn ruodussa mutta joskus suklaanhimo ottaa vallan. Ostan levyn, änkeän suun täyteen, makustelen vähän aikaa ja syljen suurimman osan roskikseen. Kauheeta tuhlausta mutta jostain syystä yhden palan hidas imeskely ei tyydytä tarvetta.

Vierailija
60/105 |
12.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät häpyhuulet ja räplään niitä iltaisin, esim lukiessa tai tv:tä katsellessa.