Outoja/ällöttäviä tapojasi, joista muut ei tiedä?
Itse raavin päästä hilsettä ja sitten syön sitä kynsien alta.
Joskus söin rupia, siis jos vaikka kädessä/jalassa oli rupi niin revin ja söin sen.
Kommentit (105)
Kaivan sormenpäällä vaikkua korvasta ja haistelen sitä. Raavin hilsettä päänahasta ja maistelen sitä. Pyörittelen räkäpalloja pitkään sormissani ja heitän ne sitten lattialle. Hieron hikisiä kivesten alustojani ja haistelen sormiani.
Kakalla käydessäni nousen lopuksi seisomaan ja kaivan oikein syvältä pepusta.
Kusen toisinaan lattiakaivoon suihkussa. Joskus baarissa humalassa kusen tahallani pöntön reunan ohi lattialle vain nähdäkseni, miltä se näyttää.
Revin tahallani auki finnejä selästä, koska tuntuu kivalta, kun niistä vuotaa hieman verta.
Mikä noissa 7n niin kamalaa, ootte normaaleja. Ei se ketaan satuta, paitti jos on rinsessa ja seki tekee jotain vain ei julkisesti...
2989
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:24"]
Yleisessä vessassa pissan pyyhkimisen jälkeen pyyhin sillä pillulimaisella ja pissaisella vessapaperilla aina sen renkaan ja se jää tahraiseksi ;D khehhheh
[/quote]
Tämän vuoksi taas minä kusen yleisessä vessassa aina seisaaltaan. Kyllä se onnistuu naiseltakin, kun on harjoitellut kotona! P-lla käydessä pyyhin aina ensin reunan desinfiointiliinalla, suosittelen muillekin.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 23:24"]
Yleisessä vessassa pissan pyyhkimisen jälkeen pyyhin sillä pillulimaisella ja pissaisella vessapaperilla aina sen renkaan ja se jää tahraiseksi ;D khehhheh
[/quote]
Tästä syystä itse käytän vähintään aina paperia ja joskus saatan jopa pyyhkäistä sen renkaan kostealla rätillä. Mutt a tämä tapa ei ole outo, vaan erittäin yleinen ainakin omassa kaveripiirissäni.
Syön jalkapohjistani nahkaa suihkun jälkeen.
Tykkään raaputtaa kuivia käsivarsia mustaa alustaa vasten niin että näen kun sitä valkoista ihohöytyvää tipahtelee mustaa taustaa vasten.
Lisäksi tykkään raaputtaa käsiä niin, että ihoon tulee punaisia pisteitä mutta päällimmäinen kerros ei mene rikki.
Lapsena söin kämmenistä aina ihon.
Viikonloppuisin kun ei ole mitään pakollista ohjelmaa makailen sängyssä ja surffailen netissä ja vedän nautinnollisesti handuun. Koska en viitsi nousta hakemaan paperia tms jolla putsaan spermat ja levitän ne omalle naamalle...kasvonaamioksi ja loput pyyhin lakanoihin. J oskus sattuu että spermat jäävät naamalle sunnuntai-iltaan saakka koska ei huvita käydä suihkussa. Mut koirat kyllä nuolee mielellään mun naaman!...
Mun peräaukolla on hieman ärsytystä ja olen huomannu miten saatanan hyvältä voi tuntua kun rapsuttaa sieltä tai laittaa kosteusvoidetta...runkkaan siis peppuani, kotona enemmän, joskus töissäkin on kiva käydä hivelemässä peppureikää.
hetero perusjamppa 33v
[quote author="Vierailija" time="12.12.2013 klo 20:19"]
Minä syön kuukautishyytymiäni. Käytän aina sidettä, koska siitä ne bongaa parhaiten. Kaksi ekaa vuotopäivää tulee vaan perus verta ja sitten alkaa plumpsahdella ihania herkkuklimppejä. Mitä isompia, sitä parempia. Joskus harmittaa jos hyytymiä ei tule juuri ollenkaan, silloin oikein sylettää että joutuu odottamaan taas kuukauden seuraavia apajia!
Sairasta tiedän, mutta minä en kuse suihkuun, kaiva nenääni ilman nessua tai jätä persettäni pesemättä ;) koulutukseltanikin olen dippainssi.
[/quote]
Hei hienoa että en ole ainoa hyytymien syöjä. Muutenkin veri tuoksuu ja maistuu hyvältä.
t: se aikaisemmin hyytymien syönnin myöntänyt ketä ei uskottu.
Mä ymmärrän lähes kaiken muun, mutta toi kuukautisverihyytymien syöminen on kyllä musta melko...
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:41"]
Mä ymmärrän lähes kaiken muun, mutta toi kuukautisverihyytymien syöminen on kyllä musta melko...
[/quote]
Minusta taas joku jalkojen ihon syönti on paljon ällöttävämpää. Veri on kuitenkin melko puhdasta.
Tykkään silitellä koirani pallukoita. Tähän ei liity mitään seksuaalista eikä koirani ole moksiskaan. Ovat niin pehmoiset!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:53"]
Tykkään silitellä koirani pallukoita. Tähän ei liity mitään seksuaalista eikä koirani ole moksiskaan. Ovat niin pehmoiset!
[/quote]
Perverssi mikä perverssi. eläimiinsekaantuja!
Tanssin usein kotona alasti yksin ollessani. Puhun myös ääneen (joskus vierailla kielillä).
Joskus teeskentelen puhuvani puhelimessa, kun vastaan tulee tietty rasittava naapuri, jonka kanssa en välittäisi jutella.
Kaivan kurkustani niitä valkoisia, pahanhajuisia palleroita (proppuja?) ja haistelen. Joskus jos niitä tulee kerralla oikein paljon, mikä on varsin nautinnollista, asettelen ne riviin lavuaarin reunalle ja ihailen.
Joskus jos takapuoli on hikinen, hieron pershikeä käteeni ja haistelen.
Haluaisin harrastaa seksiä rujon ja ruman miehen kanssa, jolla olisi oikein iso, ryhmyinen penis. Saisi olla vähän lihava myös.
Tarkistan aina sängyn ja sohvan aluset, saunan, vaatekaapit ym. potentiaaliset piilopaikat ennen kuin vaikka alan masturboimaan tai laulamaan. Vaikka tiedän, että ketään ei ole talossa.
Ulko-oven, hellan ja hanojen kanssa on aika vaikeaa, jos pitää lähteä matkalle tms. Tarkistuskierroksiin kuluu tuhottomasti aikaa. Saatan kytätä kiinni olevaa hanaa kymmenenkin minuuttia ja palata asiaan hetken päästä.
Joskus keskustelutilanteissa kuvittelen, mitähän tapahtuisi, jos vaikka sanoisin jotain tosi loukkaavaa, tai pieraisisin.
Syön rupiani.
Mie tykkään imeskellä haavoista verta, maistella ja miettiä miltä se maistuu.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:13"]Revin jalkapohjista kuivaa ihoa ja pureskelen sitä. Vähän kuin kuivalihaa... Kaivan myös nenääni, mutten syö tuotosta.
[/quote]
Täällä toinen jalkapohjien repijä ja syöjä. Tälle "taudille" on muuten nimikin, dermatillomania.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 00:13"]Revin jalkapohjista kuivaa ihoa ja pureskelen sitä. Vähän kuin kuivalihaa... Kaivan myös nenääni, mutten syö tuotosta.
[/quote]
Täällä toinen jalkapohjien repijä ja syöjä. Tälle "taudille" on muuten nimikin, dermatillomania.
[/quote]
onko kaikelle pakko aina keksiä joku vitun diagnoosi..
voin vetää litran jäätelöä yhteenmenoon