Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja/ällöttäviä tapojasi, joista muut ei tiedä?

Vierailija
10.12.2013 |

Itse raavin päästä hilsettä ja sitten syön sitä kynsien alta.
Joskus söin rupia, siis jos vaikka kädessä/jalassa oli rupi niin revin ja söin sen.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön räkää vieläkin. haistelen välillä persehikeäni. piereskelen käteeni ja haistelen niitä..

Vierailija
2/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:37"]

syön räkää vieläkin. haistelen välillä persehikeäni. piereskelen käteeni ja haistelen niitä..

[/quote]

hahah:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ps. olen huoliteltu 26-vuotias lentoemäntä.

terveisin 2.

Vierailija
4/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään haistella menkkojen aikaan verisiä siteitäni..

Vierailija
5/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto! Mua harvoin ällöttää mikään, mut ajatuakin jostain ihomatojen, rähmän yms syömisestä saa mut jo voimaan pahoin!

Vierailija
6/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin leikannut varpaankynsiäni vaan lyhennän ne repimällä varpaat verille. Haistelen palasia ja niiden alapintaan takertunutta möhnää, josta pyörittelen pieniä palloja jotka nakkelen lattialle. Lisäksi haistelen omia pierujani, tarkastan aina kakkani koostumuksen ja kusen suihkun lattiakaivoon.

Vierailija
7/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:49"]

En ole vuosiin leikannut varpaankynsiäni vaan lyhennän ne repimällä varpaat verille. Haistelen palasia ja niiden alapintaan takertunutta möhnää, josta pyörittelen pieniä palloja jotka nakkelen lattialle. Lisäksi haistelen omia pierujani, tarkastan aina kakkani koostumuksen ja kusen suihkun lattiakaivoon.

[/quote]

Hyi vittu..

Vierailija
8/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajana näen ja haistan päivittäin vaikka mitä ällöttävää mutta nyt sanoa, että alkoi oksettamaan.

Vierailija
9/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin kotona mieheni ollessa iltavuorossa. Laitan itselleni kunnon meikin, kampauksen ja ykköset päälle, musiikit soimaan ja leikin olevani jossain bileissä.. Juttelen ihmisille(seinille, huonekaluille)ihan niinkuin täällä olisi oikeasti muitakin kanssani bailaamassa.. Pitäisköhän mennä jo hoitoon :D ja siis olen 31v lapseton joten pääsen ihan oikeastikin viihteelle koska vaan!

Vierailija
10/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskelen lenkillä, saatan olla kolmekin päivää käymättä suihkussa, haistelen alushousujani..

Vierailija
11/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan nenää ja pyörittelen räkää niin kauan että siitä tulee kuiva pallo jonka voin tiputtaa lattialle. Monesti kotona nypin irtonaisia häpykarvoja ja tiputan surutta lattialle. Kaivan korvavaikkua pikkusormen kynnellä. Joskus (kun ei ole mitään menoa tai töitä) saatan olla käymättä suihkussa viikkoon vaikka tunnen oloni ällöttävän likaiseksi. Koti on myös usein aivan kammottavan likainen. :D

Vierailija
12/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmalta haisee alkkarit yhdynnän jälkeen..... ensin luulin että se on jotain sperman ja pimperonesteiden yhteiskiimaliimaa, mutta joskus itsetyydytyksen jälkeen ne tuoksuu samalta, joten kai se on vaan omaa kiimaliimaa.

Vierailija
13/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivan korvavaikkua ja haistan miltä se haisee. Olen maistanutkin ja pahaa on. Joskus pyöritän sormeani emättimessä ja kerään sieltä sormeen limaa, jonka pyyhin sitten toiseen sormeeni. Haistelen myös alushousujani ja usein haistelen myös kuukautissidettä. Niitä haistelen kyllä sen vuoksi, että haluan tietää, etten vain tuoksu pahalta.

Vierailija
14/105 |
11.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä yksi kamala tapa. Katselen salaa naisten takapuolia ja rintoja, vaikka olen heteronainen :)

Vierailija
15/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkkareihin tulee paljon valkovuotoa ja olen kotona YKSIN, on kivaa alkkareitten läpi muljutella sitä. :D

Vierailija
16/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 18:37"]syön räkää vieläkin. haistelen välillä persehikeäni. piereskelen käteeni ja haistelen niitä..

[/quote]

Minäkin piereskelen käteeni ja haistelen pierua.

Vierailija
17/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on paljon omia juttuja. Minä myös revin palasia varpaankynsistä, haistelen kynnenpalaan tarttunutta nöyhtää, pyörittelen kynttä sormissani ja viskaan lopulta lattialle. Katson myös ulosteen koostumuksen ja joskus joka noukin sen paljain käsin pytystä.

Vierailija
18/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisättäköön vielä, että minäkin kusen joskus suihkun lattiakaivoon.

Vierailija
19/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin valssia ison pehmolelukarhun kanssa, kun mieheni on poissa. Tarkistan aina, että verhot on kiinni. Musta aina näyttää siltä, että se nalle on onnellisempi, kun olen säännöllisesti muistanut tanssia sen kanssa.

Vierailija
20/105 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkää ja teen myös käsipieruja.

Ihana lukea etten ole ainut outo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi