Mikä tässä talossa on vialla
https://www.etuovi.com/kohde/7922730
On ollu niin kauan myynnissä ja en uskalla lähteä edes katsomaan kun ei ole muillekaan kelvannut
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan halua pitkää kapeaa käytävää taloonsa.
En minä ainakaan.
Karseat lämmityskystannukset.
Meillä 80 valmistunut vähän isompi talo ja parjattu öljylämmitys.
Kulut n 1000e/vuosi.
Meillä on pieni talo, jonka pitkän kapean eteiskäytävän varrrella makkarit ja kylppäri. Ei ole omaa esteettistä silmää häirinnyt.
Tuntematta Rovaniemeä sen paremmin, arvioisin näin:
- Sijainnissa voi olla jotain ongelmaa (ehkä huonosti palveluita?)
- Vanha talo jossa saattaa olla ongelmia esim. viemäreiden ja salaojituksen kanssa
- Paikan päällä voi olla että huomaa esim. huonosti toteutetut pintaremontit, tai ehkä paha haju?
- Kylpyhuone vaikuttaa olevan noin 90-luvulta, eli pikkuhiljaa pitäisi uusia
Omasta mielestäni hinta vaikuttaa huokealta ja pohjapiirustus hyvältä, kävisin katsomassa jos tuollaista etsisin: piha on hoidettu hyvin ja sisätilatkin siistit. Ei kannalta liikaa miettiä miksei joku muu ole ostanut, koska ei niillä ostajilla yhtään enempää tietoa ole tuosta kuin sinullakaan. Mene paikan päälle ja mieti mikä fiilis tulee. Joskus ihmiset vaan jättävät katsomatta asuntoa joka on "seissyt" liian pitkään kun alkavat itse kuvitella että ehkä siellä on vikaa kun ei muutkaan ole ostaneet.
Matala sokkeli, ellei peräti valesokkeli rakennusajankohta huomioiden, loiva katto, tiiliverhous on ilmeisesti maalattu(?!) jostain kumman syystä, varmasti paljon muutakin.
Pitkä myyntiaika sinänsä ei kerro mitään. Itse olen esim. myynyt autoani useamman vuoden netissä mutta ei mene kaupaksi kun persaukisilla ei ole varaa pyytämääni hintaan vaikka kärry on huippukuntoinen. Minulla ei ole asian kanssa mitään kiirettä, ehkä ei ole tämän talon myyjälläkään.
Ruma ysäri sisustus halvoilla materiaaleilla.
Mikä on ruskea talo