Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jollain turhakkeella on ollut kymppitonnin laukku kädessä ja siitä puhutaan. Voisitteko selittää minulle rautalangasta,

Vierailija
30.09.2020 |

miksi ihminen hankkii kymppitonnin laukun, tonnin laukun tai edes kahdensadan laukun? Mitä hän siitä saa, mikä on ajatuskulku siinä takana? Minusta tuo antaa vain idioottimaisen kuvan, että ihminen on tyhjää täynnä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylimääräistä rahaa niin miksei? Parempi laatulaukku kuin lapsityövoimalla epämääräisissä olosuhteissa tehty laukku. Hyvä laukku kestää paljon kauemmin.

Vierailija
2/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ylimääräistä rahaa niin miksei? Parempi laatulaukku kuin lapsityövoimalla epämääräisissä olosuhteissa tehty laukku. Hyvä laukku kestää paljon kauemmin.

Ainakin Louis Vuittonin laukkuja valmistetaan hyvin epämääräisissä oloissa Italiassa. Niitä valmistavat laittomasti maassa olevat siirtotyöläiset. Suurin osa hinnasta on pelkkää ilmaa, mielikuvaa. Ei voi edes puhua katteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä noi jutut edes kiinnostaa? Paitsi varkaita?

Vierailija
4/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin tonnin puhelimen, tyhmyyttään.

Vierailija
5/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit juuri laukut hampaisiin? Entä autot, kännykät, kellot, ym.? Vai onko juuri naisten hankinnat erityisen ärsyttäviä mielestäsi? 

Vierailija
6/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne laukut on vielä rumiakin.

Vierailija
7/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kymppitonnien veskat on kyllä yksi isoimmista huijauksista. Tyhmät eukot maksaa, tai lähinnä niiden miehet. Ja ovat vielä sitä mieltä, että laukku on sijoitus.

Vierailija
8/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä kyllä voin hankkia laadukkaan nahkakäsilaukun sillä 200-400 eurolla. Mieluiten merkitön. Haluan, että se yksi arkilaukku on sopivan kokoinen, kestävä, sisältää monta hyvää lokeroa, ja lompakko on 2-3 vetoketjun takana. Viimeisin laukku kesti 16 vuotta. Välillä käytin suutarilla korjauttamassa uutta hihnaa yms.

Vierailija
9/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä kymppitonnien veskat on kyllä yksi isoimmista huijauksista. Tyhmät eukot maksaa, tai lähinnä niiden miehet. Ja ovat vielä sitä mieltä, että laukku on sijoitus.

Mutta miesten luksushankinnat, kuten autot ja kellot, eivät ole yhtään tyhmiä?

Vierailija
10/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun se kymppitonnin laukku menee pois muodista tai ei muuten vaan enää ole mieluisa? Viedäänkö se kierrätykseen? 

Vierailija
11/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun se kymppitonnin laukku menee pois muodista tai ei muuten vaan enää ole mieluisa? Viedäänkö se kierrätykseen? 

https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/ihmetteleekoe-kukaan-muu.2512582…

tuolla pohtivat usein semmosia, en ole käsittänyt sitä laukkuasiaa koskaan:-D

Vierailija
12/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku ostaa kalliin golfbägin huoneen nurkkaan, tai kalliin auton pihaan, ettei henno edes ajaa? Tai perheenisä moottoripyörän perhefarkun viereen?

Vierailija
13/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku ostaa kalliin golfbägin huoneen nurkkaan, tai kalliin auton pihaan, ettei henno edes ajaa? Tai perheenisä moottoripyörän perhefarkun viereen?

Nyt puhuttiin LAUKUSTA, vähän sama kun joku ostaisi kymppitonnin vaipat.

Vierailija
14/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku likaantuu käytössä, eikä sitä voi pestä. Epähygieenistä. Voisi ottaa swabin laukun pinnoilta, näky olisi varmaan mikroskoopissa melkoinen.

Vierailija
15/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 200 euron laukku (tai taisi se olla vähän kalliimpi). Ostin sen 6 vuotta sitten kun olin kipeästi laukun tarpeessa (olin ulkomailla ja mulla oli vain sellainen Parin euron säkkikangaskassi, joka jostain syystä raapi vaatteita niin että niistä tuli ihan nyppyisiä kun osuivat Siihen). Ajattelin asiaa näin: tarvin laukun, kas tuossa näyttää olevan kiva, hyvän näköinen. Vaikuttaa Ihan hyvin tehdyltäkin. Kokonahkaa. Tarpeeksi taskuja. Vähän kallis, mutta todennäköisesti kestävä.

Tämä on osoittautunut todeksi. Laukku on edelleen hyvä ja vain paranee vanhetessaan. Yhden vetoketjun olen kerran korjauttanut.

Mun miehellä on myös 500euron reppu matkoja varten, mutta se ei sit tykännytkään siitä kun reppu on vähän hankala selässä.

Vierailija
16/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on laukkuja n. 25000€ arvosta.

Ne tuottavat minulle iloa. Se on suurin syy.

Olen ostanut laukut omalla, ”ylimääräisellä” rahalla. Eli niiden ostaminen ei ole vaikuttanut muuhun elämääni, en siis ole lainannut rahaa keneltäkään tai joutunut tinkimään mistään niiden takia. Eipä niiden ostoon varmaan muita syitä tarvita.

Vierailija
17/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Louis Vuittonin laukkuja valmistetaan hyvin epämääräisissä oloissa Italiassa. Niitä valmistavat laittomasti maassa olevat siirtotyöläiset. Suurin osa hinnasta on pelkkää ilmaa, mielikuvaa. Ei voi edes puhua katteesta.

Käsittääkseni kiinalaiset tekevät niitä Italiassa.

Vierailija
18/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on laukkuja n. 25000€ arvosta.

Ne tuottavat minulle iloa. Se on suurin syy.

Olen ostanut laukut omalla, ”ylimääräisellä” rahalla. Eli niiden ostaminen ei ole vaikuttanut muuhun elämääni, en siis ole lainannut rahaa keneltäkään tai joutunut tinkimään mistään niiden takia. Eipä niiden ostoon varmaan muita syitä tarvita.

Mutta sellainen epämuodikas 10 v vanha laukku on kyllä surkea esitys.

Mutta jokainen taplaa tyylillään.

Vierailija
19/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 200 euron laukku (tai taisi se olla vähän kalliimpi). Ostin sen 6 vuotta sitten kun olin kipeästi laukun tarpeessa (olin ulkomailla ja mulla oli vain sellainen Parin euron säkkikangaskassi, joka jostain syystä raapi vaatteita niin että niistä tuli ihan nyppyisiä kun osuivat Siihen). Ajattelin asiaa näin: tarvin laukun, kas tuossa näyttää olevan kiva, hyvän näköinen. Vaikuttaa Ihan hyvin tehdyltäkin. Kokonahkaa. Tarpeeksi taskuja. Vähän kallis, mutta todennäköisesti kestävä.

Tämä on osoittautunut todeksi. Laukku on edelleen hyvä ja vain paranee vanhetessaan. Yhden vetoketjun olen kerran korjauttanut.

Mun miehellä on myös 500euron reppu matkoja varten, mutta se ei sit tykännytkään siitä kun reppu on vähän hankala selässä.

Isännällä on 100 000 e auto ja käskytti mun vaihtamaan 10 000 e autoni uudempaan. Mutta en ole vaihtamassa autoa kun huollissa sanottiin, että auto ok vaikka kilometrejä jo 120 000 km. Hybridi on.

Vierailija
20/32 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yksi turhake on koko ajan otsikoissa, milloin mitäkin tekee. Riitelee tai ostaa uuden laukun yms.