Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi saan Tinderissä kyllä ihan kivasti matcheja, mutta kukaan ei suostu juttelemaan??

Vierailija
30.09.2020 |

En laittanut mitään sexybeibe kuvia vaan mahdollisimman arkisia etten vedä puoleeni mitään sexybeiben metsästäjiä. Matcheja kyllä tullut, mutta KUKAAN ei aloita juttelua ja jos aloittaa, niin lakkaa vastaamasta muutaman viestin jälkeen. Itse jos aloitan, niin jotkut vastaa, mutta ei mitenkään ala juttelemaan.

Olenko liian tylsä vai miksei kukaan juttele?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TinderrrSeppä kirjoitti:

Olet mätsäillyt tasoosi nähden aivan liian tasokkaita miehiä, kun ei edes juttelu (paneminen) kiinnosta. Tuo on yleistä naisille. Seuraavalla vinouman asteella mätsäät ja (vain) paneskelet hieman tavallisempia miehiä. Kun havahdut tähän, niin lopetat pariutumisen kokonaan kuten muutkin naiset, sillä ne aivan tavalliset miehet ovat iljettävän tylsiä sekä aikamoinen kolaus ylipaisuneelle itsetunnollesi.

Mut miten ihmeessä aikoina ennen koronaa (eli kun tuli käytyä baarissa) sain paljon tasokkaampaa seuraa ja  muuhunkin kuin vaan seksiin. Ehkä siksi kun olen ikääni nuoremman näköinen ja Tinder paljastaa kaikille että ikäni on 38? Todella ihmettelen miten voin olla tosi elämässä niin paljon kuumempaa kamaa kuin Tinderissä :) En ilmeisesti ole ainoa nainen kenellä on sama ongelma?

Ei yli 35-vuotiaille naisille ole Tinderissä muita kuin pelimiehiä. Voit olla siitä aivan varma. Miehet hakevat siellä paljon nuorempaa seuraa ja kaikki haluaa sen alle 25-vuotiaan naisen. Varo Tinderissä yli 40-vuotiaita miehiä. He eivät etsi muuta kuin seksiä.

Vierailija
62/68 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tinderistä kukaan sanoo mitään positiivista. Omien kokemusten pohjalta en ihmettele sitä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki haukkuu tinderiä täällä! Harvoin positiivisia asioita kuulee siitä! Joten näin sivusta kiinnostaa tietää miksi hemmetissä uudestaan ja uudestaan eksytte sinne? Ettekä mene esim. OkCupid, suomi24, happypancake tai jopa E-kontakti???

(itse olen käynyt tinderissä enkä enää mene sinne toiste. Profiilini kyllä löytyy, mutta ainostaan yhdestä noista listatuista.)

Vierailija
64/68 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki haukkuu tinderiä täällä, harvoin positiivisia asioita kuulee siitä! Joten näin sivusta kiinnostaa tietää miksi hemmetissä uudestaan ja uudestaan eksytte sinne?

Koska siellä on eniten aktiivisia käyttäjiä omassa ikäluokassani, lisäksi tinderin ihmiset haluavat tavata toisiaan. Olen kokeillut itsekin muita palveluja, mutta sieltä naisia ei saanut koskaan treffeille.

Vierailija
65/68 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa painaa sydämen kaikille.

Vierailija
66/68 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmenoa toi on tinderöinnissä. Yritin aloittaa miesten kanssa keskusteluja, eivät vastaa. No, saavathan toki ulista sitten siitä miksei naiset laske rimaa tai vastaa viesteihin, eipä ne miehetkään näytä olevan yhtään sen kummempia. Enkä mä ole edes pahan näköinen, tosin mullakaan ei oo mitään heruttelukuvia siellä koskaan ollut, varmaan sitten miehet viestittelee niille naisille joilla on....

Vierailija
67/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tyypillisesti laittaa tinderissä kaikki oikeelle, joten naisena on helppo saada mätsejä, mutta se ei tarkota että ne kaikki miehet ois oikeesti kiinnostuneita.

Tämä on ihan totta, pientä alkukarsintaa toki esim. lihavat ja monilapsiyksärit pois. PK-seudulla naisia on paljon Tinderissä ja naiset ovat tutkitustikin tinderissä erittäin kranttuja ulkonäölle, joten tavismies saa tykkäyksiä vain harvoin, kuvat joutuu käymään nopeasti läpi, eikä siinä tekstejä ehdi paljoa lukea. Tästä johtuu että moni mies jättää vastaamatta tai heittää vain yhden sanan, koska tarkemman tarkastelun jälkeen match ei miellytäkään. Komea pelimies taas ei yleensä edes ehdi vastata taviksille, kuin korkeintaan muutamalla sanalla pitääkseen homman lämpimänä, jos vaikka sattuu jossain vaiheessa tarve tulemaan.

Jostain syystä naisilla on yliampuva käsitys omasta viehättävyydestään suhteessa miehiin, en tiedä johtuuko tämä prinsessasyndroomasta ts. kun on pienestä pitäen jatkuvasti toitettu kuinka söpö ja kaunis on, niin sitä on alkanut kuvittelemaan että on oikeasti keskivertoa kauniimpi.

Terveisin se tavismies, jolla on komea pelimieskaveri, joka kehuu kovasti Tinderiä...

Tutkitusti kylläkin miehillä on ulkonäöstään korkeampi käsitys kuin naisilla. Ja suomalaisessa kulttuurissa lasten kehuminen on muuten nuukaa molemmille sukupuolille, tässä ei oikein ole eroa.

Muuhun en jaksa kommentoida, kun on täysin pelkkää omaa mutuasi eikä itsellä ole antaa vastinetta. En nimittäin ole tinderissä, enkä sinne mene.

Vierailija
68/68 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tinder erilaista sitten suomessa, mutta en ollenkaan tunnista apn kertomusta. Itse olen 40v perusnätti nainen, asun KeskiEuroopassa. Ikäskaalana pidän yleensä 25-35, ja jos haluaisin, voisin käydä kivannäköisten miesten kanssa treffeillä joka ilta. Osa on myös etsimässä ihan oikeaa suhdetta. Ikinä en aloita itse keskustelua, koska mies kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Kuvissani ei näy ollenkaan paljasta pintaa, ja olen hyvin luonnollinen "naapurintyttö" lookiltani.

Ehkä ap ei ole ihan niin kivan näköinen kuin itse ajattelee 🤔.