Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi saan Tinderissä kyllä ihan kivasti matcheja, mutta kukaan ei suostu juttelemaan??

Vierailija
30.09.2020 |

En laittanut mitään sexybeibe kuvia vaan mahdollisimman arkisia etten vedä puoleeni mitään sexybeiben metsästäjiä. Matcheja kyllä tullut, mutta KUKAAN ei aloita juttelua ja jos aloittaa, niin lakkaa vastaamasta muutaman viestin jälkeen. Itse jos aloitan, niin jotkut vastaa, mutta ei mitenkään ala juttelemaan.

Olenko liian tylsä vai miksei kukaan juttele?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ehdotuksia mikä olisi parempi treffisivu?

Rosebrides ja Okcupid, happy pancake, amoremi.ee, date24.ee.

Kaikki testattu ja sain naisena kutsuja.

+1

Vierailija
22/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset siellä saa paljon matcheja koska miesten strategia on laittaa kaikki oikealle ja sitten laittavat viestiä vain niille muutamille kuumimmille mimmeille. M29

Laittaako se 200 kiloinen sarjamurhaaja ilmeinen nörttikin viestiä vain kaikista kuumimille misukoille ? D:

Kyllä laittaa. Olen viime aikoina koittanut olla ennakkoluuloton treffien kanssa, mutta en näytä kelpaavan sen paremmin 200 kg sarjamurhaajan näköisille nörteille kuin tavallisemmillekaan miehille. Yhtä hiljaista.

Oma teoriani on kuitenkin, että vain pieni osa miehistä on tosissaan etsimässä seuraa ja tällöin avaavat keskustelun kaikkien mätsiensä kanssa. Loput sitten eivät uskalla tehdä aloitetta tai pysty pitämään yllä keskustelua ja eivät edes tiedä haluavatko seuraa - huolimatta siitä miltä mies itse tai nainen näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin Tinderiä pari viikkoa kesällä (ei Suomessa), sain 12 matchia vaikka tykkäsin varmasti yli sadasta. Laitoin innokkaana kaikille viestin, yksi ehti laittaa mulle ensin. 4 vastasi. 2 jatkoi viestittelyä pitempään kuin ekat pari viestiä. Jäljelle jääneet 2 eivät halunneet tavata kun sitä ehdotin vaan katosivat.

Joo poistin Tinderin.

En ymmärtänyt mikä homman idea oli. Naisena minulle luvattiin satoja matchejä, ei tullut. Luvattiin kymmeniä viestejä, ei tullut. Luvattiin seksinnälkäisiä miehiä jonoksi asti, eipä näkynyt. En edes yksille treffeille päässyt :D.

Edellinen kappale on huumorilla kirjoitettu, mutta se sisältää todellisen kysymyksen: miten Tinderistä pitäisi saada yhtään mitään? Vai olenko vaan jäätävän ruma??

Vierailija
24/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mätsäillyt tasoosi nähden aivan liian tasokkaita miehiä, kun ei edes juttelu (paneminen) kiinnosta. Tuo on yleistä naisille. Seuraavalla vinouman asteella mätsäät ja (vain) paneskelet hieman tavallisempia miehiä. Kun havahdut tähän, niin lopetat pariutumisen kokonaan kuten muutkin naiset, sillä ne aivan tavalliset miehet ovat iljettävän tylsiä sekä aikamoinen kolaus ylipaisuneelle itsetunnollesi.

Vierailija
25/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurin osa on siellä ihan vaan selaamassa ajan kuluks eikä mitenkään etsimällä etismässä mitään. Kyllä mua vähän ahdistaisi jos joku olis ihan yli-innokkaana heti tunkemassa itseään treffeille mun kanssa. 

Vierailija
26/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset siellä saa paljon matcheja koska miesten strategia on laittaa kaikki oikealle ja sitten laittavat viestiä vain niille muutamille kuumimmille mimmeille. M29

Laittaako se 200 kiloinen sarjamurhaaja ilmeinen nörttikin viestiä vain kaikista kuumimille misukoille ? D:

Kyllä laittaa. Olen viime aikoina koittanut olla ennakkoluuloton treffien kanssa, mutta en näytä kelpaavan sen paremmin 200 kg sarjamurhaajan näköisille nörteille kuin tavallisemmillekaan miehille. Yhtä hiljaista.

Oma teoriani on kuitenkin, että vain pieni osa miehistä on tosissaan etsimässä seuraa ja tällöin avaavat keskustelun kaikkien mätsiensä kanssa. Loput sitten eivät uskalla tehdä aloitetta tai pysty pitämään yllä keskustelua ja eivät edes tiedä haluavatko seuraa - huolimatta siitä miltä mies itse tai nainen näyttää.

Tuo sama teoria pätee todennäköisesti myös naisiin Tinderissä. Itselläni on samanlaisia kokemuksia miehenä.

Vierailija
27/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TinderrrSeppä kirjoitti:

Olet mätsäillyt tasoosi nähden aivan liian tasokkaita miehiä, kun ei edes juttelu (paneminen) kiinnosta. Tuo on yleistä naisille. Seuraavalla vinouman asteella mätsäät ja (vain) paneskelet hieman tavallisempia miehiä. Kun havahdut tähän, niin lopetat pariutumisen kokonaan kuten muutkin naiset, sillä ne aivan tavalliset miehet ovat iljettävän tylsiä sekä aikamoinen kolaus ylipaisuneelle itsetunnollesi.

Määrittele tasokas mies? Painoin rastia kaikkien muskelikropan esittelijöiden kohdalla, samoin kaikkien missä ollaan oikein puku päällä jonkun hienon auton vieressä.   

Vierailija
28/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin Tinderiä pari viikkoa kesällä (ei Suomessa), sain 12 matchia vaikka tykkäsin varmasti yli sadasta. Laitoin innokkaana kaikille viestin, yksi ehti laittaa mulle ensin. 4 vastasi. 2 jatkoi viestittelyä pitempään kuin ekat pari viestiä. Jäljelle jääneet 2 eivät halunneet tavata kun sitä ehdotin vaan katosivat.

Joo poistin Tinderin.

En ymmärtänyt mikä homman idea oli. Naisena minulle luvattiin satoja matchejä, ei tullut. Luvattiin kymmeniä viestejä, ei tullut. Luvattiin seksinnälkäisiä miehiä jonoksi asti, eipä näkynyt. En edes yksille treffeille päässyt :D.

Edellinen kappale on huumorilla kirjoitettu, mutta se sisältää todellisen kysymyksen: miten Tinderistä pitäisi saada yhtään mitään? Vai olenko vaan jäätävän ruma??

Oma kokemus on, että [sopivan] seuran löytäminen on ison työn takana myös Tinderissä. Siellä on paljon laajemmalla skaalalla erilaisia ihmisiä kuin vaikka sun lempibaarissa. Pitää tosiaan swaippailla paljon ja keskustella rohkeasti, että saa selville onko toisessa potentiaalia. Nyt olen tilanteessa, jossa en ehdottomasti halua löytää seuraa, jolloin en jaksa swaippailla ahkerasti, eikä keskustelut etene minnekään, koska en jaksa pitää niitä yllä ja pienikin asia vie mielenkiinnon.

Vierailija
29/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo poistin Tinderin.

Oma kokemus on, että [sopivan] seuran löytäminen on ison työn takana myös Tinderissä. Siellä on paljon laajemmalla skaalalla erilaisia ihmisiä kuin vaikka sun lempibaarissa. Pitää tosiaan swaippailla paljon ja keskustella rohkeasti, että saa selville onko toisessa potentiaalia. Nyt olen tilanteessa, jossa en ehdottomasti halua löytää seuraa, jolloin en jaksa swaippailla ahkerasti, eikä keskustelut etene minnekään, koska en jaksa pitää niitä yllä ja pienikin asia vie mielenkiinnon.

Miksi edes olet siellä, jos et missään nimessä halua seuraa?

Vierailija
30/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo poistin Tinderin.

Mitä sinä teet Tinderissä, jos et halua edes löytää seuraa? Tule pois sieltä!

Vierailija
31/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen tuntuu olevan Tinderissä lähinnä etsimässä juttuseuraa tylsiin hetkiin. Keskustelu katkeaa naisen puolelta heti, kun tulee jotain muuta tekemistä.

Vierailija
32/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on paljon näitä matchien keräilijöitä joilla ei aikomustakaan kuitenkaan kenenkään kanssa viestitellä. Ja ap sinä voit myös aloittaa keskustelun.

Vierailija
33/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo poistin Tinderin.

Miksi edes olet siellä, jos et missään nimessä halua seuraa?

Etsin parisuhdetta ja tartun kiinni, jos joku oikeasti mielenkiintoinen löytyy. Ei ole tarvetta seksisuhteille tai treffeille ajanvietteenä.

Vierailija
34/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli samaan aikaan käynnissä useita keskusteluja ja kun uusia matcheja tuli ne meni jonon jatkoksi ellei ollut joku todella kiinnostava.

Jos mies ei aloita, olet jonossa.

Vierailija
35/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo poistin Tinderin.

No niin, eli juuri tämä on se ongelma. Siis tietenkin jokainen on vapaa käyttämään Tinderiä miten haluaa, mutta turhauttaa että kymmenien tykkäysten jälkeen saa yhden matchin - joka ei ole siellä oikeasti millään mielenkiinnolla vaan selailee sitä kuin jotain katalogia huvin vuoksi. Kunpa voisi tietää kuka siellä haluaisi jutella ja sitten myöhemmin myös tavata. Osalla lukee profiilitekstissä jotain tyyliin "jos haluat vain swaippailla niin jatka vain eteenpäin" mutta eihän sekään mitään takaa.

En tosiaan ajatellut edes löytäväni jotain suurta ja elämänmullistavaa rakkautta sieltä, mutta olishan se ollut kiva käydä edes yksillä jonkun kanssa. Taidan vaan olla liian viallinen sekä tosielämässä että Tinderissä. :)

Vierailija
36/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TinderrrSeppä kirjoitti:

Mut miten ihmeessä aikoina ennen koronaa (eli kun tuli käytyä baarissa) sain paljon tasokkaampaa seuraa ja  muuhunkin kuin vaan seksiin. Ehkä siksi kun olen ikääni nuoremman näköinen ja Tinder paljastaa kaikille että ikäni on 38? Todella ihmettelen miten voin olla tosi elämässä niin paljon kuumempaa kamaa kuin Tinderissä :) En ilmeisesti ole ainoa nainen kenellä on sama ongelma?

Vierailija
37/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TinderrrSeppä kirjoitti:

Määrittele tasokas mies? Painoin rastia kaikkien muskelikropan esittelijöiden kohdalla, samoin kaikkien missä ollaan oikein puku päällä jonkun hienon auton vieressä.   

Joo, ei ole kumpikaan ryhmistä oikein mistään kotoisin. Muskelimiehet ovat henkisesti aivan lapasia mitä sitten yrittävät kompensoida pikkupateillaan. Pukupellet taas jotain epätoivoisia pyrkyreitä. Yleensä vielä lisäksi henkisesti kokoomuslaisia pikavippimenestyjiä.

Eli mitä luulit kohdallasi suureksikin henkevyydeksi on lähinnä perusjärkeä, mikä toki sekin puuttuu monilta. Mutta viestistäsi voi edelleen otaksua, että olet tavoitellut aivan liian tasokkaita miehiä. He eivät ole mitään kiiltokuvaätelyksiä, vaan klassisen miehekkäitä miehiä hyvillä jutuilla. Tämä heijastuu yleensä myös muille elämän saroille. Näistä komeimpia haluavat kaikki ja hieman tavallisemman näköisiäkin naisten enemmistö. Jos et ole naisten parhaimmistoa itse, niin eipä sinulla ole sitouttamiseen tarvittavia ominaisuuksia.

Vierailija
38/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen tuntuu olevan Tinderissä lähinnä etsimässä juttuseuraa tylsiin hetkiin. Keskustelu katkeaa naisen puolelta heti, kun tulee jotain muuta tekemistä.

Muuta tekemistä = uusi/kiinnostavampi mies.

Tinder on peli, sovellus muiden joukossa. Egobuustausta ja narsismia, osalle mielen matalaksi vetävää, joillekin lyhyttä ja joillekin pidempiaikaista seuraa.

Vierailija
39/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan ajatella, että tinderissä kaikkein suosituimpia miehiä on ne keskitason tavan tallaajat lopulta. Kukaan nainen ei koskaan myönnä swaippaavansa oikealle mitään hyväkroppaisia adoniksia, eikä selkeästi rahalla ratsastavia menestyjiä, eikä mielestään liian hyvännäköisiä ilmiselviä pleijereitä, eikä kyllä sitten mitään siivottomia tai ruokottomia tai alkoholisoituneita tapauksia. Jäljelle jää ne keskitason siistit, ihan kivannäköiset, hajuttomat ja mauttomat tapaukset. 

Vierailija
40/68 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TinderrrSeppä kirjoitti:

Mut miten ihmeessä aikoina ennen koronaa (eli kun tuli käytyä baarissa) sain paljon tasokkaampaa seuraa ja  muuhunkin kuin vaan seksiin. Ehkä siksi kun olen ikääni nuoremman näköinen ja Tinder paljastaa kaikille että ikäni on 38? Todella ihmettelen miten voin olla tosi elämässä niin paljon kuumempaa kamaa kuin Tinderissä :) En ilmeisesti ole ainoa nainen kenellä on sama ongelma?

Joo, mullekaan Tinder ei toiminut ollenkaan. Olin suurin piirtein sun ikäinen, kun siellä olin. Kävinkö yksillä treffeillä Tinderin kautta. Livenä tapasin sitten itseäni muutaman vuoden nuoremman pitkän, tumman ja komean miehen, jonka kanssa olen nyt sitten ollut jo monta vuotta. Ei Tinder todellakaan ole kaikille naisille mikään karkkikauppa, vaikka jostain syystä sellaista aina jaksetaan väittää.