Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako jatkaa "seksisuhdetta", jos itsellä on tunteita?

Vierailija
10.12.2013 |

Ja toisella ei? Vastaus on varmaankin että ei kannata.

Plussaa:

- saa läheisyyttä edes silloin tällöin

- toisen vieressä on hyvä olla

Miinuksia:

- vaikeaa hyväksyä sitä, että toisella on muitakin kumppaneita

- langat on täysin miehen käsissä

- mies saattaa tahallaan laukoa "on tällänen tunteeton seksi parempaa kuin ei mitään" -juttuja, satuttaakseen ehkä

En vaan oikeasti tiedä. Paha olla ilman, ja toisaalta, ei mulla muita suhteita tule muutenkaan olemaan. Toisaalta en varmaan koskaan pysty unohtamaan ihmistä, kun aina lopulta nähdään, ja muistuu mieleen taas miten hyvä siellä kainalossa on olla, toisin sanoen jumitan tyypissä, joka ei koskaan halua musta muuta kuin viimeisen vaihtoehdon. Ja järjellä ajateltuna en mäkään oikeaa suhdetta halua, niin erilaisia kun ollaan.

Typerää...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan suhdetta, mutta yritä koko ajan myös etsiä muuta siihen rinnalle. Jos tunnet olevasi omien tunteidesi takia riippuvainen siitä miehestä, niin paras tapa irrottautua siitä on käydä vähän panemassa muita. Kyllä sinä muitakin suhteita löydät.

Vierailija
2/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa suhde ja etsiä oikea suhde tilalle. Niin kauan kun roikkuu jossain mitä ei voi saada, on se pelkästään ajan ja mielenterveyden haaskausta. Nopeammin löytyy se uusikin kun ei ole vanhaa painolastia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:02"]

Jatka vaan suhdetta, mutta yritä koko ajan myös etsiä muuta siihen rinnalle. Jos tunnet olevasi omien tunteidesi takia riippuvainen siitä miehestä, niin paras tapa irrottautua siitä on käydä vähän panemassa muita. Kyllä sinä muitakin suhteita löydät.

[/quote]

Kiitos vastauksesta! Kyllä koitan muitakin katsella, mutta ongelma on se, etten ole kovin hyvä saalis, ts. en kelpaa kellekkään (enkä edes halua vain "kelvata"). Joskus kun olen kännissä erehtynyt jotain säätämään, on myöhemmin tullut vaan itku, kun ei missään vaan ole yhtä hyvä olla, kuin tuon miehen vieressä. Ei siis todellakaan auta siihen irrottautumiseen...

ap

Vierailija
4/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko suhteen joka sinua ei tyydytä vai suhteen joka tyydyttää?

Vierailija
5/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde, ihan oman mielenterveytesi takia... Mä olin joskus samassa tilanteessa kuin sä, ja valitsin väärin. Nyt olen sitten puolitoista vuotta roikkunut suhteen irvikuvassa, josta en osaa päästää irti, koska olen jostain kumman syystä niin rakastunut.

Vierailija
6/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:06"]

Haluatko suhteen joka sinua ei tyydytä vai suhteen joka tyydyttää?

[/quote]

Nyt mulla on tosiaan "suhde", joka ei tyydytä. Se kuitenkin helpottaa yksinäisyyttä edes vähän. Ei mulla ilman tätä ole kuitenkaan sitä tyydyttävää, oikeaa parisuhdetta, tai edes mahdollisuutta siihen.

[quote author="Vierailija"10.12. klo 16:06"]

Lopeta suhde, ihan oman mielenterveytesi takia... Mä olin joskus samassa tilanteessa kuin sä, ja valitsin väärin. Nyt olen sitten puolitoista vuotta roikkunut suhteen irvikuvassa, josta en osaa päästää irti, koska olen jostain kumman syystä niin rakastunut.

[/quote]

Tämä irvikuva on itse asiassa kestänyt enemmänkin kuin puolitoista vuotta :( En tiedä olenko rakastunut, ainakaan enää, en missään nimessä sitä ainakaan tunnustaisi. Kiintynyt on ehkä oikea sana.

ap

Vierailija
7/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, ap. Surullista, ettet lopeta suhdetta sillä verukkeella, ettei sinulla olisi sitten suhdetta ollenkaan....aika huono syy. Tarkoitatko, että sinulla on parempi mahdollisuus löytää uusi suhde kun samaan aikaan haaveilet siitä toisesta joka panee muitakin? Miksi ihmeessä joku tekee itsestään tietoisesti narrin. Mies kiittää.

Vierailija
8/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap vähän asennetta. Älä mieti millainen saalis itse olisit, vaan millaisen saaliin saat. Ulos ja radalle siitä. Ja jos eka pano ei tyydytä, niin siirry seuraavaan. Mutta älä ota askelia taaksepäin.

2

Vierailija
9/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha, laita numeros niin voi poistaa sun puuttees

Vierailija
10/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että kelpaat vain panopuuksi miehelle?

Vierailija
11/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:18"]

Otan osaa, ap. Surullista, ettet lopeta suhdetta sillä verukkeella, ettei sinulla olisi sitten suhdetta ollenkaan....aika huono syy. Tarkoitatko, että sinulla on parempi mahdollisuus löytää uusi suhde kun samaan aikaan haaveilet siitä toisesta joka panee muitakin? Miksi ihmeessä joku tekee itsestään tietoisesti narrin. Mies kiittää.

[/quote]

Niin, sä ilmeisesti vedit tähän tälläsen tutun ja turvallisen "nainen antaa ja mies saa" aspektin. Kyllä mäkin siinä koen saavani jotain, kun saan läheisyyttä ja seksiä (kaipaan niitä, vaikka osaan olla muuten yksin). En vaan osaa täysin pitää tunteita pois siitä.

Niin kuin sanoin, ei niitä ehdokkaita jonottele oven takana, ei multa mitään pelastavaa prinssiä mene ohitse tämän takia...

ap

Vierailija
12/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan pakko on paneskella niin siitä vaan, mutta olet ehkä hyväksikäytetty. Jos se on sun mielestä hyvä diili, niin...

Vierailija
13/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:18"]

[/quote]

Niin, sä ilmeisesti vedit tähän tälläsen tutun ja turvallisen "nainen antaa ja mies saa" aspektin. Kyllä mäkin siinä koen saavani jotain, kun saan läheisyyttä ja seksiä (kaipaan niitä, vaikka osaan olla muuten yksin). En vaan osaa täysin pitää tunteita pois siitä.

Niin kuin sanoin, ei niitä ehdokkaita jonottele oven takana, ei multa mitään pelastavaa prinssiä mene ohitse tämän takia...

ap

[/quote] "on tällänen tunteeton seksi parempaa kuin ei mitään"

Vierailija
14/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran haluat oikein lähteä puolustelemaan miestä, niin pidä siitä kiinni kynsin ja hampain. Se on nyt siinä se sun elämäsi mies. Onnea!

Vierailija
15/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä tajusin nyt että mua tosiaankin käytetään hyväksi, ja olen pelkkä panopuu (ruma nainen kun ei oikein kelpaa muuksi)! Luulin, että haarat avaamalla saan rakkautta, mutta onneksi AV kertoi taas totuuden. Miten naiivi olinkaan, tällainen perusnainen, joka rakastuu heti ensimmäiseen, joka vähän silittää.

Nyt en aio kyllä vastata miehen yhteydenottoihin, jos sellaisia tulee, kun on paljon mukavampaa olla ilman seksiä, tai vaihtoehtoisesti harrastaa huonoa sellaista jonkun tuntemattoman kanssa. Ehkä n. viiden vuoden päästä unohdan, miltä toisen ihmisen läheisyys tuntuu.

Kiitos vastauksista

ap

Vierailija
16/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on listassasi miinuksia enemmän..

Vierailija
17/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies osaa silittää. Se ei ole mikään ihmeellinen taito, jonka vuoksi mieheen pitäisi ihastua.

Vierailija
18/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen rutisija olet, joten selkeäsi asiasi ovat hakusessa. Opettele arvostamaan itseäsi, siitä pitäisi nyt ensin lähteä liikkeelle.

Vierailija
19/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tosissaan yrittänyt pokata muita miehiä? Tuntuu surulliselta jos luovut toivosta ennen kuin yrität. Niin ja älä välitä näistä ilkeistä kommenteista tässä ketjussa. Niiden kirjoittajat eivät varmaan ole koskaan saaneet kunnolla kyrpää.

2

Vierailija
20/25 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:33"]

Hei, mä tajusin nyt että mua tosiaankin käytetään hyväksi, ja olen pelkkä panopuu (ruma nainen kun ei oikein kelpaa muuksi)! Luulin, että haarat avaamalla saan rakkautta, mutta onneksi AV kertoi taas totuuden. Miten naiivi olinkaan, tällainen perusnainen, joka rakastuu heti ensimmäiseen, joka vähän silittää.

Nyt en aio kyllä vastata miehen yhteydenottoihin, jos sellaisia tulee, kun on paljon mukavampaa olla ilman seksiä, tai vaihtoehtoisesti harrastaa huonoa sellaista jonkun tuntemattoman kanssa. Ehkä n. viiden vuoden päästä unohdan, miltä toisen ihmisen läheisyys tuntuu.

Kiitos vastauksista

ap

[/quote]

Mitä sinä oikein halusit? Että sinulle sanotaan hyvä juttu, jatka vain, sinulla menee oikein hyvin? Vai että kyllä se kohta tunnustaa sinulle rakkautensa, usko pois?Mutta kun juttu on niin, että kertomastasi paistaa läpi hyväksikäytetyn lattiamaton merkki: sinulla on tunteita, miehelle sinä vain olet yksi monista. Se oli aluksi teidän diilinne, nyt olet yksipuolisesti muuttamssa sääntöjä. Oikea osoite kysymyksellesi olisi se mies. Kysy häneltä, miten teidän tulisi jatkaa, kun sinulle on muodostunut vahvempia tunteita häntä kohtaan. Sieltä kuulet sen vastauksen, jota etsit. Se joko on tai ei ole se, minkä halusit, mutta sittenpä ainakin tiedät ja osaat päättää, haluatko jatkaa. Kukaan toinen ei voi mennä sinun mieleesi tai hänen mieleensä tämän asian tiimoilta.