miten tuonne Helsingin LV:lle soitetaan?
Olen numeroon (jos nyt on oikein ) yrittänyt soittaa mutta ei vastausta.
Nyt tarviin aupuja. Voisiko joku ystävällinen googlata oikean numeron minulle kun en tiedä onko tuo oma googlaukseni väärä numero. Kiitos
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:30"]
Nyt tarviin aupuja. Voisiko joku ystävällinen googlata oikean numeron minulle kun en tiedä onko tuo oma googlaukseni väärä numero. Kiitos
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 14:08"]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:54"]
koko ajan varattu, tarviin sen sähköpostin?
[/quote]
Tää alkaa muistuttaa sitä Munsalan kansallispuku-ketjua...
Jokseenkin tragikoominen ajatus, että noin tyhmällä ja uusavuttomalla ihmisellä on varaa pistää satoja euroja johonkin logopussukkaan tai -huiviin.
No saitko sen huivinriekaleen tai avaimenperän tai pussukan tilattua? ;D
Suostuivatko lähettämään sen postitse vaikket ole 10 000 euron edestä vuodessa osteleva kanta-asiakas?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:48"]
Minä olen LV:n kanta-asiakas ja minulla on oman yhteyshenkilöni hlökohtainen sähköpostiosoite sinne, en tiedä onko sinne mitään yleistä sähköpostiosoitetta. En viitsi sitä tässä kuitenkaan jakaa enkä henkilön nimiä täällä levitellä, eivät varmaan pitäisi siitä.
[/quote]
laitatko tähän sähköpostiin se. katsuli78@gmail.com
[/quote]
Jos et ole kantis, niin miksi jonkun muun henkilökohtaisen kantispalveluhenkilön pitäisi sinua auttaa???
[/quote]
Myyjät ovat provikkapalkalla. Antamalla oman myyjän yhteystiedot, parannat tämän myyntiä.
AV-mammat eivät osaa edes soittaaa.
Ap, ihan uteliaisuudesta, mitä teet työksesi?
No, mielenkiinnosta kysyn että saitko soitettua tai meilattua mitenkään?
Kerrotko tarkemmin mitä aiot sieltä tilata? :)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:48"]
Minä olen LV:n kanta-asiakas ja minulla on oman yhteyshenkilöni hlökohtainen sähköpostiosoite sinne, en tiedä onko sinne mitään yleistä sähköpostiosoitetta. En viitsi sitä tässä kuitenkaan jakaa enkä henkilön nimiä täällä levitellä, eivät varmaan pitäisi siitä.
[/quote]
laitatko tähän sähköpostiin se. katsuli78@gmail.com
[/quote]
Jos et ole kantis, niin miksi jonkun muun henkilökohtaisen kantispalveluhenkilön pitäisi sinua auttaa???