Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te vanhempina olette mieltä kaverisynttäreistä?

Vierailija
10.12.2013 |

Jos teidän lapsi ei mene synttäreille vaikka on kutsuttu niin tiedättekö syyn? Ilmoitatteko että ette pääse osallistumaan? Järjestättekö itse kaverisynttäreitä?

Minun mielestä jos lapsi kutsutaa synttäreille, on kohteliasta mennä vaikka vaan tunniksi. Pienelläkin rahalla saa jonkun paketin ostettua.

Tuntuu ihan hölmöltä että vanhemmat eivät kannusta lapsiaan tutustumaan kaikkiin lapsiin vaan enemminkin kasvattaa omasta lapsestaan kiusaajaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. Kaverisynttärit ovat tärkeä osa lapsen sosiaalistamista.

Toki järjetämme itse kaverisynttäreitä.

Vierailija
2/3 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset 12, 10 ja 5v. Isommat ei ole kertaakaan jättäneet menemättä jos on kutsuttu, kerran taisi tosin olla joku reissu tyttären kaverin synttärien aikaan, mutta muuten aina menevät innoissaan. Kaverisynttärit on heillekin pidetty aina eskarilaisesta lähtien ja suurin osa on aina tullut.. Pienimmällä on vasta tulossa ekat kaverisynttärit eli tätä on jatkossakin tiedossa vuosikausiksi.

Äitinä se on vähän hullunmyllyä se juhlien laittaminen, mutta kun sen tärkeyden ymmärtää ja näkee lasten riemun, niin pieni vaiva se on lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lasta kiusataan niin en pakota ellei halua mennä mut muuten kyl voi hetkeksi mennä jos ei kauaa huvita olla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme