Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman tekisit mieluummin. Luovuttaisitko munasolujasi…?

Vierailija
10.12.2013 |

vai harrastaisitko seksiä rahasta? Minä jälkimmäistä, vaikka en kyllä sitäkään muuten rahasta tekisi kuin vain pakotettuna. Olisi tavallaan raiskaus, mutta tietäisin ainakin, ettei munasoluistani kasva lasta missään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäistä, vaikka muuten en tekisi kumpaakaan.

Vierailija
2/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luovuttaisin munasoluja tietenkin, tekisin samalla hyvän työn ja ehkä joku lapsettomuudesta kärsivä pariskunta voisi näin saada lapsen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalat vaihtoehdot, mutta valitsisin varmaan sitten kanssa jälkimmäisen, perusteluna se että kammoan lääketieteellisiä toimenpiteitä niin paljon että saisin todennäköisesti aika kauheat traumat tuosta luovutusoperaatiosta.

Vierailija
4/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan, en mistään jinnasta, sellaista rahantarvetta ei ole. Onneksi.

Vierailija
5/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin panna rahasta.

Vierailija
6/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minut muuten tapettaisiin, niin jälkimmäistä. Haluan kasvattaa lapseni itse ja siksi en mielelläni kuolisi vielä. Karmeat vaihtoehdot, mutta kertoo hyvin siitä, miksi kaikki eivät ole valmiita luovuttamaan munasolujaan.

Vierailija
7/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisin munasoluja, ehdottomasti. 

Vierailija
8/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu saisinko molemmista yhtä paljon rahaa. Jos saisin, tekisin vaikka molemmat, mutta jos toisesta saa enemmän rahaa, niin tietty sen.

Vierailija
9/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäinen. Ei näitä geenejä kannata eteenpäin laittaa. Eikä ajatus seksistä rahasta ole niin paha.

Vierailija
10/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:03"]

[/quote]

Todellakin. Karmeaa porukkaa täällä, Av-mammat on mieluummin huoria kuin hyväntekijöitä.

Vierailija
11/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisin munasolujani ihan ilmaiseksikin. Olen kuullut, ettei synnyttämättömän naisen munasoluja kuitenkaan huolita, joten en ole tarjonnut.

Seksiä en haluaisi harrastaa rahasta. Itsetunto ei kestäisi huoraamista.

Vierailija
12/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 19:11"]

Luovuttaisin munasolujani ihan ilmaiseksikin. Olen kuullut, ettei synnyttämättömän naisen munasoluja kuitenkaan huolita, joten en ole tarjonnut.

[/quote]

Aijaa, minun munasoluni ovat kyllä kelvanneet. Olen siis lapseton.

Vierailija
13/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 15:42"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 14:03"]

[/quote]

Todellakin. Karmeaa porukkaa täällä, Av-mammat on mieluummin huoria kuin hyväntekijöitä.

[/quote]

Ei munasolunluovuttaja ole mikään hyväntekijä, päinvastoin. Itse en luovuttaisi munasoluja, vaikka joutuisin näkemään nälkää.

Vierailija
14/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin munasoluja tosin en usko että kukaan näillä nuupahtaneilla rusinolla mitään tekisi.

Vierailija
15/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt lisääntymättä nimenomaan siksi, että en halua kenenkään muun joutuvan kantamaan surkeita geenejäni. En siis luovuttaisi munasolujani toistenkaan naisten käyttöön.

Suuresti epäilen, että kukaan suostuisi maksamaan euroakaan seksistä kanssani (veikkaan, että joutuisin päinvastoin itse maksumieheksi...), mutta jos olisi pakko suostua jompaankumpaan ap:n esittämistä toimenpiteistä, niin tämä se sitten olisi. Hih.

Vierailija
16/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisin munasoluja. Olen vähän miettinytkin sitä, mutta se ei ole ihan niin helppoa kuin siittiöiden luovutus, joten olen vain jättänyt ajatuksen tasolle.

Vierailija
17/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan jälkimmäistä ja munasolut ei enää kelpaa. 

Vierailija
18/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaisin munasoluja tietenkin.

Vierailija
19/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin periaatteessa luovuttaa munasoluja, ellei olisi niin pitkä ja kivulias operaatio. Kammoan piikkejä enkä jaksaisi säätää työvuoroja päästäkseni vähän väliä lääkäriin. Myös terveysriskit huolettavat. Sinällään kyllä arvostan luovuttajia.

Taipuisin kai myymään seksiä, koska puolessa tunnissa koko homma olisi ohi ja voisin vaan yrittää unohtaa sen. Mut jos vaatimuksena olisi kahden viikon seksi orjuus,munasolujen luovuttaminen olisi jo paljon pienempi paha.

Vierailija
20/37 |
10.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kertoisko joku munasolujen luovutusta vastustava, että miksi vastustatte? Miten niin se ei ole hyvä teko? Vai oletteko te jotain kiihkouskovaisia?