Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä sanan tai sanonnan käyttäminen ensitreffeillä antaisi treffikumppanista niin huonon kuvan, ettet haluaisi tavata enää?

Vierailija
29.09.2020 |

Nimittäin jos treffikumppani ei olisi sellainen johon ihastuit heti ensitapaamisella, mutta kuitenkin sellainen jonka kanssa olisit valmis lähtemään toisille treffeille, jos hän ei vain olisi sanonut sitä...

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä:

"rankka nuoruus"

"mun exät on linnassa"

"olen tehnyt seksityötä"

"lapseni ei ole valkoihoinen"

"olen mielenterveyskuntoutuja"

"ei luottotietoja"

Vierailija
102/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja! Todella turn-off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoo ihailevansa Halla-ahoa lähtisin heti kotiin.

Onneksi en tunne yhtään persua eikä ne köyhät minua lähestykkään. Näytän porvarinaiselta.

Onpa ennakkoluuloinen ja pinnallinen asenne, ja monet ovat vieläpä tykänneet tästä kommentista. Halveksitko persuja, köyhiä vai molempia?

Miksi mies ei saisi kannattaa persuja? Mikä Halla-ahon ajattelussa on sellaista, mitä vastustat? 

Onneksi minulla on oma viehättävä vaimoni (joka välillä äänestää myös vihreitä), jonka kanssa käyn mielelläni teatterissa, taidenäyttelyissä ja konsertissa ja vietän mökkielämää. Ja onneksi saan hänen puolestaan täysin vapaasti pitää Halla-ahoa aikamme fiksuimpana poliitikkona, joten sinun ei onneksesi tarvitse olla kanssani missään tekemisissä.

Ja tohtori olen, jos se ketään kiinnostaa. En arvota ihmisiä koulutuksen perusteella. Sanon vain ihan siksi, että jotkut väittävät vain kouluttamattomien olevan persuja.

Kyllä minun puolestani saisit kannattaa Halla-aho, jos haluaisit. En todellakaan treffaile poliittisen suuntautumisen perusteella. Enemmän ratkaisevat, onko meillä muuten yhteistä.

Vierailija
104/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Existä ja niiden nyksistä puhuminen. Tämä aihe ei kuulu ensitapaamiseen. Jos kuulet ekalla tapaamis kerralla tätä, pakene. Kuulet sitten joka tapaamisella mitä se exä teki sen nyksän kanssa. Ei jatkoon!

Vierailija
105/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen naisvihamielisyys, kiroilu, existä puhuminen. Myös alkaa nopeasti ärsyttämään jos mies puhuu vain itsestään, eikä kuuntele. Inhoan myös miehiä jotka olettavat kaikenlaista esim. ulkonäön perusteella. «Sä oot varmaan semmonen», «tykkäät siitä». Enkä tykkää, et tunne minua joten lopeta olettavasi että tunnet.

Vierailija
106/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken yhtä ihan kivaa miestä. Todella noin muuten makuuni. Mutta kaikki mistä puhuimme, löytyi se vertaaminen mitä Susanna teki. Rempattiin hänen kämppäänsä ja asennettiin uudet kylpyhuonekalusteet. Susanna sotki edelliset laatikot, meikkiä oli jopa peilissä. Ei Susanna osannut. Susanna oli jokaisen aiheen lopuksi esillä. Viimeinen niitti itselle oli, kun tämä mies soitti päivänä jolloin emme olleet näkemässä, laita maikkarin kanava siellä on Susanna. Niin riitti Susanna minulle. En halua suhteeseeni eksää. Mies vertaili minua jatkuvasti, kylläkin niin että osaan paremmin, olen kauniimpi kuin Susanna. Suhautti vielä tuon Ssusanna.

Vierailija
107/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies matkii kaikkea mitä nainen kertoo tekevänsä. Ihminen joka elää toisten kautta. Jos aikuisella miehellä ei ole omia mielipiteitä ja harrastuksia. Jos kaikki on aina niin että mies sanoo joo minäkin. Kerrot että kävit uimahallissa uimassa. Seuraavan kerran mies on käynyt samassa uimahallissa. On niin samis kanssasi.

Vierailija
108/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että mies matkii kaikkea mitä nainen kertoo tekevänsä. Ihminen joka elää toisten kautta. Jos aikuisella miehellä ei ole omia mielipiteitä ja harrastuksia. Jos kaikki on aina niin että mies sanoo joo minäkin. Kerrot että kävit uimahallissa uimassa. Seuraavan kerran mies on käynyt samassa uimahallissa. On niin samis kanssasi.

Kiltit miehet tekevät tuota usein.

Vierailija
109/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vihervasemmistolainen feministi ja kaikki miehet ovat sikoja

Vierailija
110/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

“Naiset, olen mister Tampax”. Ja nauru perään.

Vierailija
111/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en tunne yhtään persua eikä ne köyhät minua lähestykkään. Näytän porvarinaiselta.

Onpa ennakkoluuloinen ja pinnallinen asenne, ja monet ovat vieläpä tykänneet tästä kommentista. Halveksitko persuja, köyhiä vai molempia?

Miksi mies ei saisi kannattaa persuja? Mikä Halla-ahon ajattelussa on sellaista, mitä vastustat? 

Onneksi minulla on oma viehättävä vaimoni (joka välillä äänestää myös vihreitä), jonka kanssa käyn mielelläni teatterissa, taidenäyttelyissä ja konsertissa ja vietän mökkielämää. Ja onneksi saan hänen puolestaan täysin vapaasti pitää Halla-ahoa aikamme fiksuimpana poliitikkona, joten sinun ei onneksesi tarvitse olla kanssani missään tekemisissä.

Ja tohtori olen, jos se ketään kiinnostaa. En arvota ihmisiä koulutuksen perusteella. Sanon vain ihan siksi, että jotkut väittävät vain kouluttamattomien olevan persuja.

Kyllä minun puolestani saisit kannattaa Halla-aho, jos haluaisit. En todellakaan treffaile poliittisen suuntautumisen perusteella. Enemmän ratkaisevat, onko meillä muuten yhteistä.

Miksi naisvihapuolueen kannattaminen ei ole sinulle ongelma?

Vierailija
112/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N:llä alkavan haukkumasanan käyttäminen. Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia.

- ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä

Vierailija
113/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä kolmea mun laittamaa esimerkkisanaa sitt hyväksytty, vaikka olin niitä piste kirjaimen paikalla siistinyt. Ne olivat v- sana, n: llä alkava tummaihoista kuvaava lyhennys sekä ä: llä alkava arabia kuvaava sana. Nyt meni maku tästä ketjusta, selittäminen on työlästä.

Vierailija
114/131 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minä olen persu, näytän ja kuulostan porvarismieheltä, olen asunut ulkomailla, matkustanut kymmenissä maissa, deittaillut naisia Kolumbiasta Kanadan kautta Kiinaan.  Riittääkö?

Vierailija
115/131 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pienet panot?

Vierailija
116/131 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely ja hohotus päälle.

Vierailija
117/131 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpinäkyvä epäaito iskuoppaiden kikkojen apinointi.

Vierailija
118/131 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisvihapuolueen kannattaminen ei ole sinulle ongelma?

Naisvihapuolueen? Onko meillä sellainenkin? Luulisi ettei sellainen pääsisi kirjoille asti.

Vierailija
119/131 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookko kakkosseksin ystävä?

Vierailija
120/131 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museokortti