miten laihtua 5 kiloa normaalipainoisena?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:29"][quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:24"]Olen itse 165 cm pitkä ja tavoiteena tiputtaa painoa 62-->55 kg.
Jos saavutan tuon 55 kg, olen jo todella hoikka. Ehkä jo liiankin.
En tiedä haluanko edes saavuttaa.
[/quote]
jokaisella on omat vartaloihanteensa. itse pidän nimenomaan sellaisesta vartalosta, että solisluut/lapaluut/lantioluut erottuu, muttei liian selvästi ja lisäksi vyötärö on kapea ja reidet hoikat. miksikään ihan anorektikon näköiseksi luuviuluksi en kuitenkaan halua, se ei ole enää kaunista.
ap
[/quote]
ja unohdin mainita että painoin itse viime kesänä 64 kiloa, tuo yhdeksän kiloa on siis tähän mennessä lähtenyt ihan itsestään. veikkaan syyksi stressiä ja kiireitä - en ole aina ehtinyt/muistanut tehdä itselleni kunnon ruokaa. kesällä söin/join senkin edestä ja vaikka olen nyt parantanut syömistäni, kilot eivät ole tulleet takaisin, eli en usko että tuo laihtuminen on ollut mitenkään haitaksi. en kuitenkaan ole huomannut ulkonäössäni suurtakaan muutosta kesään verrattuna, eli sen takia haluaisin pudottaa vielä vähän ja myös PYSYÄ niissä mitoissa.
ap
Minä olen 163cm pitkä ja painoin 55kg, kun päätin laihduttaa pois sellaiset 5kg. Siinä meni sellaiset kaksi - kaksi ja puoli kuukautta. Nyt tavoitteena olisi saada pois toiset 5kg...
Mä olen 152cm ja kesäisin painan 52kg mikä on just hyvä. Sitten kun tulee kylmä ja talvi menee kroppa ihan jäähän ja kuljen villasukat jalassa ja kerrasto päällä yms. Lenkkeilyn määrä pysyy samana, ruokavalio muuttuu siltä osin että tulee syötyä enemmän leipää yms. ja heti nousee paino 55 kiloon huolimatta liikunnasta. Sen huomaa naamassa yms. joten talvella joutuu kyllä paljon enemmän miettimään mitä syö koska aineenvaihdunta ainakin minulla ikäänkuin hyytyy talveksi. Turvotusta on myös enemmän talvella ja kuukautiset muuttuvat. Jos olisi mahdollista muuttaisin sinne missä talvea ei ole koska talvisaikaan mulla on yksinkertaisesti vaan tukala olla. Sitten kun on vielä tällainen persjalka niin toppavaatteet ja pari extrakiloa niin aijai kun on muhkea pallero. :(
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 11:03"]Minä olen 163cm pitkä ja painoin 55kg, kun päätin laihduttaa pois sellaiset 5kg. Siinä meni sellaiset kaksi - kaksi ja puoli kuukautta. Nyt tavoitteena olisi saada pois toiset 5kg...
[/quote]
miten onnistuit pudottamaan sinne viiteenkymmeneen? minkä verran kaloreita/liikuntaa päivässä?
ap
tää tulee tosi myöhään mutta ite oon 47-49kg ja pituus n. 166 cm ja haluisin laihtuu 5kg hehhe
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:24"]Olen itse 165 cm pitkä ja tavoiteena tiputtaa painoa 62-->55 kg.
Jos saavutan tuon 55 kg, olen jo todella hoikka. Ehkä jo liiankin.
En tiedä haluanko edes saavuttaa.
[/quote]
jokaisella on omat vartaloihanteensa. itse pidän nimenomaan sellaisesta vartalosta, että solisluut/lapaluut/lantioluut erottuu, muttei liian selvästi ja lisäksi vyötärö on kapea ja reidet hoikat. miksikään ihan anorektikon näköiseksi luuviuluksi en kuitenkaan halua, se ei ole enää kaunista.
ap
[/quote]
Kyllä, nimenomaan "ihanteensa". Tsemppiä hoikistumiseen ap!