Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, sinä 20-30 -vuotias koronan levittäjä

Vierailija
29.09.2020 |

ja kaikki muutkin vastuuntunnottomat!
----

Hei.
Olisi todellakin ystävällistä olla ajamatta Suomea viime kevään tilaan, koska nyt jo tiedämme enemmän asiasta.
----
Moni pieni ja isompikin firma ajautuu konkurssiin kivan hippaheijaan takia.

TAJUATKO?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemukseni mukaan ne jotka eivät yritä kaupassa pitää mitään väliä, ovat +30-vuotiaita. Nuoret ja vanhat kyllä jättävät tilaa, mutta keski-ikäisistä osa tunkee kiireissään ihan viereen.  Ja noin yleisemmin, piittaamattomia mahtuu varmasti joka ryhmään.

Vierailija
82/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilehile kirjoitti:

Kerranhan vaan sitä eletään.

Kerranhan sitä.

Se on ihan totta.

---

Haluatko silti kuolla yhteen baareissuun?

---

ap

Kuinka moni näistä baareilijoista nyt sitten on menehtynyt koronaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan kumma, että ensin keski-ikäiset tuovat sen Koronan tänne ja nyt inisevät että NUORET PILAA JOULUN JA NUORET SITÄ LEVITTÄÄ!!

Älkää viitsikö. Eipä näy maskeja paljoa teillä täydellisyyksilläkään ja jos näkyy niin se roikkuu korvassa tai leuan alla. Tullaan katsomaan siihen iholle kaupassa sitä samaa hemmetin perunaa ja porkkanaa.

Ei kaikki keski-ikäiset tuo sitä. Mä en matkusta. Olen koko ajan kotona. Käyn kävellen kaupassa 2 krt viikossa.

Vierailija
84/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bilehile kirjoitti:

Kerranhan sitä.

Se on ihan totta.

---

---

ap

Tai sairastanut koronan.

Vierailija
85/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta saanko koronan vai ei. En luule että olisin kuolematon, helvetin typerä olettaa edes tuollaisia. Käyn töissä, kaupassa, harrastuksissa ja tapaan ihmisiä. Elän, en aio kyhjöttää yksin kotonani että vanhukset saavat pari kituvuotta lisää. Ei, en biletä, en matkustele, enkä kulje laumoissa kuten lehmät.

25v

Vierailija
86/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat potentiaalisia koronan levittäjiä, älä yritä nostaa itseäsi jalustalle.

Vierailija
87/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30v eivät juuri käy täällä. 30+ sitä enemmänkin. Muuten hyvä, mutta et taida tavoittaa kohderyhmääsi kovin tehokkaasti.

Vierailija
88/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pelkää liikennettä, eikä vaadi rajoituksia. Jos huippunopeudet laskettaisiin 50 kilometriin tunnissa ja autoilu kaupungeissa kiellettäisiin kokonaan, kukaan ei kuolisi tai vammautuisi! Mut ei, pitää saada ajella, koska ihmishenki ei ole minkään arvoinen.

Tai siis: sehän on ihan luonnollista ja vähän huonompaa tuuria vaan, jos auton alle kuolee. Oma vika, eikä voi maskilla torjua. Ei se osu kunnon ihmisen kohdalle.

Vierailija
89/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilehile kirjoitti:

Todellaki!

Vierailija
90/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt meni eikä täältä saa uusia, joten ei kiinnosta.

Vierailija
91/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bilehile kirjoitti:

Kerranhan sitä.

Se on ihan totta.

---

---

ap

Seuraukset näkyvät viikkojen tai kuukausien viiveellä, varsinkin nuorten kohdalla, joten nähtäväksi jää.

Vierailija
92/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on kyseinen myytti tullut, että koronaviruksen leviäminen pystyttäisiin pysäyttämään? Todella kovien alku vuoden rajoitusten ja matkustuskieltojen yms. Takia ei normi flunssakaan yms. pitäisi olla. Silti on. Who on sanonut, että rokote saattaa olla kaikilla vasta 2024 joten 5 vuottako pitäisi olla tekemättä mitään? Huonolla tuurilla toinen epideamia lähtee leviämään samana aikana.

Korona ei taloutta kaada vaan nämä saatanan rajoitukset. Itse en ainakaan huolehdi yhtään koronasta vaan tästä massa hysteriasta.

Vierailija
93/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta saanko koronan vai ei. En luule että olisin kuolematon, helvetin typerä olettaa edes tuollaisia. Käyn töissä, kaupassa, harrastuksissa ja tapaan ihmisiä. Elän, en aio kyhjöttää yksin kotonani että vanhukset saavat pari kituvuotta lisää. Ei, en biletä, en matkustele, enkä kulje laumoissa kuten lehmät.

25v

Aika aggressiivinen 25-vuotias.

Vierailija
94/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20-30v eivät juuri käy täällä. 30+ sitä enemmänkin. Muuten hyvä, mutta et taida tavoittaa kohderyhmääsi kovin tehokkaasti.

Ai eikö?

T. 16v

Vierailija
95/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on peruttu! Milloin astuu rajoitukset kokoontumiseen?

Vierailija
96/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tajua kasvomaskeja ja niiden käyttöä?

Tilanne on se, että satojentuhansien, jopa yli miljoonan ihmisen työ menee alta, jos ei maskeja käytetä, jos ei ymmärretä koronan vakavuutta:

-ravintolatyöntekijät (tarjoilijat, kokit, keittäjät ja vaikka somelierit)

-pienten firmojen koko henkilökunta, olkoot ala mikä tahansa

"Ei se minuun iske!"  -ajattelu tukee tätä.

Vain tyhmä ja välinpitämätön ajattelee noin.

Ravintolatyöntekijät? Kai tajuat että heiltä menee työt myös silloin jos porukka käyttäytyy vastuullisesti? Silloin kun ei ravintoloissa käydä.

Vierailija
97/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö?

T. 16v

Niinpä! 

T. 4 v. 

Vierailija
98/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Lopettakaa hysteria nyt heti 😆

T. 26v

Vierailija
99/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun tohon ikäryhmään. Töissä kiellettiin mun olla menemättä ihmisten ilmoille, koska mulla voi olla korona. Sen takia, koska yhdillä on todettu se (työkaverin tuttavilla). Nyt elämäni on syvältä. Yksin oloa vaan (asun yksin). "Ihan kiva," jos joudun olla yksin nyt koko loppuvuoden.

Voisin kyllä uhmata tätä, jos läheisilläni ei olisi mitään vakavia sairauksia. Harmittaa!

Mikä siinä yksinolossa on niin kamalaa? Pelkäät oma pääsi tyhjyyttä?

Vierailija
100/129 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun tohon ikäryhmään. Töissä kiellettiin mun olla menemättä ihmisten ilmoille, koska mulla voi olla korona. Sen takia, koska yhdillä on todettu se (työkaverin tuttavilla). Nyt elämäni on syvältä. Yksin oloa vaan (asun yksin). "Ihan kiva," jos joudun olla yksin nyt koko loppuvuoden.

Voisin kyllä uhmata tätä, jos läheisilläni ei olisi mitään vakavia sairauksia. Harmittaa!

Onpa tosi syvältä! Ajattele vähän, kuinka monella on paljon rankempaa kuin sinulla. Ryhdistäydy, vellihousu! t. samassa tilanteessa oleva, joka ei valita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme