Hei, sinä 20-30 -vuotias koronan levittäjä
ja kaikki muutkin vastuuntunnottomat!
----
Hei.
Olisi todellakin ystävällistä olla ajamatta Suomea viime kevään tilaan, koska nyt jo tiedämme enemmän asiasta.
----
Moni pieni ja isompikin firma ajautuu konkurssiin kivan hippaheijaan takia.
TAJUATKO?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Jyväskylän suurimmassa kauppakeskuksessa. Maskien käyttäjistä eniten oli juuri 20-30 vuotiaita.
Eniten niitä puuttui 50vuotiaista eteenpäin :(
Ja eniten sairastuneita nyt 20-30 -vuotiaissa eli bileikäryhmässä. Silloin kun luulee vielä olevansa kuolematon.
Ei, eihän korona 20-30 -vuotiaisiin iske.
Maskit pois ja hulluna halaamaan.
-ap
Ei ole määräys, vaan pyyntö:
voisitteko lopettaa koronaviruksen levittämisen?
Hassua, että ihminen kuvittelee olevasa kuolematon.
Kukaan ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään Jyväskylän suurimmassa kauppakeskuksessa. Maskien käyttäjistä eniten oli juuri 20-30 vuotiaita.
Ja eniten sairastuneita nyt 20-30 -vuotiaissa eli bileikäryhmässä. Silloin kun luulee vielä olevansa kuolematon.
meillä toissa viikonloppuna eniten tartuttajia oli baarikävijöissä, mutta olivat keski-ikäisiä.
Bilehile kirjoitti:
Kerranhan vaan sitä eletään.
Kerranhan sitä.
Se on ihan totta.
---
Haluatko silti kuolla yhteen baareissuun?
---
ap
Kuulun tohon ikäryhmään. Töissä kiellettiin mun olla menemättä ihmisten ilmoille, koska mulla voi olla korona. Sen takia, koska yhdillä on todettu se (työkaverin tuttavilla). Nyt elämäni on syvältä. Yksin oloa vaan (asun yksin). "Ihan kiva," jos joudun olla yksin nyt koko loppuvuoden.
Voisin kyllä uhmata tätä, jos läheisilläni ei olisi mitään vakavia sairauksia. Harmittaa!
Nyt ollaan jo tilastojen mukaan maaliskuun lopun tilanteessa.
On se kauheeta, kun täytyy muita IHMISIÄ ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Niin olemme.
Ja tilanne jatkuu...
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tohon ikäryhmään. Töissä kiellettiin mun olla menemättä ihmisten ilmoille, koska mulla voi olla korona. Sen takia, koska yhdillä on todettu se (työkaverin tuttavilla). Nyt elämäni on syvältä. Yksin oloa vaan (asun yksin). "Ihan kiva," jos joudun olla yksin nyt koko loppuvuoden.
Voisin kyllä uhmata tätä, jos läheisilläni ei olisi mitään vakavia sairauksia. Harmittaa!
Eihän työnantaja voi kieltää vapaa-ajalla olemaan "menemättä ihmisten ilmoille". Työnantajan määräysvalta ulottuu vain työaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin olemme.
Ja tilanne jatkuu...
Minkä tilastojen ?
Eikö tällä hetkellä testejä tehdä moninkerroin enemmän kuin maaliskuussa ?
Olen käynyt lähes pelkästään kaupassa ja töissä maaliskuusta lähtien. En tiedä miten voisin parantaa tästä. En käytä edes busseja. N25
Vierailija kirjoitti:
Niin, paitsi että nyt tehdään noin 10x enemmän testejä kuin silloin, samoin sairaaloissa on noin 1/10 kevään potilasmäärästä.
Olen käynyt tässä kuussa vain kävellen ruokakaupassa pari kertaa viikossa. Kiitos, että leimaat lähes puoli miljoonaa ihmistä muutamien töppäilyn takia.
Hirveän vaikea on tajuta näitä Tahko-reissuja tekeviä ja muita baarikärpäsiä, joiden pitää yhden illan aikana juosta kaikki aukiolevat paikat läpi 100 parhaan kaverinsa kanssa. Aivan kuin ei riittäisi olla siellä yhdessä baarissa tai lähteä viettämään mökkilomaa viiden kaverin kanssa. Miksi ihmeessä ei voi touhuta järjen kanssa näitä asioita? Voi mennä baariin, kunhan ei mene kipeänä eikä tapaa illan aikana puolta kaupunkia. Voi tehdä mökkireissun , kunhan kyseessä on pieni porukka. Miksi pitää olla niin äärettömän ahne ja itsekäs?