Miten tunnistaa orgasmikyvytön?
Miten tämän selvittää suhteen alussa, kun mitään suurta vahinkoa ei ole vielä tapahtunut.
Orgasmikyvyttömän joka teeskentelee orgasmia kanssa vietetty aika on ainoasta elämästä
pois joka sekunti.
Kommentit (35)
Orgasmikyvytön ei tee minkäänlaisia aloitteita seksiin. Hän jarruttelee, jos yrität päästä naimaan. Huom. halailu ja pusuttelu eivät ole ”aloitteita seksiin”. Hän harrastaa seksiä vain sinun mieliksesi. Voit sanoa kumppanillesi ”jos et sä aidosti tule (seksissä), niin mua ei haittaa”. Et sano, että seurustelu on tällöin turhaa.
Naisista 70% on teeskennellyt orgasmin vähintään kerran. Voit googlata.
Ota mieluummin sellainen, jolla on vaikeuksia saada orgasmi, kuin sellainen, joka esittää sen saavansa ja todellisuudessa ei saa.
Tuollaisen selvittyä avun hakeminen olisi todella vaikeaa.
Häpeä huijatuksi tulemisesta olisi valtava kynnys.
Aina vaikeampaa mitä kauemmin olisi elänyt teatterissa.
Jos pystyy saamaan orgasmin masturboimalla, ei ole orgasmikyvytön. Vaatii vaan yhdessä harjoittelemista, että orgasmi tulee myös toisen kanssa.
Orgasmikyvyttömän tunnistaa vierellä olevasta huonosta seksikumppanista.
En oikein tajua tämän keskustelun pointtia.
Jos saa orgasmin masturboimalla, ei ole kyvytön. Jos ei saa orgasmia sinun kanssasi, sinä olet kyvytön tyydyttämään.
Vierailija kirjoitti:
En oikein tajua tämän keskustelun pointtia.
Kylläkai se pointti on siinä jos kumppaniehdokas ei olekaan oikeasti kumppani vaan salaa asian ja näyttelee orgasmit.
Toinen reppana luulee olevansa oikeassa parisuhteessa ja tuhlaa elämäänsä.
Miten tunnistaa mies, joka aiheuttaa parisuhteessa orgasmikyvyttömyyden?
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnistaa mies, joka aiheuttaa parisuhteessa orgasmikyvyttömyyden?
No esim. siitä, että kirjoittaa vauvapalstalle.
Kyvyttömät tunnistaa todella usein siitä että he ovat todella kovaäänisiä sängyssä. Siis nololla tavalla feikkaavat. Mitä kovempi huuto, sen varmempi esitys. Myötähäpeää.
Miksi muuten ihmiset feikkaavat orgasmiaan? Minä ainakin haluan saada orgasmin aina ja olen vähän pettynytkin niinä kertoina jos en saa. Ei ole tullut mieleenkään näytellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisista 70% on teeskennellyt orgasmin vähintään kerran. Voit googlata.
Ota mieluummin sellainen, jolla on vaikeuksia saada orgasmi, kuin sellainen, joka esittää sen saavansa ja todellisuudessa ei saa.
Mä luulen että tuo prosentti on aika paljon korkeampi. Ja yleensä syy on se, että haluaa paskan seksin vaan loppuvan.
Kummallinen ajatus, että nainen (?) joka ei saa orgasmia seksissä ei silti voisi nauttia seksistä. Seksi ja läheisyys voi tuntua todella hyvältä ja kiihottavalta, vaikkei orgasmia tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten ihmiset feikkaavat orgasmiaan? Minä ainakin haluan saada orgasmin aina ja olen vähän pettynytkin niinä kertoina jos en saa. Ei ole tullut mieleenkään näytellä.
Itse olen feikannut, että loppuis. En siis koskaan pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Lähinnä siis paskan panon kanssa, jolloin uusintaa ei tiedossa.
Siitä, että annat hänen kertoa suuttumatta jos olet huono seksissä hänen mielestään ja sinua miellyttääkseen hän näyttelee parhaan roolisuorituksen. Ja hän voi kertoa silloin tällöin miten voit korjata sähläämisesi sängyssä /parisuhteessa, jos jatkat hänen kanssaan vai eroatko ilman että hän pääsee sinne saakka, jos se loukkaa syvästi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Miehet feikkaavat sen takia koska heidän erektionsa pettää ja haluavat peittää sen teeskentelemällä sen johtuneen orgasmista.
Peilistä