Hänen 29-neliöisen asuntonsa vuokra on noin 945 euroa kuussa
Helsinki. Ja ympäristö on noin ihana:
https://images.sanoma-sndp.fi/d782cdefc7acfc09ba2505dd06467d5c/normal/1…
Kommentit (29)
Mulla on 30 neliöö ja vuokra 1080€/kk
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Itse maksoin saman 62 m2 Skattalla.
Mulla on yhteensä 3 lämmitettävää rakennusta 420 neliötä + 225 neliötä kylmää tilaa. Asuinkustannukset n. 600 euroa/kk. Omaa pihaa yli 300 metriä suuntaansa. Ja mikä parasta: Yli 30km lähimpään kerrostaloon.
Mut koska discot lähellä niin siksi korkea vuokra.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yhteensä 3 lämmitettävää rakennusta 420 neliötä + 225 neliötä kylmää tilaa. Asuinkustannukset n. 600 euroa/kk. Omaa pihaa yli 300 metriä suuntaansa. Ja mikä parasta: Yli 30km lähimpään kerrostaloon.
Siinä taas joku sankari kuluttaa tuhannen ihmisen edestä energiaa ja maailma tuhoutuu, että pitäisi jotain näille maaseudun tuholaisille keksiä!
Kivenheiton päässä tuosta maksat 200 euroa vähemmän vastaavasta luukusta.
Kivemmilta paikoilta kantakaupungista saisi jopa halvemmalla saman verran neliöitä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä jos olet tyytyväinen. Meitäkin on joille tuollainen asuminen olisi helvetin esikartano.
Vierailija kirjoitti:
IHAN KU NYCISSÄ😍🥰
Paitsi että on surkea Stadi, Suomi.
Ihan yhtä karseaa se on sielläkin!
Ei koiralle edes kusipuuta!
Onko siellä Jämijärvellä sen häävimmin? Aina sama iänikuinen pelto, kun katsoo ikkunasta ulos. Luonto: peltoa, peltoa ja vielä kerta kiellon päälle peltoa.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä kun Kela maksaa.
Kela maksaa yksinasuvalle Helsingissä maksimissaan 694e asti vuokran. Sillä saa 20 neliön kopin ehkä Jakomäestä.
Hyi hel*etti kun noi tornit on järkyttävän rumia jo uutena. Harvoin Helsingissä käyn ja näky on kammottava ihan Suomenlinnaan asti. Ihan kuin noi olisi katokset ym. mahdollisimman halvalla tehtyjä. Tätä on Suomi tänä päivänä kun ulkomaiset ja kotimaiset sijoittajat haluavat vaan imeä täältä mahdollisimman helposti ja nopeasti rahaa. Ulkomaisten sijoittajien kohdalla tietysti hyvä vaan että saadaan yksi kokonainen vieraan maan pääkaupunki pilattua maisemallisesti. Voittavat sitten kilpailussa kun koitetaan saada turisteja ja osaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Itse maksoin saman 62 m2 Skattalla.
Asun Hernesaaren rannassa
Onko kämppä kuitenkin ns. uudenkarhea? Jotkut tykkäävät urbaaniympäristöstä...
Mutta joo, kova vuokra.
Siltikään ei niin kallis, kaikki on suhteellista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olisi minulla ahdistavaa.
Mieluummin pieni asunto kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Jämijärvellä sen häävimmin? Aina sama iänikuinen pelto, kun katsoo ikkunasta ulos. Luonto: peltoa, peltoa ja vielä kerta kiellon päälle peltoa.
Paikka on Jämäjärvi.
IHAN KU NYCISSÄ😍🥰
Paitsi että on surkea Stadi, Suomi.