Persut ei pelkää ravintoloita: Halla -aho rav. Sea Horsessa
Olin eilen Hesassa ravintola Sea Horsessa, kun sisään astui itse mestari Halla-aho! Tuli perheineen syömään.
Kaunis vaimo ja kauniit teini-ikäiset lapset, 2 tyttöä ja poika. Menivät istumaan perimmäiseen nurkkapöytään, joten en nähnyt mitä söivät. Minä söin legendaarisia paistettuja silakoita.
Ps. Asuvat lähellä kyseistä ravintolaa.
Kommentit (9)
Joko Hakkarainen alkoi riehumaan? Jäikö muut kotiin kännissä twiittailemaan?
Ei ollut kuitenkaan asetta mukana, että voisi ampua jonkun mt-ongelmaisen miehen, jos sellainen tulee ehdottelemaan suihinottoa?
Hallishan juuri ehdotti, että ne voisivat olla kellon ympäri auki ;)
Zinc
Hassua, että tälläkin tyypillä voi olla peräti kaksi tyttöä ja samalla on sellaisen puolueen johdossa, jonka totuus kiihottaa-kirjan mukaan naisia saa raiskata.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että tälläkin tyypillä voi olla peräti kaksi tyttöä ja samalla on sellaisen puolueen johdossa, jonka totuus kiihottaa-kirjan mukaan naisia saa raiskata.
Ap. jatkaa. Sama asian hmetyttää Trumpin kohdalla. Häpeäisin Ivankana isänsä juttuja kuinka on ok. koiria naisia alapäästä.
Halla-aho näytti hupparissaan ja maskissaan munkilta. Vaimolla ja lapsilla ei ollut maskeja, kun astuivat sisään. Vaimolla ja tytöillä pitkät, kauniit hiukset. Vapautuneesti juttelivat keskenään, kun kävelin ohi naistenhuoneeseen.
Olisin halunnut kysyä Halla-aholta, että mitä PERSUT tarjoavat minulle hyvin pärjäävälle eläkeläisille, jota maahanm....jat ei häiritse. Ystäväni kielsi häiritsemästä Mestaria.
Vierailija kirjoitti:
Joko Hakkarainen alkoi riehumaan? Jäikö muut kotiin kännissä twiittailemaan?
Anteeksi, mutta mitä sekoilet? Sanoin, että Halla-aho oli perheineen, eli vaimon ja lastensa kanssa syömässä.
Mitä Hakkarainen tähän juttuun kuuluu? Ap.
Ap söit sikakoita! Onko ideologiaasi muistuttava ruoka? Olet siis hyvin toimeentuleva, jota ei häiritse m.ä.m.y.t.
🌼🌻päähine🐟?
Missä oli se toinen vaimo ja hänen salainen lapsensa?