Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netflixin etusivu täynnä sarjoja ja leffoja jotka olen jo katsonut!!!

Vierailija
24.04.2025 |

Vähintään puolet oman sivuni tarjonnasta on sellaista, minkä olen jo katsonut. Mikä järki??? En meinaa millään löytää uutta katsottavaa tästä syystä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sitten tehdä jotain muuta aikansa kuluksi?

Vierailija
2/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä on aivan liian paljon aikaa istua telkkarin ääressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nämä uudet trailerit pilaavat katselukokemuksen, koska niissä on juonipaljastuksia. 

ap

Vierailija
4/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko te oikein käytätte aikaa sarjojen ja leffojen katseluun?

Vierailija
5/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotakin muuta kuin tuijota ruutua, ota esim. kirja käteesi ja lue. Vaihtoehtoisesti vaihda kanavaa, onhan tuolla normitelkkarinkin puolella vaikka mitä katsottavaa. Katso välillä vaikka dokumentteja, voisit vaikka viisastua samalla,

Vierailija
6/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla on kyllä oikein kunnon kiusaamismeininki.

Olen ihan työssäkäyvä ihminen. Sinkkuna tulee katseltua sarjoja ja leffoja iltaisin, mutta luen myös kirjoja ja harrastan muutakin.

Ihmettelen vaan tuota Netflixin tapaa täyttää ne suositukset sellaisilla ohjelmilla, joita olen jo katsonut.

ap

Vierailija
7/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan työssäkäyvä ihminen. Sinkkuna tulee katseltua sarjoja ja leffoja iltaisin, mutta luen myös kirjoja ja harrastan muutakin.

Ihmettelen vaan tuota Netflixin tapaa täyttää ne suositukset sellaisilla ohjelmilla, joita olen jo katsonut.

ap

Miten ne trailerit voivat sitten pilata jotain, jos olet jo nähnyt?

Vierailija
8/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun täytyy olla melkoinen suurkuluttaja. Oon potenut huonoa omatuntoa liiallisesta ruutuajasta, mutta Netflixin tarjonnan kanssa tulee yhä ähky ja valtavasti on tuntemattomia sarjoja ja leffoja.

Vierailija
9/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten ne trailerit voivat sitten pilata jotain, jos olet jo nähnyt?

Mulla ei ole tapana katsoa ohjelmia uudestaan. Tarkoitin ihan sellaisten ohjelmien trailereita, joita en ole nähnyt. Esim. yhden sarjan viimeisimmän tuotantokauden trailerissa oli oikein kunnon spoileri.

ap

Vierailija
10/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso uudestaan

Vierailija
11/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun täytyy olla melkoinen suurkuluttaja. Oon potenut huonoa omatuntoa liiallisesta ruutuajasta, mutta Netflixin tarjonnan kanssa tulee yhä ähky ja valtavasti on tuntemattomia sarjoja ja leffoja.

Juu katson Netflixiä melko paljon, kun siitä maksankin. Olisi paljon helpompaa löytää uutta katsottavaa, jos nuo jo katsotut eivät veisi turhaan tilaa etusivulla. Tätä saanen ihmetellä.

ap

Vierailija
12/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu katson Netflixiä melko paljon, kun siitä maksankin. Olisi paljon helpompaa löytää uutta katsottavaa, jos nuo jo katsotut eivät veisi turhaan tilaa etusivulla. Tätä saanen ihmetellä.

ap

Eikö siellä voi säätää omassa profiilissa suosituksia? AInakin siellä on osio, jossa suositellaan katsottavaa sen mukaan, mitä olet aiemmin katsonut. 

Vierailija
13/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eikö siellä voi säätää omassa profiilissa suosituksia? AInakin siellä on osio, jossa suositellaan katsottavaa sen mukaan, mitä olet aiemmin katsonut. 

En ole löytänyt toimintoa, joka ratkaisisi mainitsemani ongelman. Omalta listalta pystyy poistamaan ohjelmia, mutta etusivulta ei.

ap

Vierailija
14/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tilaus tauolle ja ota välissä joku toinen suoratoistopalvelu, missä on vähän eri tarjonta. Tai sitten keksit jotain muuta puuhaa tilalle.

Vierailija
15/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet jotain blm-paskaa !

Vierailija
16/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita tilaus tauolle ja ota välissä joku toinen suoratoistopalvelu, missä on vähän eri tarjonta. Tai sitten keksit jotain muuta puuhaa tilalle.

Ihan hyvä ehdotus, mutta kun ongelma ei sinänsä ole se, etteikö Netflixissä olisi vielä paljon katsottavaa. Niitä on vaan vaikea löytää, kun tarjoaa niin paljon jo katsottuja. 

ap

Vierailija
17/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla samaa ongelmaa???

ap

Vierailija
18/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten irtisanot Netflix tilauksen. Problem solved!

Vierailija
19/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten me voidaan auttaa tässä asiassa?

Vierailija
20/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten me voidaan auttaa tässä asiassa?

Asiallinen kysymys :)

Lähinnä mua kiinnostaisi tietää, onko tätä ongelmaa muilla ja onko jotain keinoa jolla ne katsotut saa pois siitä etusivulta.

ap