Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennakkoluulogallup: Millainen mies pettää?

Vierailija
09.12.2013 |

Siis kuten otsikko kertoo, vastausta ei tarvitse perustella vaan saa (pitää) vastata ihan oman intuition mukaan.

Itse arvelen: uskovainen mies joka pitää tärkeänä perinteisiä perhearvoja ja sitä että nainen on kaunis ja häntä itseään nuorempi.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:21"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:45"]

Mies, jonka vaimo/tyttöystävä ei ole yhtään kiinnostunut miehestään. Joka ei saa hellyyttä, ei läheisyyttä, ei seksiä eikä keskusteluyhteyttä naiseen. Väliaikaisena tilanteena esim. heti lapsen syntymän jälkeen kunnon mies ei petä, mutta jos sama meno jatkuu kuukausi ja vuosi tolkulla, niin ei ketään mies sellaista jää katselemaan tyytyväisenä. Erokynnys voi silti olla korkea lapsen/lasten takia.

[/quote]

Eli siis tunnekyvyttömät raukat. Sen vaimon/ tyttöystävän kanssa ei tietenkään voi asiasta keskustella, tai yrittää parantaa sitä omaa suhdettaan, vaan itketään "huonoa suhdetta" toisille naisille. Ja tyhmimmät naisethan menevät tähän juoneen mukaan, maailman helpoin tapa iskeä nainen. Kun se oma vaimo ei ymmärrä/pihtaa/on hullu/on tunnekylmä jne. ja heti iskee toiselle naiselle kilpailuvietti, koska tottakai se on vaimo se pihtari ja miesraukka vaan huonossa suhteessa...no sitä saa mitä tilaa ;)

[/quote]

Ja tuohon on helppo tuudittautua, niin ei tarvitse vaimon ottaa vastuuta itsestään ja käytöksestään ;-)

[/quote]

Ai niin, voi myös ensin erota, ettei tarvitse pettää puolisoaan, jos suhteessa niin huonosti menee. Mutta kun pettäjät haluavat kaiken, perheensä ja toisen suhteen. Ja sitten pitäisi omistaa se kuuluisa selkärankakin. No, kaikkea ei voi saada ja siinä samalla tulee sitten rikottua puolisonsa ja lastensakin elämä ja mielenterveys. Onnea kuitenkin valitsemallanne tiellä...

Vierailija
62/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hyvännäköiset ns.helpot miehet,mutta olenpa törmännyt rumiinkin prinsseihin,jotka luulevat itsestään liikoja.Joku empatiokyvyttömyys näitä varmaan yhdistää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset sovinistit, jotka eivät tee kotona mitään, kun "akka on sitä varten"

Vierailija
64/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkolibidoiset, joiden täytyy todistella itselleen olevansa kovia panomiehiä...

Vierailija
65/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:56"]

No omasta puolestani voin sanoa että pettämisajatuksiin mua sysää

1) vahva libido

2) hyvä ulkonäkö, joka saa naiset ehdottelemaan

3) oman puolison haluttomuus

Ei kauhean monimutkaista. Mä en pysty painostamaan omaa puolisoani seksiin, jos hän ei halua minua. Mulle kaikkein tärkeintä on tuntea olevani haluttu. Kun tätä on nyt jatkunut reilun vuoden, mä alan olla lopussa. En ole langennut petturiksi, kun se on niin vastenmielistä, mutta koko ajan horjun rajamailla. Nyt sitten pohdin että pitääkö mun lopettaa rakkaussuhde vain tämän takia. Vissiin pitää. Vituttaa niin saatanasti.

[/quote]

Mitäpä jos vielä kokeilisit ihan sitä, että jaat nämä ajatukset vaimosi kanssa? Näytät vaikka ihan konkreettisesti tämän viestisi. Jos asiat ovat niin huonosti, että joutuu jo kamppailemaan itsensä kanssa ettei petä, on sama ottaa kaikki käyttöön parisuhteen tilan muuttamiseksi. Joskus se vaimokin saattaa herätä, kun sille sanoo, että parisuhde on seksuaalisesti niin epätyydyttävä, että harkitsen vakavissani pettämistä. Jos vaimosi pääsee yli kommentista, ja haluaa kehittää suhdettanne, niin se tarkoittaa todennäköisesti sitä että joudutte molemmat tekemään _töitä_ tyydyttävän seksielämän eteen. Voi olla että vaimosi haluaa jotain enemmän seksielämältänne, mutta ei vain vielä sitä kehtaa sanoa jne. 

Vierailija
66/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:42"]

Narsistit, jotka eivät välitä toisen tunteista.

Huonon itsetunnon omaavat, jotka haluavat pönkitää omaa egoaan.

Sellaiset ikuiset "äidin kultamussukat" jotka eivät välitä lapsistaan vaan ovat itse ikuisia lapsia.

MYYNTIEDUSTAJAT, TAKSIKUSKIT ja vastaavat "rekkamiehet"

[/quote]

rekkakuski ilmottautuu!

Vierailija
67/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailunkipeät onnettomat pelkuriraukat, jotka eivät halua tehdä psyykkistä työtä mielenterveytensä eteen (kuten hakeutua ammattiauttajalle tai keskustella puolison kanssa) vaan voidella egoaan itsepetoksella. Munattomat ameebat, jotka riskeeraavat lastensa perheen ja kodin, eli asettavat itsensä etusijalle lapsiinsa nähden. Ja antavat tietenkin myös täysin ala-arvoisen esimerkin lapsilleen siitä, miten ihmisiä kohdellaan.

Vierailija
68/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti ulospäinsuuntautuneet pettävät enemmän, koska ovat luonnostaan spontaaneja ja enemmän riskinottajatyyppiä sekä tylsistyvät herkemmin ja hakevat siten enemmän jännitystä elämäänsä.

Tätä on tosiaan tutkittu, ei ole mutua.

Vierailija
69/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:45"]

Tutkitusti ulospäinsuuntautuneet pettävät enemmän, koska ovat luonnostaan spontaaneja ja enemmän riskinottajatyyppiä sekä tylsistyvät herkemmin ja hakevat siten enemmän jännitystä elämäänsä.

Tätä on tosiaan tutkittu, ei ole mutua.

[/quote] Ja tämän innoittamina tietenkin wannabe-ekstrovertit introvertit, ja wannabe-hyvännäköiset heinäseipäät.

Vierailija
70/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:03"]Yleensä hyvännäköiset ns.helpot miehet,mutta olenpa törmännyt rumiinkin prinsseihin,jotka luulevat itsestään liikoja.Joku empatiokyvyttömyys näitä varmaan yhdistää.

[/quote]

Itse olen päinvastaista mieltä. Hyvännäköiset ja helpot ovat kyllä uskollisia. Rumat miehet jotka eivät halua mennä eka treffeillä sänkyyn koska "kunnioittavat naisia" (sic!) ovat enemmän pettäjiä.

Vierailija
71/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sellaiset naiivit, jotka toitottavat "mä en ymmärrä miten kukaan voisi pettää" ja "mä en ymmärrä miten kukaan parisuhteessa oleva voi ihastua toiseen, jos rakastaa kumppaniaan". Sitten, jos tällaiselle sattuukin niin hassun luonnollisesti, että tulee yllättävä ihastus niin se on menoa sitten koska ei eroteta ihastusta ja rakastamista toisistaan.

Vierailija
72/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka eivät surullisesti saa anaaliseksiä suhteissaan pettävät useiten. Eli naiset lakatkaa olemasta epävarmoja seksuaalisuutenne kanssa. Antakaa välillä miehillenne peppupuolta.

Vierailija
73/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tähän päivään mennessä pettänyt, mutta kyllä suhde erittäin haluttoman puolison kanssa alkaa jossain vaiheessa tuntua selibaattivankilalta, jos itsellä olisi haluja. Ei oikeuta pettämistä, mutta siinä tilanteessa mikään ratkaisu ei tunnu hyvältä.

Vierailija
74/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tuntemukseni mukaan sellaiset, joille omat vanhemmat eivät ole opettaneet oikeanlaista parisuhteen mallia ja kunnioitusta puolisoa kohtaan. Mies, jolla on lämpimät välit lapsuuden perheeseensä ja joka todella arvostaa omia vanhempiaan, pettää harvoin.

Vierailija
75/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:45"]

Mies, jonka vaimo/tyttöystävä ei ole yhtään kiinnostunut miehestään. Joka ei saa hellyyttä, ei läheisyyttä, ei seksiä eikä keskusteluyhteyttä naiseen. Väliaikaisena tilanteena esim. heti lapsen syntymän jälkeen kunnon mies ei petä, mutta jos sama meno jatkuu kuukausi ja vuosi tolkulla, niin ei ketään mies sellaista jää katselemaan tyytyväisenä. Erokynnys voi silti olla korkea lapsen/lasten takia.

[/quote]

Eli siis tunnekyvyttömät raukat. Sen vaimon/ tyttöystävän kanssa ei tietenkään voi asiasta keskustella, tai yrittää parantaa sitä omaa suhdettaan, vaan itketään "huonoa suhdetta" toisille naisille. Ja tyhmimmät naisethan menevät tähän juoneen mukaan, maailman helpoin tapa iskeä nainen. Kun se oma vaimo ei ymmärrä/pihtaa/on hullu/on tunnekylmä jne. ja heti iskee toiselle naiselle kilpailuvietti, koska tottakai se on vaimo se pihtari ja miesraukka vaan huonossa suhteessa...no sitä saa mitä tilaa ;)

Juuri näin kävi meillä. Hyvin sanottu. Tarkoitan tätä alempaa. Vielä mun "ystävälle" iski sen kilpailuvietin ja käytti vielä hy väkseen mitä minäkin olin kertonut. Huono itsetuntoiset ihmiset siis.

[/quote]

Vierailija
76/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karismaattiset

Vierailija
77/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:05"]

- sellaiset naiivit, jotka toitottavat "mä en ymmärrä miten kukaan voisi pettää" ja "mä en ymmärrä miten kukaan parisuhteessa oleva voi ihastua toiseen, jos rakastaa kumppaniaan". Sitten, jos tällaiselle sattuukin niin hassun luonnollisesti, että tulee yllättävä ihastus niin se on menoa sitten koska ei eroteta ihastusta ja rakastamista toisistaan.

[/quote] Voithan sinä toivoa että tasapainoiset kunnon ihmiset sortuisivat alhaisiin tekoihin, jos olosi sillä vähän helpottuu :-D. No, oikeastihan tuo on tuota samaa kateutta, johon pettämiskeskusteluissa poikkeuksetta törmää. On tuhottu oman perheen perusta, aiheutettu peruuttamatonta häpeää ja katkeruutta, ja sitten ei kestetä sitä että kaikki muut eivät ole yhtä tyhmiä :-D.

Vierailija
78/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:05"]

[/quote] Voithan sinä toivoa että tasapainoiset kunnon ihmiset sortuisivat alhaisiin tekoihin, jos olosi sillä vähän helpottuu :-D. No, oikeastihan tuo on tuota samaa kateutta, johon pettämiskeskusteluissa poikkeuksetta törmää. On tuhottu oman perheen perusta, aiheutettu peruuttamatonta häpeää ja katkeruutta, ja sitten ei kestetä sitä että kaikki muut eivät ole yhtä tyhmiä :-D.

[/quote]

Mikäs sun ongelma nyt on? En ole todellakaan koskaan pettänyt, mutta ymmärrän että ihmismieli voi olla hauras ja petollinen, jos ei osaa varautua ja suhtautua realistisesti suhteen aikana mahdollisesti tapahtuviin ihastumisiin. En tietenkään tarkoita, että kaikki pettämistä kauhistelevat pettäisivät.

Vierailija
79/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin melkein, että mieheni on hyvin uskollista sorttia.

Tykkää olla kotona ja viihtyy perheen kanssa. Ei käy baareissa tai juo.

Töissä hän on kuitenkin sosiaalinen joka viehättää naisia(näin sai minutkin)

eli se on ainut, mutta sitten siitä tulisi kyllä IHAN SUHDE minkä huomaisin.

Kerran meinasi lähteä (suhteeseen) kun olimme eron partaalla (minun syystäni).

Ja sellainen kaunis nuori seksikäs tytteli kuunteli olkapäällä erosuruja.

Jos me emme ole eroamassa niin ei se varmaan pettäisi.

Vierailija
80/85 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:22"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:56"]

No omasta puolestani voin sanoa että pettämisajatuksiin mua sysää

1) vahva libido

2) hyvä ulkonäkö, joka saa naiset ehdottelemaan

3) oman puolison haluttomuus

Ei kauhean monimutkaista. Mä en pysty painostamaan omaa puolisoani seksiin, jos hän ei halua minua. Mulle kaikkein tärkeintä on tuntea olevani haluttu. Kun tätä on nyt jatkunut reilun vuoden, mä alan olla lopussa. En ole langennut petturiksi, kun se on niin vastenmielistä, mutta koko ajan horjun rajamailla. Nyt sitten pohdin että pitääkö mun lopettaa rakkaussuhde vain tämän takia. Vissiin pitää. Vituttaa niin saatanasti.

[/quote]

Mitäpä jos vielä kokeilisit ihan sitä, että jaat nämä ajatukset vaimosi kanssa? Näytät vaikka ihan konkreettisesti tämän viestisi. Jos asiat ovat niin huonosti, että joutuu jo kamppailemaan itsensä kanssa ettei petä, on sama ottaa kaikki käyttöön parisuhteen tilan muuttamiseksi. Joskus se vaimokin saattaa herätä, kun sille sanoo, että parisuhde on seksuaalisesti niin epätyydyttävä, että harkitsen vakavissani pettämistä. Jos vaimosi pääsee yli kommentista, ja haluaa kehittää suhdettanne, niin se tarkoittaa todennäköisesti sitä että joudutte molemmat tekemään _töitä_ tyydyttävän seksielämän eteen. Voi olla että vaimosi haluaa jotain enemmän seksielämältänne, mutta ei vain vielä sitä kehtaa sanoa jne. 

[/quote]

Kiitos tästä kommentista, olet ihan oikeassa. Asiat vaan tuppaa menemään monimutkaiseksi. Vaimoni todella rakastaa minua ja ottaa minut huomioon. Meillä on syvää kumppanuutta. Hän yrittää olla minulle mieliksi ja haluta, mutta kun se ei ole aitoa, näen vain ihmisen joka ponnistelee vuokseni. Pidin itseäni vastenmielisenä ja epähaluttavana tämän takia. Sen seurauksena en taas enää halua vaimoani. 

Kaiken tämän päälle olen huomannut että muut naiset kyllä haluavat minua. Minäkin haluan heitä. Olen nyt ihastunut kahdesti, ja katson näiden naisien kautta uusia elämiä, jotka minua voisivat vielä odottaa. Haluni ovat jo muualla, ja en halua selvittää niitä enää tässä parisuhteessa. Tuntuu että vaimoni on tyytyväinen siihen missä nyt on. Minun on muutettava erilleen siksi aikaa, että asiat saa hoidettua puhtaalta pöydältä. Haluan miettiä eroa vakavasti, en halua viettää loppuelämääni suhteessa, jossa intohimo ei ole todellista. En myöskään halua neuvotella parisuhteemme jatkosta enää saman katon alla. Haluan tutustua vaimooni uudelleen, jos se on jotenkin mahdollista. Kuulostaa naiivilta, ja niin se varmaan onkin. Mä olen vaan jotenkin niin pihalla ja niin hilkulla pettämisten kanssa. Pettäminen ei edes kolkuttelisi omaatuntoani. Eihän vaimoni siinä mitään menetä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi