Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos lopettaisit karkkien, makeiden leivonnaisten, jäätelön, alkoholin

Vierailija
09.12.2013 |

+ limsan juomisen/syömisen, paljonko laihtuisit vuodessa? Jos muuten jatkaisit entisenllä ruokavaliolla.

Heittäkää arvioita kehiin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljoakaan. Alkoholia harvoin juon, makeaa silloin tällöin, kun leivon ja limsojakaan ei tule juotua.

Vierailija
42/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 16:46"]

+ limsan juomisen/syömisen, paljonko laihtuisit vuodessa? Jos muuten jatkaisit entisenllä ruokavaliolla.

Heittäkää arvioita kehiin.

[/quote]

En usko, että paljoakaan. Syön kyllä paljon noita herkkuja, mutta olen niin hoikka, että on vaikea uskoa tästä enää laihtuvansa. En jokatapauksessa lihokaan kovin herkästi.

50 kiloa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. söisin enemmän muuta ruokaa. olen laihtunut suklaalla.

Vierailija
44/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun paheet ovat suklaa,juustot ja kotitekoinen (todella juustopitoinen) pizza. Jos ne jättäisin vuodeksi pois ja vaikka pizzan tilalle tekisin keittoja niin varmasti 5-10kg tippuis.

Vierailija
45/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5-10kg. Normaalipainoinen olen nytkin, mutta herkkuja menee sen verran, että ne jättämällä paino tippuisi varmasti normaalipainon alapäähän. Sokeririippuvainen olen kuitenkin minäkin ja tuntuu mahdottomalta ajatukseltakaan, että pystyisi irrottautumaan sokerista noin totaalisesti. Yritetty kyllä on.

Vierailija
46/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtuisin varmaan noin 5 kg -10 kg.

syön pari kertaa viikossa irtokarkkia pari sataa grammaa, meillä leivotaan pari kertaa viikossa jolloin syön noin 5 pullaa päivä/pari palaa kakkua päivä, limsaa juon pari kolme kertaa viikossa noin puoli litraa kerrallaan.

lisäksi popkornit ja sipsit ehkä kerta viikko.

jos jätän nuo pois niin luulisin olevani puolessa vuodessa 5-10 kg kevyempi.nyt painan noin 55 kg 169cm

Mutta ei jaksa eikä viitsi kärvistellä kun muu perhe herkuttelee.

Vierailija
47/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pudonnut pelkästään karkkien poisjättämisellä puolessa vuodessa 7 kg, ja tämä ihan normaalipainon sisällä. Alkoholia en käytäkään, jätskiä syön kerran viikossa, makeita leivonnaisia hyvin harvoin. Mutta kyllä mulla edelleen kuola valuu, kun näen muitten perheenjäsenten syövän karkkia tai suklaata.

Vierailija
48/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan yhtään. Alkoholia en käytä ja nuo muut korvaisin kuitenkin jollain muulla, enkä syö niitä niin paljon, että ne vaikuttaisivat. Muutaman kilon voisin kyllä pudottaa ja ihan se on korvien välistä kiinni, pystyn siihen jos vaan viitsin. Korvaan kyllä helposti pullalla kalorivajetta, kun usein tulee syötyä liian vähän liikuntamäärään nähden. Epätasaisen syömisen vuoksi olen normaali BMI:n ylärajoilla. 

Vierailija
49/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin puolessa vuodessa 15 kg (tämän vuoden alussa). Jätin pois alkoholin kokonaan, vähensin viljatuotteiden ja perunan syöntiä, karkin ja muun makean syönti hieman lisäänty (kun join alkoholia, ei tehnyt mieli ollenkaan). Vihannesten ja hedelmien käyttö lisäänty merkittävästi (söin niitä helkutinmoiseen nälkään). Juuston syöntiä vähensin radikaalisti, kun ennen söin aivan tajuttomasti. Liikuntaa lisäsin myös, mutta itse en usko että tällä on kovin radikaalia vaikutusta painon alentamiseen (olen lukenut aiheesta ja se miten saa poltettua esim. makkarapaketin kalorimäärän on aivan tajuton määrä liikuntaa. Helpommalla pääsee kun on vain syömättä sen.

Vierailija
50/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan 2-3 kiloa enempää. Rajoittamalla muutenkin sitä syömistä 1200-1500 kilokaloriin päivässä lähtisi noin 7 kiloa nykyisestä painosta ensimmäisten kuuden viikon aikana, sitten elimistö tottuisi vähäisempään ravinnonsaantiin, enkä enää hirveästi laihtuisi. Tätä on kokeiltukin pari kertaa nimittäin. Olen siis nainen, 168 cm/60 kg, laihimmillani aikuisiässä olen painanut 53 kiloa, ja silloin tällä ruumiinrakenteella törröttivät luut ja katosi jo lihasmassaakin. 

Vierailija
51/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, toivottavasti en yhtään kun nyt jo ihmiset huolissaan mun laihtumisesta. Karkkia ja leivonnaisia en juurikaan syö (paitsi syön jos on tarjolla, itse vaan en ikinä hanki kun ei tee silleen mieli), sipsit maistuu ehkä kerran viikossa ja saunaoluet turhankin usein.. 

Kyllä mun 10kg laihtuminen suht vähässä ajassa liittyi ihan kun muutin suhtautumistani leipään... (ennen siis söin leipää joka aterialla ja varsinkin illalla huvikseni useammankin palasen.. Nykyään vain iltaisin 1-2palaa..)

Vierailija
52/52 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholia en juo muutenkaan, mutta jos jättäisin ruokavalioni kaksi tärkeintä eli sokerisen jugurtin ja suklaan pois, laihtuisin varmaan 40kg koska mun ruokavalioon ei jäisi juuri mitään. Se on vaan se ongelma kun en millään tunnu pystyvän tähän muutokseen, kun olisi pakko korvata se jugurtti ja suklaa jollain muulla...?