Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko vielä syötävää? Turkkilainen jogurtti 24.12

Vierailija
09.12.2013 |

Purkki avattu kolme viikkoa sitten. Viimeinen käyttöpäivä 24.12.2013. Meneekö pilalle kun purkki jo avattu vai voiko vielä käyttää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 14:43"]

Purkki avattu kolme viikkoa sitten. Viimeinen käyttöpäivä 24.12.2013. Meneekö pilalle kun purkki jo avattu vai voiko vielä käyttää?

[/quote]

Mitä häh? Kirjoitinko minä tämän? Mulla oli eilen ihan sama ongelma, turkkilainen jogurtti ja päivämäärä 24.12. Heitin pois, vaikkei jogurtissa näyttänyt oleva mitään vikaa.

Oho.

Vierailija
2/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta tätä viimeinen käyttöpäivä -hysteerikkoa. HAISTA ja MAISTA, ei tartte täällä ihmetellä. Joka päivä miljoona ketjua ihan mitättömistä aiheista. Hae lääkkeet tai osta kissa ja maistata sillä, jos ei kelpaa niin ei kannata sinunkaan syödä. Perkele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön usein pääsiäisenä smatenat, jotka ovat jääneet joululta yli. Ei ne miksikään mene, hapanmaitotuotteet säilyvät pitkään huolimatta hihasta ravistetuista päivämääristä.

Minä kanssa ihmettelen tätä hysteriaa. Viime jouluna kun valmistaudin kinkunpaistoon, kaveri kauhisteli kun kinkku odotti pöydällä lämpiämistä lähemmäs huoneenlämpöä. Just, just, suolakinkkuhan piöaantuu välittömästi sen jälkeen kun sen lämpötila ylittää 2 astetta.

Vierailija
4/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille hapanmaitotuotteelle tapahtuu.... happanee lisää?

Jos ei ole homeessa tai maistu pahalle, niin syö pois.

Vierailija
5/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö, jos näyttää hyvältä eikä maku ole muuttunut.

Vierailija
6/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään ole pilalla!