Onko Stockmannilla Korsin laukkuja?
Tytär toivoi sellaista ruskeaa joululahjaksi. Asutaan Mäntsälässä enkä viitsisi lähteä Helsinkiin vain yhden laukun takia katsomaan.
Kommentit (9)
On siellä aika hyväkin valikoima. Just kattelin yhtä oranssinväristä siellä. Soita ja kysy onko just sitä mitä olet hakemassa. Ja kalliitahan ne sitten on kun mitkä...
Siellä on hyvä valikoima, heidän nettikaupasta löytyy vain osa perusmallistosta :) Olen ihastunut Korsin nahkalaukkujen laatuun ja kun niissä hyvä hinta-laatusuhde eikä tule kaikilla vastaan. Siksi olen heivannut Vuittonit kaapin hyllylle odottamaan parempia aikoja :D Samaa sanovat minun jenkkikaverit, jotka pitävät etenkin niistä Korsin värikkäistä olkanahkalaukuista.
Suostuvatko Stockmannilla varaamaan laukkua? Jos esim tänään en ehdi hakemaan, hakisin huomenna?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 14:20"]
Suostuvatko Stockmannilla varaamaan laukkua? Jos esim tänään en ehdi hakemaan, hakisin huomenna?
[/quote]kyllä voi varata
Ei liity aiheeseen mutta onko Stockmannilla paketoiti palvelua?
Kuka idiootti ostaa teinitytöille lahjaksi laukun joka maksaa 200€??
On paketointipalvelu ja kauniit paketit tekevätkin. Tosiaan niin kuin joku jo sanoikin, kannattaa soittaa etukäteen, kun tulee pitkän matkan takaa. Eilen just katselin Itiksen Stockalla ja siellä oli 3 Korsin laukkua, ei enempää.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:34"]On paketointipalvelu ja kauniit paketit tekevätkin. Tosiaan niin kuin joku jo sanoikin, kannattaa soittaa etukäteen, kun tulee pitkän matkan takaa. Eilen just katselin Itiksen Stockalla ja siellä oli 3 Korsin laukkua, ei enempää.
[/quote]
Mäntsälä mielestäsi pitkän matkan takana? Anna mun nauraa :D
on siellä, Stockalta voit kyllä netistäkin tilata