Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stockmannilla Korsin laukkuja?

Vierailija
09.12.2013 |

Tytär toivoi sellaista ruskeaa joululahjaksi. Asutaan Mäntsälässä enkä viitsisi lähteä Helsinkiin vain yhden laukun takia katsomaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä, Stockalta voit kyllä netistäkin tilata

Vierailija
2/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä aika hyväkin valikoima. Just kattelin yhtä oranssinväristä siellä. Soita ja kysy onko just sitä mitä olet hakemassa. Ja kalliitahan ne sitten on kun mitkä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on hyvä valikoima, heidän nettikaupasta löytyy vain osa perusmallistosta :) Olen ihastunut Korsin nahkalaukkujen laatuun ja kun niissä hyvä hinta-laatusuhde eikä tule kaikilla vastaan. Siksi olen heivannut Vuittonit kaapin hyllylle odottamaan parempia aikoja :D Samaa sanovat minun jenkkikaverit, jotka pitävät etenkin niistä Korsin värikkäistä olkanahkalaukuista.

Vierailija
4/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuvatko Stockmannilla varaamaan laukkua? Jos esim tänään en ehdi hakemaan, hakisin huomenna?

Vierailija
5/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 14:20"]

Suostuvatko Stockmannilla varaamaan laukkua? Jos esim tänään en ehdi hakemaan, hakisin huomenna?

[/quote]kyllä voi varata

Vierailija
6/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity aiheeseen mutta onko Stockmannilla paketoiti palvelua?

Vierailija
7/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti ostaa teinitytöille lahjaksi laukun joka maksaa 200€??

Vierailija
8/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paketointipalvelu ja kauniit paketit tekevätkin. Tosiaan niin kuin joku jo sanoikin, kannattaa soittaa etukäteen, kun tulee pitkän matkan takaa. Eilen just katselin Itiksen Stockalla ja siellä oli 3 Korsin laukkua, ei enempää.

Vierailija
9/9 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 18:34"]On paketointipalvelu ja kauniit paketit tekevätkin. Tosiaan niin kuin joku jo sanoikin, kannattaa soittaa etukäteen, kun tulee pitkän matkan takaa. Eilen just katselin Itiksen Stockalla ja siellä oli 3 Korsin laukkua, ei enempää.

[/quote]

Mäntsälä mielestäsi pitkän matkan takana? Anna mun nauraa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme