Lopetin kahvin juonnin ja siirryin vihreään teehen
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 14:57"]
Itsekin vaihdoin aikoinaan kahvin rooibosteehen ja ahdistuskohtaukset vähenivät :) Muutenkin on paljon mukavempi olo.
[/quote]
Tuo on muuten totta, että kahvi voi lisätä ahdistusta. Milloinkaan en ole ollut niin ahdistunut, kun niinä parina vuonna, kun join kahvia joka aamu. Olen melko paha jännittämään kaikkea tavallisuudesta poikkeavaa, mutta yleensä siitä menee korkeintaan maha kuralle (mitä kahvi ei myöskään auttanut). Muuten minulla ei koskaan ole ollut paniikkikohtauksia tai pahaa ahdistusta. Paitsi juodessani kahvia. Muistan erinäisiä kertoja, kun lähestulkoon hyperventiloin ja tärisin ahdistuksesta ilman mitään kummoista syytä edes. Kamala tunne. Enkä edes juonut kun yhden laimean kupillisen! Tämän vuoksi minua huolestuttaa nykynuorison energiajuomien kittaaminen todella paljon. Siitä ei oikeasti seuraa mitään hyvää.
Tee rentouttaa samalla, kun piristää. Kahvi ei.
Itse ja mieheni ei olla juotu kahvia 10v. Miehellä oli ihan kamalat mahavaivat ja siirtyi vihreään teehen sen takia. Mulla oli nukkumisvaikeuksia ja lopetin kahvin juonnin.
Ei tule sellaisia kovia väsymyspiikkejä teen kanssa. Aamutee on kofeiinillista ja sitten loput kofeiinittomia.
Vihreitä teelaatuja on todellakin monia. Meille löytyi yhden kaupan oma brandi ja se on halpaa ja parasta tähän astisista. Monia ollaan kokeiltu, kalliita ja kehuttuja, mutta tuo halpa on silti kaikkein parasta.
USA
Ainoa ongelma on se, kun tee värjää hampaat keltaisiksi. Varsinkin valkoiset paikat muuttuu kurjan värisiksi.
Vihreään teehen tulee riippuvuus ihan samoin kun kahviin.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 14:19"]
Joissakin vihreän teen laaduissa on kofeiinia jopa enemmän kuin kahvissa.
[/quote]
Per painogramma voi ollakin (tee on kevyttä), mutta kupissa ei koskaan.