Kuka muu tykkää dipata ruisleipää keittoihin?
Mulla on parhaillaan lautasella omatekemää lihapullakeittoa ja sen kanssa reissumiestä Oivariinin ja juuston kera. Ai vitsi miten hyvää tästä ruisleivästä tulee, kun sen dippaa kuumaan keittoon ennen syömistä. 😋
Tykkään kyllä dipata ruisleipää mihin tahansa keittoon. Nam ja slurps!
Kommentit (9)
En niinkään keittoihin, mutta karjalanpaistiliemeen kylläkin. Silloin kun saa hyviä lihoja( luomu).Tosin syön harvoin leipää.
Minä tykkään kastaa ruisleipää keittoon.
Meillä mies dippaa pussejansa aina mun keittoon
Keiton liemi ja sen kanssa ruisleipää, missä on paksulti voita päällä 👌 Ah, parempaa ei ole.
Minä! Jauhelihakeitto+oivariinilla voideltu ruisleipä = aivan mieletön nautinto. Olen dippaillut leipää keittoon jo pikkulapsena ja myös oma lapsi kastaa ruisleipää keittoon. Taisi muuten oma tapa lähteä myös äitini esimerkistä eli meitä on leivänkastajia useammassa sukupolvessa. 😁
Minä haluan kastaa kärkeä kosteaan piirakkaan. On parasta.
Kun esikoinen oli hoitopaikassa, minä ytävystyin hänen hoitajansa kanssa. Opin häneltä tuon tavan kastaa ruisleipää keittoon. Hän oli kotoisin Kaavilta. Edelleen kastan omissa oloissani leipää keittoon.
Täysin sama täällä! Just parhautta dippailla juustolla päällystettyä ruisleipää mihin tahansa keittoon! Juustoksi sopii oltermannin/edamin/emmentalin lisäksi myös homejuusto.