Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menen hankalaan neuvotteluun lapsen koululle - mitä puen?

Vierailija
09.12.2013 |

Mustat suorat hiusut ja nustan terävälinjaisen jakun vai siniset perusfarkut ja harmaan pitkän villatakin? Ts. Pitäiskö mun olla kova ja pelottava vai pehmeä ja lähestyttävä?

Kyseessä on kiusaamisasia, jossa osa opettajista kiusaamisessa mukana. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa opettajista mukana? Kerro toki lisää! Mitä aikuisemman näköinen olet, sen parempi!

Vierailija
2/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sillä on suuremmin väliä mitä puet päällesi, eihän se sitä asiaa miksikään muuta. Jos sulla on jotenkin helpompi olla "kova" toisissa vaatteissa kuin toisissa niin pue ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavasti otettava lookki parempi. Vältä silti violettia.

Vierailija
4/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarvitseeko olla kova ja pelottava, mutta itsevarma ja rohkea täytyy olla. Valmis kuuntelemaan muita, valmis pitämään puolia.

Vierailija
5/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat housut ja jakku. Farkut ei herätä kunnioitusta. Melkein pitäisi asianajaja ottaa mukaan jos opetkin mukana kiusaamisessa.

Vierailija
6/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun lapsi on kiusaajana, niin pehmeämpi linja osoittaa sovittelevuutta. Jos sun lapsi on kiusattu, niin jakkutyyli voi olla purevampi. Tosin en valitsisi kokomustaa pukua, sillä se taas antaa jo aika hyökkäävän vaikutelman.

Vierailija
7/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 08:51"]

Mustat suorat hiusut ja nustan terävälinjaisen jakun vai siniset perusfarkut ja harmaan pitkän villatakin? Ts. Pitäiskö mun olla kova ja pelottava vai pehmeä ja lähestyttävä?

Kyseessä on kiusaamisasia, jossa osa opettajista kiusaamisessa mukana. 

[/quote]

Minulla sama homma tänään. Onpa hassu sattuma. Meillä kyse tapauksesta, missä tyttö tehtailee vääriä kiusaamisilmoituksia ja vanhemmat uskoo kaiken. Me muut vanhemmat joudumme sitten vuorotelleen käymään selvittämässä asiaa.

Huvittavinta on, että pimu on tehnyt kiusaamisilmoituksia kavereistaan, jotka ei ole ollut niinä päivinä edes koulussa.

Minä ainon tehdä tästä pelleilystä tänään lopun. Muutkin vanhemmat ovat jo todella väsyneitä tähän.

Vierailija
8/8 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väreistä keltainen on se, joka saa muut kuuntelemaan. Eli musta jakkupuku keltaisen paitapuseron kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi