Ehkäisykapselin poiston jälkeisiä oireita ja linea negra.
Onko kokemuksia kapselin poiston jälkeisistä oireista? Minulta kapseli poistettiin noin kolme viikkoa sitten ja kuukautisia ei ole näkynyt. Ja nyt reilun viikon ajan mulla on ollut seuraavia oireita: Pahoinvointi, alavatsan nippailut "joita ollut joka päivä", päänsärky, flunssa kohtaukset "yhtäkkiä alkaa aivastusten sarja ja räkää lentää" ja ilmestynyt LINEA NEGRA!!! Jota minulla ei ole ollut ikinä aikaisemmin! Tein raskaustestin pari päivää sitten ja negaa näytti. Viime iltana oli hellun kanssa kiihkeetä, mutta jouduttiin lopettamaan kesken koska mun mahaan alko sattumaan ihan pirusti! pakko oli olla sikiö asennossa liikkumatta noin tunnin verran kunnes nukahdin. Meinas oikein kyyneleet tulla silmiin ja oksetti.
Eli, mistä nämä kaikki kummallisuudet voisivat johtua? Onko muilla kokemuksia?
Kommentit (3)
Ehkäisykapselista ei oo kokemusta, mutta poistin pari viikkoa sitten ehkäisyrenkaan kesken kierron ja viikko sitten alkoi alamahan pistely tuntemukset, niinkuin menkat ois alkamassa. Eilen kun kävin aamulla wc pissalla ja maha tyhjentyi, sattui aika paljon.. Tänäkin aamuna nipsutteli mahaa.. Maha oli eilen myös tosi turvonnut ja pissa tuli lorisemalla(ei painetta). Raskaustestin tein varalta ja negaa näytti, mutta illemmalla kun googletin, tuntui monella olevan samanlaisia oireita ehkäisyn lopetuksen jälkeen!
Tuo viiva on kyllä outo juttu!:-D
Joo pitää tosiaan lisätä, että itelläkin tuota itkuisuutta ollu! Ei oo paljon voinu pidätellä ja ihan ilman syytä sitä on toisinaan tullu! Närästystä myös,,olin niin varma, että nytkö sitä ollaan raskaana! Mutta harmikseni ei:) jännä vain kun oireet tosiaan näitä..
Niin ja närästää myös sekä turvottaa. itku kohtauksia olen myös saanut :D. Mutta tuo navasta häpyyn menevä viiva on kyllä kaikkein oudoin juttu!