Minkä kaksiosaisen välikausiasun aiotte ostaa?
Näin nyt " livenä" Reimatecin ja Jonathanin kaksiosaiset puvut ja täytyy kyllä sanoa että petyin:( Värit oli jotenkin tosi 80-lukuiset ja " halvan" oloiset...Ticketillä olisi kyllä pojillekin kivoja värejä mutta kuulemma perustakkiin ei kuulu ulkoiluhousuja, ainoastaan sadeasuun.Name Itin puvunkin näin mutta ainakin Stockalla se oli sellainen maastonvihreä-vaaleansininen joka ei innostanut minua.Onneksi haalari on täksi vuodeksi mutta haalarin kaveriksi olisi kiva löytää jokin kaksiosainen puku 3v. pojalle.Mitä te muut olette ajatelleet ostaa?
Kommentit (20)
Lähinnä viime päivinä on huvittanut nämä paisuvat pinot. Meinasin tehdä aloituksen " mistä tietää, että vuodenaika on vaihtumassa?" No siitä, että vaatteet tarvikkeet -palstakin aktivoituu... ; )
Itsekin olen ollut kevään mallistoihin pettynyt. Nuoremmalle menee viime syksyinen puku, mutta esikoinen tarvitsee uutta. Olen ompelevainen, tosin koskaan en ole ulottanut sitä ulkoiluvaatteisiin (" hienostelutakit" teen järjestään itse). Viime viikolla kolahti uusi Ottobre luukusta ja innostuin! Ompelemalla saisin takuuvarmasti haluamaani. Niin kivoja oli uuden lehden mallit. Ja kun vapaa-aikaakin on luvassa enemmän ja vain yhdelle tarvitsisi tehdä, saatanpa panna toimeksi. Reimatecin kankaita kun saa tilattua esim. netistä. Ja muitakin laadukkaita kankaita.
Meinasitko ihan välikausiasuiksi noita Ticketin rainsettejä? Vai sadeasuiksi? Menisivätkö ihan välikausiasuina? Kun en siellä asu missä niitä hypistelemään pääsisi, niin lähinnä sillä kysyn, että uskallanko tilata näkemättä sellaiset vk-asuiks lapsille. Eli hengittävätkö? Vastaavatko kuoripukuja vai ovatko kumimaisia?
Suuresti kaikenlaisista vastauksista kiitollisena odotellen,
kuuris
Niitä itse harkitsin pitkään lapsille vk-asuiksi, kunnes nyt näin ne livenä. Aika tosi ohuet... vähän enemmän sellaista tuulipukumaista materiaalia mun mielestä. Itse päätin nyt sitten kuitenkin hakkia Ticketin takit ja reiman housut.
Entäs missä myydään Ticket light set(sadeasuja)?
Haluaa myös!
Loppujen lopuksi tuli enemmän käytettyä Ticketiä. Toimii hyvin myös villahaalarin päällä. Reimatecin haalari kävi melko pian keväällä kuumaksi.
Eli yhden kauden käyttökokemuksen perusteella voin kehua, tosin maailaman kestävin puku se ei ole. Meillä kului loppusyksyyn mennessä toisen lahkeen sauma aika pahasti. Mutta eipä puvun hintakaan ole paha! :)
Olin jo menossa ostamaan reimatecin mutta en pitänyt väreistä joko liian " neon" värinen tai turhankin arka.Ticketin takki jäi sentakia kauppaan koska siihen ei saanut housuja ja Ticketin sadepuvussa fleece vuorellisessa oli jotenkin hassun lyhyet hihat ja seuraavan koon kun sovitin oli takki kun mekko.Värit oli kauniit Ticketin sadeasuissa mutta kovin arat vaaleansin/vaaleanpun joutuisi todennäköisesti pesemään joka käyttökerran jälkeen : ( Ticketin kosteussuojattu haalari oli myös pettymys tai jos tykkää " retrotyylistä niin mikäs siinä.Joten en ole vielä päättänyt minkä ostan toisaalat viimevuoden reimatec roikkuu uutena kaapissa joten ehkä tyydyn siihen.On vain niin kivaa ostella uusia : ) Millaisetkohan ovat tulevat Lennet? ainakin viimevuoden oli kivat.
Katsoin minäkin tuota Name It-takkia Stockalla ja se oli koko osaston paras takki, mutta aprikoin värin kanssa, tulee tytölle... Oli myös vähän pliisu väriyhdistelmä, silti malli tosi kiva.
Netistä bongasin Reiman kivan punaisen takin, mutta ei näkynyt vielä kaupoissa. Ostan luultavasti takin ja haalarin, housuista en ole varma. Seuraavaksi käyn tsekkaamassa Ticketin takit ja ehkä katsomassa vähän myöhemmin uudelleen Stockalla. Toivottavasti Stockalle tulee lisää kevään ulkoiluvaatteita, jos noista pitäisi valita haalari, niin taidetaan olla ilman... (oli Reimatecin rumat haalarit, baby-mallit paremmat, mutta ne ei enää käy 2-vuotiaalle, Travallen kamalia värejä, ehkä vanhaa mallistoa, muuta ei näkynyt).
myös mielestäni kerrankin unisex värejä.
muita en ole vielä käynyt ihastelemassa. jonathania en osta, yksi välikausihaalari on jo odottamassa. samoin fleecevuorelliset sadevaatteet.
kaksiosainen puku täytyy vielä katsastaa jostakin, kunhan ehtii kauppoihin asti.
Varmaan viime vuoden väri, kun oli alennettu hinta. Takki tumman sininen & marjapuuro, kokonaan siniset housut. Mä kyllä olisin tykännyt tuosta uudesta reimatecistä (vaalean vihreä & tumman sininen), mutta Remu voi voiton hinnanvuoksi =) Ja ehkä hieman poikamainenkin tuo reimatec.
Pojalle 1,5v en tosiaan tiedä mitä ostaisin. Name itin oliivi/vaaleansininen puku oli muuten kiva, mutta se ällöttävä kuva selässä pilasi sen :((
Esikoiselle 3v en myöskään ole löytänyt kivaa. Se ticketin utilla takki ehkä.... Enpä tiedä.
Vaikeeta on. Ei oikein mikään kevään uusista sytyttänyt.
sainen kokoa 80-86cm?
Ei ainakaan em. löydy, nuo takit alkaa koosta 92cm. Ja Lenne ei ole yhtä kosteussuojattu ja nimenomaan pienemmälle pitäisi olla. Noi babymallien beiget on yksinään tylsiä ja keltabeiget ei todella innosta! Miksei keltainen voisi olla yksi värinen takki, jonka voisi ostaa tummansinisillä housuilla - sillä keltaiseen todellakin sopisi paremmin tummansininen kuin beige ! Näyttäisi sitäpaitsi kivalta niin vaaleiden kuin tummansinisten farkkujen kanssa. Ja vihreä saisi olla muuta kuin 80-lukua.
Että hirveä valitusvuodatus ja kyse on kuitenkin VAIN lapsen ulkovaatteesta, joka on puolen vuoden jälkeen jo pieni. =D
Mitä tuo Ticketin takki maksaa? Minäkin kiinnostuin ;).Tykkään yksivärisistä takeista,en pidä niistä epäsymmetrisistä kaistaleista Reiman takeissa.Mulla ei ole vielä mitään hajua millaisen setin ostaisin tytölle,pinkki ja vaaleanpunainen ei sytytä.Pikkumiehelle on hankittu NameIt:n oliivi/vaaleansininen setti,minusta se kuva selässä oli hauska ;).6-v pojalle katselin sitä Patrick-takkia.
Ongelmia nämäkin ;) (äitiyslomalaisella on liikaa aikaa,no ei kai...? ;)
Jos Ticketin Rainset Lightissä on kivoja värejä, niin luultavasti ostan molemmille (3,5 v. tytölle ja 1 v. pojalle) sellaiset. Kuten Lily sanoi, sen Name It.in puvun pilasi täysin ällö kuva selässä!
tyttömäinen! Pojille ei ole mitään yhtä ihanaa. Siksi pitää tyytyä yksivärisiin, perussiisteihin. Heh.
On mennyt moinen minulta jotenkin ihan ohi... miten muuten puet heidät - samanlaiset vaatteet vaiko erilaiset? Meillä kaksostytöillä (ikää tasan kaks vee) alkaa nyt selvästi olla ilmassa " oireita" , että haluaisivat aina juurikin sen samanlaisen puseron kuin siskollakin on... huoh ;)
Mutta sitten itse aiheeseen. Minä ostin tytöille jo yhden NameItin kaksiosaisen puvun - toinen mulla on viime syksyltä ja se varmaan menee vielä ainakin kevätkauden ihan sujuvasti, ja on paremman värinenkin kuin tämä uusi melko pliisu... Se poikienkin kaksiosainen NameIt oli mielestäni nätti, tosin en huomannut katsoakaan kuvaa selästä, höh.
Ostin juuri huuto.netistä Reimatecin vanhempaa mallia olevan ihanan vaaleanpunaisen välikausitakin ja siihen ajattelin hankkia varmaankin ne Reimatecin muta-housut.
Eilen bongasin Cittarissa yllättävän kivan Reimatecin uuden välikausihaalarin - väri tosin vaaleanpuna/tummansininen eli yhdistelmä josta en ole aiemmin pitänyt mutta tuo näytti jotenkin ihan raikkaan reippaalta :) Onko ihme, kun meillä kaikki tähänastiset ulkovaatteet ovat olleet miltei järjestäen vaaleanpunaisia ;O)
merkkejä ilmassa, että joudumme heistä ainakin osittain luopumaan. Mikä on tietysti hyvä asia, näin se on nähtävä.
Siis tytöt ovat olleet väliaikaissijoituksessa. Monimutkainen juttu, enkä halua alkaa sitä täällä tarkemmin ruotimaan, mutta ihanat ja rakkaat tytöt ovat meille kuin omamme!
Tähän asti olen pukenut heidät samantyylisesti (kuten kaikki lapset), mutten identtisesti. Nyt he ihan selvästi kaipaavat samanlaisia vaatteita, kuten sinunkin tyttösi, ihastelevat ja haikailevat aina toistensa vaatekaappeja :). Kevääksi ajattelinkin ostaa sitten samanlaiset asut. Tytöt ovat innoissaan!
Oletko siis hankkinut jonkun aiemman kauden name it-puvun? Tämän kevään kaksiosainen asu on vähän liian hailu...
teipattu saumoista, kuten Reimatec?
Itse olen tuota asuvalintaa pohtinut... Olisiko Reimatecin muta-housut ja joku pirteän värinen takki. En kuitenkaan tiedä päädynkö Reimateciin, koska en pidä tuosta printistä ja Niko-takissa taas on vähän turhan paljon leikkauksia. Tyyli saisi olla värikäs mutta yksinkertaisen raikas. Eli ei printtejä tai ruutu-raita-räpellystä..
Mitä värejä tulee Jonathanin housuisin?
Pojalle ostin reimatecin lime takin ja savi housut ( lisäksi ostin reimatecin beigen haalarin ).
Tytöille mahtuu vielä viime vuotiset reimatec puvut; pinkki takki ja muta housut ( toiselle lisänä lassietecin haalari ja toisella on varalla toinenkin reimatecin 2-osainen )
siis juu, ostin viime syksynä (vai olikohan se jo keväällä) NameItin viime vuoden malliston kaksiosaisen puvun - on sellainen herkullisen vaaleanpunainen, jossa takana kissaprintti (se nyt ei ole maailman kaunein mutta näin kissaihmiselle kyllä kelpaa ;) ). Näin samanlaisia syksyllä myös marjapuuronvärisenä enkä hölmö sellaista ostanut - joten nyt tyydyin siis siihen tämänkeväiseen hailuun...
Vai teilläkin haikaillaan toisen vaatteita :) Uskomatonta miten toisella onkin a i n a ne paljon kivemmat vaatteet tai kengät... ;O) Siksi päätin myös ostaa mitä todennäköisemmin tytöille samanlaiset haalarit ja ehkäpä kevättakitkin.