Joulu on peruttu.
Ainakin isommat kokoontumiset. Kauneimmat joululaulut, joulujuhlat, joulumyyjäiset yms.
Kommentit (32)
Onneksi meillä on aina vietetty rauhallista perhejoulua. Mitään ei ole peruttu :)
Jumalan kiitos! En jaksa edes ajatella, vielä vähemmän passata ihmisiä! Skumppaa ja unta, siinä on joulu!
Joulu on peruttu koronahysteerikoilta, ei muilta.
whaaaaat!
mulla on jo graavilohet pakkasessa, wtf mä niille teen jos joulu ei siis tule, täh?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki turha oheistoiminta on peruttu, mutta se paras osa joulusta on yhä olemassa eikä sitä kovin helposti viedä pois. Rauhoittuminen ja syöminen nimittäin.
Mikä siinä syömisessä on niin kivaa? Sitä saa muutenkin harrastaa 3krt/1vrk/365 koko elämänsä alusta loppuun.
Käytetäänköhän Joulupukin pajalla käsidesiä? Voiko korona edes tarttua tonttuihin?
Vierailija kirjoitti:
Käytetäänköhän Joulupukin pajalla käsidesiä? Voiko korona edes tarttua tonttuihin?
Kyllä ja käyttävät myös kortsuja.
Jotain hyvää tästä koronasta on sentään seurannut. En piittaa joulusta muutenkaan.
Joulu on omassa mielessä ja sydämessä, jokaisella on aina silloin joulu kun antaa sille mahdollisuuden :)
Meillä varmaan joulun vietto jaetaan kahdelle porukalle. Vanhukset tulevat meille, samoin mun omat lapseni puolisoineen. Meillä kaikilla on mahdollisuus olla ennen joulua kaksi viikkoa "joulukaranteenissa" . Mun siskollani ja hänen lapsillaan perheineen tätä mahdollisuutta ei ole, joten he varmaan viettävät joulun keskenään.