Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu on peruttu.

Vierailija
29.09.2020 |

Ainakin isommat kokoontumiset. Kauneimmat joululaulut, joulujuhlat, joulumyyjäiset yms.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle joulu on ollut aina perheen ja läheisten kanssa yhdessä oloa. Jos vain selviämme terveinä, sitä ei ole peruttu. Tarkoitus ottaa lapset kotiin pari viikkoa ennen joulua ja minimoida kaikki ulkopuoliset kontaktit, joten siten uskallamme viettää joulua yhdessä isovanhempien kanssa.

Meillä varmaan joulun vietto jaetaan kahdelle porukalle. Vanhukset tulevat meille, samoin mun omat lapseni puolisoineen. Meillä kaikilla on mahdollisuus olla ennen joulua kaksi viikkoa "joulukaranteenissa" . Mun siskollani ja hänen lapsillaan perheineen tätä mahdollisuutta ei ole, joten he varmaan viettävät joulun keskenään. 

Vierailija
22/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on aina vietetty rauhallista perhejoulua. Mitään ei ole peruttu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan kiitos! En jaksa edes ajatella, vielä vähemmän passata ihmisiä! Skumppaa ja unta, siinä on joulu!

Vierailija
24/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on peruttu koronahysteerikoilta, ei muilta.

Vierailija
25/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

whaaaaat!

mulla on jo graavilohet pakkasessa, wtf mä niille teen jos joulu ei siis tule, täh?

Vierailija
26/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki turha oheistoiminta on peruttu, mutta se paras osa joulusta on yhä olemassa eikä sitä kovin helposti viedä pois. Rauhoittuminen ja syöminen nimittäin.

Mikä siinä syömisessä on niin kivaa? Sitä saa muutenkin harrastaa 3krt/1vrk/365 koko elämänsä alusta loppuun.

Vierailija
27/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.

Vierailija
28/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänköhän Joulupukin pajalla käsidesiä? Voiko korona edes tarttua tonttuihin?

Vierailija
29/32 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetäänköhän Joulupukin pajalla käsidesiä? Voiko korona edes tarttua tonttuihin?

Kyllä ja käyttävät myös kortsuja.

Vierailija
30/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube tulkoon joulu

Vierailija
31/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyvää tästä koronasta on sentään seurannut. En piittaa joulusta muutenkaan.

Vierailija
32/32 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on omassa mielessä ja sydämessä, jokaisella on aina silloin  joulu kun antaa sille mahdollisuuden :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän