Tulipa paha mieli miehen antamasta synttärilahjasta
Olin jo kauan vihjaillut, että sellainen älykello / fitness-kello voisi olla kiva, mutta sain lahjaksi jonkun todella erikoisen kaulakorun, vaikka miehen pitäisi kyllä 10 vuoden yhdessäolon jälkeen tietää, että en pidä kaulakoruja muuta kuin juhlissa. Hän huomasi kyllä, että loukkaannuin lahjasta ja nyt mököttää työhuoneessa. Olenko kohtuuton? En mielestäni.
Kommentit (16)
Hah. Vihjaskohan mies, ettei sulla ole älyä, eikä mitään tekemistä fitneksen kanssa. Mietippä sitä.
Pyydä kuitti ja käy vaihtamassa lahja mieluisampaan.
Sen lahjatoiveen voi sanoa ihan suoraan eikä vihjailken, niin menee varmasti paremmin perille.
Mä sain kerran rommipullon. Toisen kerran sain saunakiulun. Viime vuonna sain viinitonkan.
EN JUO!
Mun lapseni isä antoi mulle aina paistinpannun tms. Hääpäivälahjaksi aina joulutähden.
Jouluksi tulee Playstation 5, kai muistat ostaa miehelle sen lahjaksi etkä mitään partavettä!
Jos hyväksyt vain tietyt lahjat niin sitten voi lopettaa vihjailun ja tehdä suoraan lahjalistan.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain kerran rommipullon. Toisen kerran sain saunakiulun. Viime vuonna sain viinitonkan.
EN JUO!
Kai sentään saunassa käyt?
Vierailija kirjoitti:
Hah. Vihjaskohan mies, ettei sulla ole älyä, eikä mitään tekemistä fitneksen kanssa. Mietippä sitä.
FITNEKSEN 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
EN JUO!
Vetikö mies itse?
Naurakaa vain, mutta kyllä minua vähän itkettää. Kuin vetäisi kivirekeä perässään...raskasta on.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt vihjailua. puhukaa suoraan niin ei tule tämmöisiä tilanteita.
Nainen 42-v
Vierailija kirjoitti:
Naurakaa vain, mutta 7kyllä minua vähän itkettää. Kuin vetäisi kivirekeä perässään...raskasta on.
Fitnesskellot liittyy arkeen, ja korut juhlaan. Eikö sun synttäri ole juhla?
Laita koru kaulaan, mene halimaan miestä ja kiitä lahjasta.
Vierailija kirjoitti:
Jouluksi tulee Playstation 5, kai muistat ostaa miehelle sen lahjaksi etkä mitään partavettä!
Mä toivon että mies tajuaisi ostaa mulle ton PS5:n🙏
Kohtuutonta on vain se, että oletat mammojen lankeavan näin läpinäkyvään provoon.