Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lain ja oikeuden mukaista, että pääkaupunkiseudulla oppilaitoksissa opiskelijat joutuvat hankkimaan itse maskinsa mutta opettajat saavat ne maksutta?

Vierailija
29.09.2020 |

Eikös koulunkäynnin pitäisi olla maksutonta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kauppa päättää tarjota työntekijöilleen maskit, pitääkö sen tarjota ne myös asiakkailleen? Kyse ihan samasta asiasta.

Miksi se on sama asia? Ruuat voi ostaa netistä, ei ole pakko mennä myymälään.

Sitten kun opiskelijat voivat itse päättää, menevätkö paikan päälle, vai suorittavatko opinnot etänä, niin on samasta asiasta kyse. Nyt ei ilmeisesti anneta etäopetusta vaan vaaditaan koululle. 

Minulla ei ole kouluikäistä lasta eikä asia kosketa henk.koht., mutta jos saisin päättää, koululaisille annettaisiin ilmaiset maskit. Hassua sanoa näin, kun en edes maskien käyttöä kannata, mutta jotkut niitä haluavat pitää, joten ihan asiallista olisi heille niitä antaa. 

Vierailija
22/23 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilailla ei ole velvollisuutta käyttää maskia. Kyse on pelkästä suosituksesta, jolle voi viitata kintaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan aina vetää vessapaperia naaman ympärille. 

Zinc

Zinc ei pärjännyt tarkkailuluokalla joten hänet siirrettiin sen aikaiseen apukouluun. Kotiolot ensin irtolaisten köyhäinhuollon tarjoamassa poikakodissa ja sittemmin lastenkodissa olivat monille karut. Mutta zinccistä pahiinpideltiin ja ilkuttiin ihan syystä. Hän on ollut aina läpensä mul*kku. Siitä nämä tällaiset kommentit mitä hän oksentaa palstoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä