Miksi Aamulypsyssä on pelkkiä uusintoja?
Toinen päivä uusintoja peräkkäin Suomipopin aamulypsyssä. Miksi, tietääkö kukaan syytä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, Annin laskettu aika on nyt syksyllä. Olisko jokin mennyt synnytyksessä pieleen?
Ei se oikeuttaisi työntekijöitä olemaan poissa töistä? Miksi olisivat? Mun työkaverin vauva kuoli kohtuun viimeisillä viikoilla. Ei me työtiimin muut jäsenet sen takia voitu pois töistä jäädä. Te ootte ihan hassuja.
Ihanaa ensi viikolla vapaa päivä, kun on työkaverin mummin hautajaiset vai?
Voivathan olla töissä, vaikkeivät just pitäisi aamulypsyä?
Jaajo vaatii enemmän rahaa, ja kanava ei anna. En tiedä, mutta tämä minun arvaus. Sopimusneuvottelut menossa.
Vierailija kirjoitti:
Jaajo vaatii enemmän rahaa, ja kanava ei anna. En tiedä, mutta tämä minun arvaus. Sopimusneuvottelut menossa.
No ei onnistu neuvottelut lakkoilemalla. Itselleen tekisivät vain hallaa.
Jahas, tätä ketjua modet vahtii ja ilmeisesti kaikki oikeaan osuvat arvaukset lähtevät nanosekunnissa. Tätä kirjoittaessa ketjussa oli kolme sivua, nyt kaksi XDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei onnistu neuvottelut lakkoilemalla. Itselleen tekisivät vain hallaa.
Yleensä sopimusneuvotteluissa päädytään tilanteeseen jossa odotetaan että toisen hermo pettää ja allkirjoittaa.
Toivottavasti Ei oo mikään syyte Jaajolle. Sillä on monta prokkista nyt ja hauska jätkä!
Yleensä täällä tiedetään kaikki, miksi ei tätä?
Jollain siellä on koronaepäily, ei sen kummempaa.
Miksi tällainen salailu korona-altistumisen takia?
Kriisitiedottaminen ei taida olla kanavan vahvin laji.
Jaajo on Annin vauvan isä ja homma paljastui ja johti käsirysyyn jossa kaksi miestä sairaalassa ja Annin synnytys käynnistyi.
Tiedottamisen ammattilaiset asialla :D
22 tuntia sitten viimeksi. Storyn puolella.