Vierailija

Onko muilla naisilla samaa ongelmaa, että olisi itse se suhteen seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli? Itse voisin rakastella vapaapäivinä pari kertaa päivässä ja arkena kerran päivässä. Mies vain ei ole koko 8-vuotisen suhteen aikana jaksanut niin usein. Joskus arkena meillä voi olla kokonaan seksitön viikko. Näin on ollut aina koko suhteen ajan. Viikonloppuisinkin saan yleensä vain kerran.

Inhottaa jatkuva torjutuksitulo. Itse taas en koskaan kieltäydy seksistä ja mies saakin aina seksiä, kun haluaa. Seksi on loistavaa silloin kun sitä on.

Sivut

Kommentit (24)

Joo, tuttu ongelma. Itse haluaisin monta yhdyntää peräkkäin, esim kaksi tai kolme. Yhdellä kädellä laskettavissa ne päivät jolloin en halua seksiä....

En tosin tiedä mitä tehdä. Ehkä pitää erota, sinkkuna kun saa seksiä niin paljon kuin haluaa. 

Vierailija

Onko muilla naisilla samaa ongelmaa, että olisi itse se suhteen seksuaalisesti aktiivisempi osapuoli? Itse voisin rakastella vapaapäivinä pari kertaa päivässä ja arkena kerran päivässä. Mies vain ei ole koko 8-vuotisen suhteen aikana jaksanut niin usein. Joskus arkena meillä voi olla kokonaan seksitön viikko. Näin on ollut aina koko suhteen ajan. Viikonloppuisinkin saan yleensä vain kerran.

Inhottaa jatkuva torjutuksitulo. Itse taas en koskaan kieltäydy seksistä ja mies saakin aina seksiä, kun haluaa. Seksi on loistavaa silloin kun sitä on.

Hommaat useita miehiä. Sanot miehellesi että otat pari muuta poikaystävää rinnalle. Ne tulevat asumaan luoksenne. Sitten otat muutaman poikaystävän vielä jota tapailet, muutaman panokaverin ja päälle yhdenillan suhteita. Kyllä nainen seksiä saa

Meillä oli myös pitkään sama ongelma. Muutaman vuoden jaksoin haluta enemmän, mutta jatkuva torjutuksi tuleminen vei suurimman osan haluista.

Nykyään olemme miehen kanssa päässeet jonkinlaiseen kompromissiin. Panostamme seksin laatuun, koska seksin määrässä emme saavuttaneet yhteisymmärrystä. Nykyinen tilanne, jossa seksiä on ehkä kerran viikossa on minullekin ihan riittävä, kunhan se seksin laatu on sitten parempaa. Esimerkiksi varsinaisen aktin jälkeen seksi jatkuu sitten suuseksillä ja hän tyydyttää minua niin kauan kuin haluan. :) Ja joskus bonuksena mies haluaa uusintakierroksen koska kiihottuu annetusta suuseksistä. Tämä sopii meille ja onneksi saimme asiat sovittua muuten, koska niin monesti olimme jo tämän asian vuoksi eron partaalla.

Meilläkään mies ei jaksa! On varmaan liian himottava, sillä voisin haluta häntä useita kertoja päivässä. Työpäivinä vain kerran... en tiedä sitten onko työstressi vai mikä. Kuitenkin voisin olla hänen kalunsa kimpussa enemmänkin... :)) mies jos saisi päättää seksiä olisi 2-4krt/vk.

Meillä valitettavasti vaimo päättää määrän, 1krt 6v. Onnettomana parisuhteessa, vaan ei auta valittaa kun ongelmaa ei vaimon mielestä ole :( Ehkä seuraavassa elämässä.

Vierailija

Meilläkään mies ei jaksa! On varmaan liian himottava, sillä voisin haluta häntä useita kertoja päivässä. Työpäivinä vain kerran... en tiedä sitten onko työstressi vai mikä. Kuitenkin voisin olla hänen kalunsa kimpussa enemmänkin... :)) mies jos saisi päättää seksiä olisi 2-4krt/vk.

Kai tajuat miehen ja naisen biologian eron? Vaikka mies haluaisi miten paljon vaan niin hän ei välttämättä vaan kykene koska penis ei seiso. Nainenhan voi nussia vaikka 50 miehen kanssa joka päivä, mutta mies ei.

Vierailija
Vierailija

Kai tajuat miehen ja naisen biologian eron? Vaikka mies haluaisi miten paljon vaan niin hän ei välttämättä vaan kykene koska penis ei seiso. Nainenhan voi nussia vaikka 50 miehen kanssa joka päivä, mutta mies ei.

siitä syystä onkin suotavaa että naisella on usemapi miesystävä tai harrastetaan kimppakivaa sen nykyisen miehen kanssa.

Sama täällä. Mies on viisi vuotta nuorempi, mutta silti haluaisin paljon enemmän seksiä kuin hän. Mutta tällä mennään, on meillä silti varmaan keskivertoa enemmän vipinää sängyssä.

Itse tulen torjutuksi lähes joka päivä. Se tekee välillä surulliseksi ja aiheuttaa ongelmia suhteeseen. Mies on viimein kertonut syyn ja hänellä ei vain seiso tai ei huvita niin usein ja penis on kuulemma arkana yhdynnän jälkeen ja sitä ei voi käyttää uudestaan samana päivänä.

En kyllä ymmärrä naisia, jotka eivät halua rakastella miehensä kanssa. Rakasteluhan vapauttaa onnellisuushormonia ja siitä tulee hyvä olo.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat