Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tähän suhtautuisi?

Vierailija
08.12.2013 |

Lapsemme sai sukunimekseen minun sukunimeni? Miehen suku,lähinnä siis vanhemmat siitä kai loukkaantuivat, ja sanovat lasta miehen sukunimellä.Joka kortissa ym. lukee sukunimenä miehen sukunimi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaat, kun mokaavat. Eiköhän ne ruotuun saa.

Vierailija
2/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kortit takaisin ja sano että tämä tuli vissiin väärään osoitteeseen, teillä ei asu ketään tämän nimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna aikaa, asian ja oikean sukunimen voin jossakin vaiheessa muistuttaa heille, mutta en itse tekisi siitä numeroa. Itse olen mieheni kanssa eri sukunimellä, ja miehen suku ei "muista" sukunimeäni, vaikka tietävät kyllä, vaan menen aina miehen nimellä. Ei se hirveästi haittaa, kun ei ne "erehdykset" missää virallisissa papereissa ole. Jos kokevat lapset enemmän omaksi sukulaisekseen käyttämällä miehen sukunimeä, niin parempi sekin kuin ei pitäisi lapseen yhteyttä lainkaan. 

Itse jossakin vaiheessa ehkä huomauttaisin neutraalisti, että ymmärrän, että heidän mielestään lapsella olisi tullut olla isän nimi, mutta meillä nyt on näin. Ja lapsen nimi on xx. 

Kyllä se siitä. Voi olla joissakin suvuissa iso juttu nuo nimiasiat. 

Vierailija
4/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä niille joulukortti jossa on väärät nimet. Jos niitten nimet ovat vaikka Matti ja Maija niin laitat että Martti ja Kaija.

Vierailija
5/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeäksi en hakuaisi itse ryhtyä,sillä muuten välit on sukulaisiin hyvät.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän