Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minimuksut kirppis vantaalla

Vierailija
19.09.2013 |

Oletko käynyt?  Itse kävin ja yllätyin positiivisesti. Hyväkuntoista tavaraa oli paljon ja pöydät todella siistejä. Aiemmin kävin vekarassa, mutta vaihdan paikkaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nettosit?

Vierailija
2/17 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosi siistiltä nettisivujen perusteella.

Hintakin ok, olen kyllästynyt näihin "perimme x% provisiota"=kauppa ei käy ja maksatamme sen asiakkailla. GRR.

Tästä Minimuksut -paikasta olen kuullut vain hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa

minusta pitäisi olla itsestäänselvyys että pöydän hinta on ok eli kohtuullinen JA loistavaa palvelua on tuo että pitäjä siistii pöydät ILMAN erillistä maksua!

Jossain jättikirppiksellä ei toimisikaan mutta äänestää pitää jaloilla että tämä provision pyytäminen pöytähinnan PÄÄLLE loppuu.

Vierailija
4/17 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 08:34"]

Oletko käynyt?  Itse kävin ja yllätyin positiivisesti. Hyväkuntoista tavaraa oli paljon ja pöydät todella siistejä. Aiemmin kävin vekarassa, mutta vaihdan paikkaa.

[/quote]

Kävin pyörähtämässä. Omat kokemukseni:

Piilokirppis - en tykkää uudesta provisio menee joka tapauksessa -tyylistä. Hinnoittelupalvelu löytynee jos siitä haluaa maksaa. Ihan siistinoloinen muuten, kauppa käy kuulemma vaihtelevasti: toisilla ei juuri lainkaan ja toisilla kai sitten enemmän, näistä viimeisimmät kokemuset tosin muutaman vuoden takaa...

Aikanaan tykkäsin kovasti tarramyyntilapuista, eivät tosin tietenkään sovi kaikkiin tuotteisiin. Nettisivut ihan ok, hyvä on että näkee vapaiden pöytien tilanteen suoraan ja voi varata netin kautta!

Villa Lyhty - en osaa sanoa muuta kuin että nettisivut hiukan epäselvät, ei vastata yhteydenottoihin mikä on aika kummallista...

Vekarakirppis - en ole käynyt mutta kuullut vain hyvää. Hyvä ajatus tuo myyntitakuu eli jos ei myy niin pöytävuokraa ei tarvitse maksaa.

Nella ja Nuttu - vähän oudon oloinen

Kirpputori Jane - en ole käynyt mutta kuullut hyvää

Minipoppoo (vain netissä) Mainio, olen kuullut vain hyvää.

Ja sitten muista Lanttila - en ole käynyt, ilmeisesti aika iso? Huonolta kuulostaa tuo provisio joka menee joka tapauksessa.

Minimuksut on kokemukseni mukaan aivan ylivertainen paikka!

Pöydän siivous _kuuluu hintaan_, on leikkipaikkaa, on rattaita asiakkaan käytössä, omistaja mainostaa tuotteita facessa (voi myös itse mainostaa siellä), pöytävuokra on todellakin kohtuullinen ja henkarit ja korit saa myyntiin avuksi ilmaiseksi.

Ihan uskomaton kerrassaan ja myytävä tavarakin vaikutti olevan kirppishinnoilla hinnoiteltu (monessa pöydässä myös -30% tai -50% merkintöjä) ja nettisivut tosi siistit. Pitäjä todella mukava ja jotenkin on pakko sanoa että on aasialainen mentaliteetti työn tekemiseen, sulkemisen kanssa ei hoputeta, palvelu on todella ystävällistä ja altista. Ihmettelen suuresti ettei tästä paikasta ole kirjoitettu missään! Ovat olleet jo vuoden pystyssä ja juhlat sen kunniaksi joko nyt tai seuraavana viikonloppuna, en muista varmaksi.

Hyvät yhteydet, edessä parkkipaikkojakin.

Haluaisin ajatella että suomalaisilla juurilla on samanlainen kovan työn tekemisen halu ja tarve ja että se on kunnia-asia (koska totta on että työtä riittää paitsi yrityksen päivittäisessä perushommissa, myös näissä ekstroissa kuten kaikkien pöytien siistimisessä jne.) ja että se olisi mahdollista löytää jotenkin uudelleen...tänne kannattaa mennä myös jos haluaa löytää inspiraatiota siihen miten hommat todella hoidetaan!

Aivan mahtava paikka kerrassaan! Suosittelen todella lämpimästi ja aion mennä ehkä jo huomenna uudestaan!

Vierailija
5/17 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nyt tilanne, onko kukaan käynyt?

Vierailija
6/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukainen kiinnostaisi tietää mikä on Minimuksujen tilanne. Nettisivuilla on tammikuun tarjous (!) eikä Facebook-sivuja ole päivitetty. On sen verran kaukana etten lähde kyllä paikanpäälle tarkistamaan onko vielä toiminnassa. Mitä sanotte?

Vierailija
7/17 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2015 klo 18:13"]

Mukainen kiinnostaisi tietää mikä on Minimuksujen tilanne. Nettisivuilla on tammikuun tarjous (!) eikä Facebook-sivuja ole päivitetty. On sen verran kaukana etten lähde kyllä paikanpäälle tarkistamaan onko vielä toiminnassa. Mitä sanotte?

[/quote]

Kyllähän tuolla viime kuussa on päivitetty aukioloaikoja?

Vierailija
8/17 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se auki vielä olla, muuta uusia pöytiä ei ainakaan enää päivitetä facebookiin. Nyt en ole edes vähään aikaan käynht ko. paikassa kun tuntuu aina olen samat tavarat pöydissä.

Vierailija
9/17 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut lähdettyä Hakunilaan kirppikselle ellei kaveri olisi kehunut, itellä aika ankea kuva tuosta lähiöstä. Mutta kirppis siisti hyvää tavaraa ja mukava pitäjä, joka kuulemma järjestelee pöytiä, katsojien mylläyksen jälkeen.

Vierailija
10/17 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla siellä juuri pöytä, ollut vasta pari päivää joten en tuotosta tiedä. Valitsin kuitankin minimuksut juuri siisteyden ja palvelualttiin henkilökunnan takia. Aiemmin olin ajatellut viedä vekaraan, mutta on niin siivoton nykyään ja vaatteet huonolaatuisia.

Vierailija
11/17 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siellä justiin pöytä ja sain ihan ok myynnin. Todellakin kiva, kun ei ole pakko käydä joka päivä siistimässä omaa pöytää, kun pitäjä järjestelee niitä! Pöydät on siistejä, halvat hinnat. Itse en kyllä löytänyt ostettavaa, niin paljon oli pientä tavaraa.

Vierailija
12/17 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tosi siistiltä niiden fb sivuillakin, ja myyjille hyvää kun laittaa kuvia pöydistä.

Vierailija
13/17 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös suosittelen! Vähän pidemmällä asutaan, mutta silti minimuksuihin ajellaan. Kivaa on myös aukiolo sunnuntaisin. Hinnat ovat edulliset verrattuna vaikka piiloon.

Vierailija
14/17 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia? Varasin juuri ensi viikolle pöydän..kukaan käynyt?

Vierailija
15/17 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa kyllä hyvältä !

Vierailija
16/17 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ihan nuupahtanut tämä kirppis. Minulla oli pöytä monta viikkoa ja myynti ei ole koskaan millään last.tarv.kirppiksllä ollut niin huono. Hinnatkin olivat alhaiset. Lisäksi tavaroitani varastettiin. Olin usein kaupan ainoa asiakas käydessäni täyttämässä pöytää. Todella hiljaista oli. Kassan takana istui yrmeä nuori mies tuijottelemassa tietokonetta. Facebookissa ei ole ollut nyt n. Kahteen kuukauteen päivityksiä ja nettisivuilla vanhentunutta tietoa. Kuihtuukohan koko paikka? Miten muilla on kauppa käynyt siellä?

Vierailija
17/17 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kuolleen oloinen paikka nykyään. Uusia pöytiä tulee harvoia ja facebookin päivitys tuntuu unohtuneen. Em. Syisyä tulee itselläkin enää harvoin käytyä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme