Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiukutteli ja huusi, eipä ole niitä aikoja ikävä

Vierailija
29.09.2020 |

Lisäksi monesti soitteli ja löii luurin kiinni ja joskus sanoi tulevansa hakemaan jotain työkalua, eikä tullutkaan ja kun kysyin asiaa, ei vastannut mitenkään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin tuossa eilen lapsen valmentajan kanssa ja mietin, miten joku mies voi olla niin rauhallinen. Hänellä on perhe enkä sitä muuten tarkoita, mutta mä saan aina nuo raivoavat ja ilkeilevät miehet.

Vierailija
2/5 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelin tuossa eilen lapsen valmentajan kanssa ja mietin, miten joku mies voi olla niin rauhallinen. Hänellä on perhe enkä sitä muuten tarkoita, mutta mä saan aina nuo raivoavat ja ilkeilevät miehet.

Saat, koska otat. Osaatko itse olla rauhallisesti ja rakentavasti ihmisten kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saat, koska otat. Osaatko itse olla rauhallisesti ja rakentavasti ihmisten kanssa?

Vaikutat ilkeältä. Oletko?

Vierailija
4/5 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pelkään, että jos lähden, niin onko uusi kumppani samanlainen äksyilijä kuin nykyinen. Iän myötä tuntuu pahentuvan se käytös vaikka itse rauhoitun ja kaipaan sopusointua. Riitely sattuu vatsan pohjassa asti, alistuminen kaikkeen taas vie elinvoimaa ja masentaa. En tiedä mitä teen. Yritän ymmärtää miksi hän on niin ilkeä ja auttaa mutta ei kohta jaksa. Nuorempana lähdin riitaan mukaan ja siitä tuli hänen puoleltaan ihan mielenköyhää jankuttamista eikä mikään koskaan selvinnyt. Tavaraa lenteli, ovet paukkui ja käytiin käsiksi. Sitten mykkäkoulua päivätolkulla ja jonkinlainen sovinto. Täyttä hulluutta.

Vierailija
5/5 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan olla. Olen hyvin rauhallinen ja kiltti ihminen. Näin ovat monet ihmiset minusta sanoneet. Ja kun mieheni ns otin, hän ei ollut tuollainen. Ei ainakaan näyttänyt tuota puolta lainkaan itsestään. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi