Pullotus
Mitä mieltä te naiset olette pullottavista etuumuksista?
Kommentit (25)
Työkaverillani pullottaa todella mahtavasti tiukoissa farkuissaan. Jäin jo kerran kiinni tuijottamisesta ja häpeän sitä hetkeä vieläkin. Muistan hänen hämmästyneen katseensa sen jälkeen. Olen koettanut kostaa tiukoilla lyhyillä mekoilla mutta hän vain hymyilee. Ärsyttää koska haluaisin hänen kosketustansa.
Mies jolla ei pullota selvästi tuskin on mies johon haluaa tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Olin erään ABC:n pihalta olin juuri lähtemässä, kun autoni eteen tärähti linja-auto, mistä oven avauduttuaan tuli iso joukko nuoria urheilijoita (ikä ehkä siinä 20w seuduilla) harmaissa suht tiukoissa verkkareissaan. Taisi olla saman seuran väkeä, kun asuste oli niin yhtenäinen.
Yhdelläkään heistä ei ollut näkyvillä minkäänlaista pullotusta havaittavissa. Liekö sitten syynä tiukat alushousut vai mikä?Joten, ei se niin yleistä ole, että pullotukset näkyisi. Toiset haluaa näyttää, toiset taas haluaa "piilottaa" sen.
Joten, ei se taida olla niin yleistä, kuin jotkut kirjoittajat haluavat sen esittää.
Tuohon on helppo selitys. Enemmistöllä miehistä ei ole mitään mitä lepotilassa pullottaisi. Itselläni on jonkin moinen pullotus, mutta senkin huomaa vasta jos oikein katsoo. Vasta kalun heiluminen liikkuessa paljastaa jos on harmaat ohuet collarit jalassa. Mutta tämä vaatii jo lepotilassa kullin, jollaisen 99% miehistä omaa pienemmän. Joten ei niitä ihan joka päivä tule vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverillani pullottaa todella mahtavasti tiukoissa farkuissaan. Jäin jo kerran kiinni tuijottamisesta ja häpeän sitä hetkeä vieläkin. Muistan hänen hämmästyneen katseensa sen jälkeen. Olen koettanut kostaa tiukoilla lyhyillä mekoilla mutta hän vain hymyilee. Ärsyttää koska haluaisin hänen kosketustansa.
Kannattasiko avata suunta tai edes vaivihkaa koskettaa vaikka olkapäähän. Jos miestä yhtään kiinnostaa hän koskee kyllä takaisin. Sitten sen suu ja muutkin paikat saisivat täytettä. Miehet eivät loukkaanu jos nainen koskettaa.
N33
Olin erään ABC:n pihalta olin juuri lähtemässä, kun autoni eteen tärähti linja-auto, mistä oven avauduttuaan tuli iso joukko nuoria urheilijoita (ikä ehkä siinä 20w seuduilla) harmaissa suht tiukoissa verkkareissaan. Taisi olla saman seuran väkeä, kun asuste oli niin yhtenäinen.
Yhdelläkään heistä ei ollut näkyvillä minkäänlaista pullotusta havaittavissa. Liekö sitten syynä tiukat alushousut vai mikä?
Joten, ei se niin yleistä ole, että pullotukset näkyisi. Toiset haluaa näyttää, toiset taas haluaa "piilottaa" sen.
Joten, ei se taida olla niin yleistä, kuin jotkut kirjoittajat haluavat sen esittää.