Jos voisit valita kenet tahansa USA:n presidentiksi, kenet valitsisit ja miksi?
Voisit siis valita myös jonkun joka ei ole edes USA:n kansalainen.
Kommentit (82)
Valitsisin Salen. Niinistö on asiantunteva, rauhallinen henkilö, joka hoitaa homman kuin homman.
Haluaisin Donald Trumpin jatkavan Presidenttinä, koska hän on paras Presidentti.
Noam Chomsky. Hän näkemyksensä suuryritysten ja nykyisten poliittisten rakennelmien yhdessä harjoittamasta alistavasta vallankäytöstä ovat terveitä.
Amerikan serkku kirjoitti:
Ei ole suomalaisten asia valita amerikkalaisille presidenttiä. Amerikkalaiset itse valitsevat presidenttinsä ilman mitään apuja eikä suinkaan suomalaiset.
Tosikko!
Ei ole suomalaisten asia valita amerikkalaisille presidenttiä. Mistä lähtien suomalaisilla on ollut äänioikeus USA:ssa? Juuri näin ja sitähän minäkin. Amerikkalaiset itse valitsevat presidenttinsä ilman mitään apuja eikä suinkaan suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin Salen. Niinistö on asiantunteva, rauhallinen henkilö, joka hoitaa homman kuin homman.
Salesta ei luovuta, mutta onhan muitakin Niinistöjä; Ville tai Jussi. Voisivat mennä kumpikin :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suomalaisten asia valita amerikkalaisille presidenttiä. Amerikkalaiset itse valitsevat presidenttinsä ilman mitään apuja eikä suinkaan suomalaiset.
Tosikko!
Niinkö? Aha ja OK. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Noam Chomsky. Hän näkemyksensä suuryritysten ja nykyisten poliittisten rakennelmien yhdessä harjoittamasta alistavasta vallankäytöstä ovat terveitä.
Ei anarkisti lähtisi siihen hommaan.
Amy Coney Barrett. Ihana ja kaunis konservatiiivinen nainen joka puolustaa lasten oikeuksia ja vastustaa liberaaleja ja feminismimädätystä. Amy♡
Ei ole suomalaisten asia valita amerikkalaisille presidenttiä. Mistä lähtien suomalaisilla on ollut äänioikeus USA:ssa? Juuri näin ja sitähän minäkin. Amerikkalaiset itse valitsevat presidenttinsä ilman mitään apuja eikä suinkaan suomalaiset.
Kyllä meillä vauva.fi-palstalaisilla on kaikki oikeudet. Voidaan valita Venäjälle ja Kiinaankin uudet johtajat.
Sanna Marin totta kai.
Supernainen hoitaisi parissa vuodessa Amerikan edes jokseenkin jaloilleen.