Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menetän työpaikkani asevelvollisuuden takia

Vierailija
28.09.2020 |

Olen asunut 8v Tanskassa vanhempien kanssa ja olen nyt 19v. Mulla ei ole kansalaisuutta ja nyt onkin liian myöhäistä hankkia, koska armeija pitää käydä.

Oon eräässä kaupassa töissä ja täällä siis saavat vapaasti irtisanoa Suomen asevelvollisuuden takia toisin kuin Suomessa. Ihan hirveetä menettää työpaikka tämän takia. Tanskassa mitään tuommoisia ole ja miehet on ihan järkeviä.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tanskassa vain yksi työpaikka?

Kurjaa. 

Vierailija
2/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein elämänura kaupan kassa menee asevelvollisuuden takia? Voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tuli siis täysin yllätyksenä?

Vierailija
4/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koska en ollut ennen ajatellut asiaa koska ei kaveritkaan minnekään armeijaan joutunut joten unohtui koko juttu

Vierailija
5/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä siellä Tanskassa ja olla palaamatta Suomeen vasta kun oot 28 vuotta

Vierailija
6/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä koska en ollut ennen ajatellut asiaa koska ei kaveritkaan minnekään armeijaan joutunut joten unohtui koko juttu

No, nyt opit toivottavasti kerralla ajattelemaan itse. Sattuuhan noita mokia ja niistä viisastutaan.

Vierailija
7/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt kutsunnoissa ja ilmoitat käyttäväsi säännöllisesti laittomia humehia. Ei ole pakko käyttää niitä oikeasti, mutta sillä saa välittömästi vapautuksen rauhan aikana.

Eivät jostain syystä kaipaa narkkihenkisiä miehiä isänmaallisen ampumaseuran riveihin. Kumma juttu.

Vierailija
8/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa pysyä siellä Tanskassa ja olla palaamatta Suomeen vasta kun oot 28 vuotta

Sitten en saa passia vaikka mulla on kylläkin pysyvä oleskelulupa täällä Tanskassa. Mitä käy jos noin tekee?

Vierailija
9/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus et varmaan koskaan enää pääse kauppaan töihin etkä mihinkään muuallekaan.

Vierailija
10/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt kutsunnoissa ja ilmoitat käyttäväsi säännöllisesti laittomia humehia. Ei ole pakko käyttää niitä oikeasti, mutta sillä saa välittömästi vapautuksen rauhan aikana.

Eivät jostain syystä kaipaa narkkihenkisiä miehiä isänmaallisen ampumaseuran riveihin. Kumma juttu.

Mun ei tarvii mennä sinne kutstuntoihin. Mitenköhän selvitän tuon huumejutun etänä?

Vierailija
11/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää Suomen kansalaisuus. Problem solved. Pitäis helpottaa tanskan kansalaisuuden saamistakin kun ei ole kotimaata :D

Vierailija
12/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä vähintään yksi armeija-aloitus ja aina samankaltainen tarina. Eikö käy tylsäksi jo?

Vierailija
13/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene inttiin, kuntoile, kouluttaudu ja valmistu.

Vierailija
14/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylkää Suomen kansalaisuus. Problem solved. Pitäis helpottaa tanskan kansalaisuuden saamistakin kun ei ole kotimaata :D

Voikohan saada tanskan kansalaisuuden jos on tuo velvollisuus suorittamatta eli rikosrekisterimerkintä

Vierailija
15/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ei tarvii mennä sinne kutstuntoihin. Mitenköhän selvitän tuon huumejutun etänä?

Lähetä sinne Suomen sotaherroille joku kuva jossa olet bongipuuhissa. Nimi ja syntymäaika näkyviin.

Vierailija
16/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pikku pullapoikaa... Pelottaako armeijaan meno? Se on kuitenkin velvollisuutesi, ethän sinä kuitenkaan aio synnyttää, vai?

;(

Vierailija
17/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene intissä RUK:iin ja esimiestehtävät odottavat sinua.

Vierailija
18/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskassa ei tosiaan ”tarvita tommosia”

Oliko se nyt 6 tuntia, vai kauanko se kesti, kun Saksa valtasi Tanskan 2. maailmansodan aikana?

Vierailija
19/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että siitä olisi edes mitään hyötyä täällä? Jotenkin mietityttää vähän että voiko muka tuommoisesta olla mitään hyötyä täällä.

Vierailija
20/53 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet hakijoiden joukossa heti paremmassa asemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan