Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavani suuttui, lapseni kaverin äiti raivostui, anoppini huusi,

Vierailija
07.12.2013 |

lapseni opettaja raivostui, päiväkodin täti raivostui....

Tiedätkö: sinun trolleissasi on se vika, että käytät ylisanoja. Ei kukaan tuttava RAIVOSTU. Käytä vähän vähemmän mahtipontisia verbejä . Lisäksi kirjoitat liian pitkiä alustuksia ja kuvailet jopa kuvitellun tapahtumapaikan yksityiskohtia ihan vinksahtaneella pieteetillä. -Ei uppoa.

En tiedä mikä olisi oikea osoite kirjoitelmillesi. Ehkä se kansalaisopiston luovan kirjoittamisen ryhmä, jota aiemminkin suosittelin. Kirjoitat mukava virheetöntä kieltä, mutta tarvitset apua ainakin koko tarinan rakenteen halitsemiseen. Perehdy vaikkapa kolumnin, pakinan tai novellin kirjoittamiseen. Nuo voisivat olla lajejasi, kun kirjoitat lyhytproosaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunumerona voisi kirjoittaa fantasian siitä, kuinka ukko päissään heitti lapset pihalle arestiin ja peruutti koko joulun. Lahjatkin turhaan ostettu ja niihin meni lapsilisät ja K-marktin ruokalahjakortti. Raskaanakin on ja nyt itkettää. Mitä nyt pitäisi tehdä?

Vierailija
22/25 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun anoppi on suuttunut mulle niin, että menetti malttinsa täysin, huusi naama punaisena ja haistatteli lasten edessä. Ihan älyttömästä asiasta vielä kaiken lisäksi. Mutta hällä ei ehkä olekaan ihan kaikki inkkarit kanootissa. Ennen tätä tapausta en olisi kylläkään uskonut, että kukaan OIKEASTI voi käyttäytyä noin, mutta elämä opettaa näköjään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta provojen kuningatar oli se varjostin miestäni-ketju peruukkeineen ja samassa hississä olemisineen miehen ja yhdenyön-hoidon kanssa. Välillä palstailtiin väliaikatietoja. Nautittavaa!

Vierailija
24/25 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen provojen kuningatar? Onko se se sama ihmistyyppi, joka pitää loputonta minä-minä -monologia seurueessa? Näistä kaiken kansan viihdyttäjistä tuskin nauttii kukaan muu kuin keskipiste itse. Minulla ei menisi päivä eikä seuraavat viisi vuottakaaan pieleen, jos tällaiset omaa ääntään rakastavat katoaisivat näköpiiristä.

Vierailija
25/25 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naapurin rouva" vaatii nyt erityisruokia pääsiäisnamupussiin lapsilleen ja ruokapöytään hedelmäsalaattia, kun elämäntapasyöjnä välttää gluteenia ja lihaa.

Ihan selkeästi poimittu tuo aihe aiemmista kekusteluista miten kestitä eritysruokavalioa noudattavia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi