Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko otit Itsenäisyyspäiväverhot pois?

Vierailija
07.12.2013 |

??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

WUUT? Ja muistakaa aina nimipäiväverhot,viikonloppuverhot ja sairaspäiväverhot..

Vierailija
2/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ja silittelin tässä juuri 2. adventin verhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittelen tässä jo valmiiksi sunnuntaiverhoja.

Vierailija
4/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo ajatellut uudenvuodenverhoja

Vierailija
5/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään minulla on 7.12.-verhot, huomenna on 8.12.-verhot, maanantaina on 9.12.-verhot. Meinaa pienessä asunnossa tila loppua kesken kaapeista, koska on jokaiselle vuoden päivälle omat verhot, mutta ilmankaan ei pärjäisi. Karkauspäiväverhot taisin ikävä kyllä hukata, kun karkauspäivä on niin harvoin, eli pitää ostaa uudet. Jokaiset verhot ovat eri väriä ja kuviota....

Vierailija
6/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo otin, Raatteen tie-tyynynpäälliset on vielä paikallaan ja Eldankajärven jää-seinävaatteen annan olla ensi viikonloppuun. Mutta tyttärelle lupasin, että ensi viikolla ei enää tarvitse mennä lottapuvussa kouluun

Vierailija
7/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä roikkuu vielä Movember-verhot ikkunoissa, jotenkin niin saamaton olo. Olis adventtiverhot tuolla kaapissa, joten jospa sais huomenna aikaiseksi ripustaa ne, vaikka itsenäisyyspäiväverhot jäikin tänä vuonna väliin.

Kauhea homma ollut mattojen vaihdossa niin ei sit oo vaan saanu itestään irti. Tänä vuonna oli kivan raikkaat sinivalkoraidalliset räsymatot itsenäisyypäivänä ja joulukuussa muuten suositaan punaisia pörrömattoja. Uudeksi vuodeksi laitan yleensä jotain graafista, mustavalkoista mattoa. 

Sori jos meen asioitten edelle, mut oisko kellään kivaa vinkkiä ystävänpäivätekstiilien suhteen? Meillä viimeset kolme vuotta vaihdettu kaikki kodintekstiilit pinkeiksi ( myös pyyhkeet ja lakanat) ja nyt kaipaisin jotain vaihtelua.

Vierailija
8/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt!!! Nauran niin,et lapset herää!! Ei tässä vielä nukkumaan jouda,pitää olla aamulla pyhäverhot paikoillaan.

Vierailija
9/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin just yöverhot. Pitää nyt mennä nukkumaan, että jaksaa klo 7 nousta vaihtamaan aamuverhot. 

Vierailija
10/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt sanoko, että roikotatte samoja verhoja vuorokauden ympäri!

Vierailija
11/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meinas, että vaihdetaan jo joulutapetit. Minä että ei nyt hyvänen aika vielä, kun ei kuustakaan ole ja pitäähän se ensin nähdä millainen se on, että tulee oikeaa sävyä. 

Vierailija
12/12 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin roikkuu keittiössä samat verhot ympäri vuoden.Vaihtaa väriä samalla,kun lapset läikyttää ruokaa.Nyt on joulun kunniaksi kauniin punaiset ketsupista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän