Missä ajassa seksuaalirikokset vanhenee? Teiniaikainen idolini, tai
Yksi niistä, siis erään bändin jäsen jatkoilla harrasti kanssani seksiä, vapaaehtoisesti menin jatkoille sinne hotelliin, join paljon ilmaista viinaa,olin lähes sammunut, jotain hetkiä muistan. Olin myös alaikäinen.
Tämä asia on vaivannut minua yli 15vja olen joutunut terapiaan asian takia. Alkuun halusin vain unohtaa koko asian ja muut tytöt lähinnä kadehti kun "olin päässyt panemaan" ko staran kanssa.
Kommentit (18)
Taitaa olla jo vanhentunut, valitettavasti. Olisikohan se aika 15 vuotta. Minäkin olen vanhentuneen rikoksen uhri. En jaksanut viedä asiaa lopulta eteenpäin, vaikka kävinkin poliisin juttusilla ja tutkimuksissa. Halaus sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla jo vanhentunut, valitettavasti. Olisikohan se aika 15 vuotta. Minäkin olen vanhentuneen rikoksen uhri. En jaksanut viedä asiaa lopulta eteenpäin, vaikka kävinkin poliisin juttusilla ja tutkimuksissa. Halaus sinulle.
Kiitos! Samaa vähän pelkään, liian kauan yritin vain vältellä asiaa ja työntää pois mielestä. Olen myös syyttänyt itseäni tapauksesta kaikki nämä vuodet, kunnes terapeutti kertoi, että se päävastuu olikin jollakin muulla (sillä aikuisella miehellä) kuin umpikännisellä 15v fanitytöllä, joka vielä oli silloin neitsyt.
taas tää sama trolli. eilinen ei ottanut tuulta alleen?
Jos kyseessä oli törkeä lapsen seks. hyväksikäyttö niin syyteoikeus on voimassa 20 vuotta.
2000-luvun alussa tapahtui paljon tuota ns bändäritoimintaa. Tytöt oli hyvinkin nuoria välillä. Surullista on ollut kuulla useammankin silloin tutun tytön päätymisestä terapiaan, tai vielä pahempiin ratkaisuihin. Itse siis olin tuolloin aloitteleva toimittaja, ja seurasin kotimaan musasceneä.
minua hyväksikäytettiin melkein sammuneena-trolli. mammat ei muka tunnista.
suoltaa paskaansa palstalle viikoittain
Vierailija kirjoitti:
taas tää sama trolli. eilinen ei ottanut tuulta alleen?
Ei tämä ole mikään trolli. Jos samat aiheesta joku on keskustellut, voisitko ystävällisesti nostaa ketjua, kiitos.
Ah, sweet sixteen. Mistä luulette rokkareiden laulaneen viimeiset 70 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kirjoittanut aiemmin tälle palstalle, terapiassa oonpuhunut kokemuksistani, josta siis jo aikaa mutta se vaikuttaa edelleen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole kirjoittanut aiemmin tälle palstalle, terapiassa oonpuhunut kokemuksistani, josta siis jo aikaa mutta se vaikuttaa edelleen. Ap
etpä tietenkään =D
toki mammat nielee paskasatusi. tätähän et osaa kysyä viranomaisilta vaan tätä pitää kysyä miesvihapalstalla =D
Vierailija kirjoitti:
Se että jälkeenpäin sinua kaduttaa, ei tee asiasta rikosta. Ajattele asiaa miehen kannalta: nätti tyttö roikkuu kimpussa, ehkä flirttailee jne. Kaikin tavoin antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut miehestä. Ja yhtäkkiä 15 vuoden jälkeen tulee rikossyyte. Ei kuulosta ihan reilulta.
Olen silti pahoillani puolestasi. Yritä päästä asian yli ja elää tämänhetkistä elämää niin hyvin kuin pystyt ❤️
Häpeä! Hyi hele
Alaikäisen sammuneen raiskaus on RIKOS
Kun kyse on lapsesta. (alle 16 vuotias) sillon taitaa vanhenemisaika olla jopa 20 vuotta.
Vaikka ei olisi vanhentunut niin miten tuollaisen voi enää todistaa? Sen sijaan että alapeukutat niin kerro mieluummin vastaus kysymykseeni.
AP oliko kyseessä tunnettu mäkihyppääjä? Näin tapauksen.
On jo vanhentunut.