Vaimoni ehdottaa parinvaihtoa
Olemme 35v pariskunta ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Matkaan on mahtunut ylä- ja alamäkiä, mutta kaikesta on selvitty ja onnellisia olemme yhdessä. Seksielämä on ollut välillä hiljaista, 4 lasta 10v sisään on tuonut tietysti omat haasteena. Minä olen "ainavalmis", haasteet lähinnä vaimoni haluissa. Olen hankkinut piristykseksi erilaisia seksileluja ja niitä on käytettykin. Satisfyer ehkä suosituimpana. Olimme viikonloppuna viihteellä ja meillä oli todella hauskaa! Saimme lapset viikonlopuksi hoitoon. Puhuttiin aika avoimesti asioista. Yllättäen vaimoni kysyi, että mitä mieltä olisin parinvaihdosta tai kimppakivasta? Olin vähän hämmästynyt enkä osannut sanoa oikein mitään. Hän kertoi haaveilevansa varsinkin parinvaihdosta. Olemme aina olleet uskollisia toisillemme, ja olin ja olen tuosta yllättynyt. Kiinnostaa minuakin, mutta näen aika isona riskinä parisuhteelle, vaikkei kumpikaan meistä ole erityisen mustasukkaisia. Mielipiteitä? Toivon asiallisia kommentteja. Ja sulle joka aikoo kommentoida että mulla on pieni varustus, niin tiedoksi että pituus on 18cm ja paksuuttakin kivasti :) ja vaimo on ollut kokoon kyllä tyytyväinen.
Kommentit (29)
Mitäpäs tuohon sanomaan. Vaimosi haluaa vierasta, on kyllästynyt tavan seksiin jo. Mitä sinä Ap haluat itse, teetkö vaimosi mieliksi jolloin hän tossuttaa sinua, vai haluatko itse omasta halustasi kimppakivaa myös? Jos vaimosi ei ikinä pelkää menettävänsä sinut hyvännäköiselle seksikkäälle muijalle eikä tunne sinusta siis minkäänlaista tervettä mustasukkaisuutta, olet menettänyt pelin. Etsi uusi.
Meillä on kokemukset rajoittuneet yhteisesti sovittuna parien kanssa suuseksiin ja yhdyntä tähän saakka vain omien kanssa. On käyty kokeilemassa kädellä miltä toisesta naisesta tuntuu iso sisälle mennessä ja hyväilty naista yhdessä kun hänen miehensä on sisällä. Suuseksi naisten kesken tai nmm. Kivaa on ollut.
Mieti tarkkaan ennenkuin ryhdyt parinvaihtoon. Meillä mies aikoinaan painosti samaan asiaan, useamman kerran, tyhmä suostuin, vieläkin välillä ahdistaa vaikka aikaa on kulunut.
Vierailija kirjoitti:
Mieti tarkkaan ennenkuin ryhdyt parinvaihtoon. Meillä mies aikoinaan painosti samaan asiaan, useamman kerran, tyhmä suostuin, vieläkin välillä ahdistaa vaikka aikaa on kulunut.
Ajattele kuinka mukavaa teillä olisi ollut ja olisi nyt - jos et itse olisi estoinen.
Sinulla on mahdollisuus muuttua ja kasvaa ihmisenä :)
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele kuinka mukavaa teillä olisi ollut ja olisi nyt - jos et itse olisi estoinen.
Sinulla on mahdollisuus muuttua ja kasvaa ihmisenä :)
Kyse olikin siitä, että mies oli mustasukkainen. Jälkeenpäin saanut monesti kuulla mitä en olisi saanut tehdä toisen miehen kanssa ym. Olisi pitänyt arvata jälkipyykki, joka siitä myöhemmin tuli. No en ole ennustaja.
Ihminen on luonnostaan moniavioinen, ja se on meillä geeneissä. Yksiavioisuus on omistushaluisten ihmisten keksintöä. Ennemmin tai myöhemmin herää kiinnostus johonkin toiseen, eikä sitä kannata väkisin estää. Lopuksi siinä voittavat kaikki. Puhun kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse olikin siitä, että mies oli mustasukkainen. Jälkeenpäin saanut monesti kuulla mitä en olisi saanut tehdä toisen miehen kanssa ym. Olisi pitänyt arvata jälkipyykki, joka siitä myöhemmin tuli. No en ole ennustaja.
Miksi mustasukkainen mies ehdottaa parinvaihtoa? Käyttäytyykö hän muutenkin epäloogisesti elämässään? Onko hän terve? Miksi siedät häntä?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on luonnostaan moniavioinen, ja se on meillä geeneissä. Yksiavioisuus on omistushaluisten ihmisten keksintöä. Ennemmin tai myöhemmin herää kiinnostus johonkin toiseen, eikä sitä kannata väkisin estää. Lopuksi siinä voittavat kaikki. Puhun kokemuksesta.
Eikö yksiavioisuus olekaan kirkonmiesten keksintöä?
Heidänhän ei tarvinnut asiasta pahemmin välittää koska elivät (muodollisesti) selibaatissa. Sen sijaan koko kristikuntamme kärsii nyt heidän linjauksistaan, naisten asema yhteiskunnassa etunenässä.
M48, guru
Pikkumunatrolli satuillut pitemmän aloituksen, huoh.