Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni ehdottaa parinvaihtoa

Liianisoriski?
28.09.2020 |

Olemme 35v pariskunta ja olemme olleet yhdessä 15 vuotta. Matkaan on mahtunut ylä- ja alamäkiä, mutta kaikesta on selvitty ja onnellisia olemme yhdessä. Seksielämä on ollut välillä hiljaista, 4 lasta 10v sisään on tuonut tietysti omat haasteena. Minä olen "ainavalmis", haasteet lähinnä vaimoni haluissa. Olen hankkinut piristykseksi erilaisia seksileluja ja niitä on käytettykin. Satisfyer ehkä suosituimpana. Olimme viikonloppuna viihteellä ja meillä oli todella hauskaa! Saimme lapset viikonlopuksi hoitoon. Puhuttiin aika avoimesti asioista. Yllättäen vaimoni kysyi, että mitä mieltä olisin parinvaihdosta tai kimppakivasta? Olin vähän hämmästynyt enkä osannut sanoa oikein mitään. Hän kertoi haaveilevansa varsinkin parinvaihdosta. Olemme aina olleet uskollisia toisillemme, ja olin ja olen tuosta yllättynyt. Kiinnostaa minuakin, mutta näen aika isona riskinä parisuhteelle, vaikkei kumpikaan meistä ole erityisen mustasukkaisia. Mielipiteitä? Toivon asiallisia kommentteja. Ja sulle joka aikoo kommentoida että mulla on pieni varustus, niin tiedoksi että pituus on 18cm ja paksuuttakin kivasti :) ja vaimo on ollut kokoon kyllä tyytyväinen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi aiempia keskusteluita; voin stilisoida ne toki tähän: XU sekä Wildclub. Hyvät kokemukset, hyvää porukkaa!

Vierailija
2/29 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa mistään mitään tietäväni, mutta väittäisin silti että mikäli ensimmäinen ajatuksesi ei ollut "no perkele, kokeillaan" se ei välttämättä ole hyvä ajatus. Mitäs sitten jos vaikkapa rouva tykkäisi ja olisi innoissaan ja itse olisit mustasukkaisuuden kourissa? Sen jälkeen sinä olisit tietysti se "kaikenkivankieltäjä" tai vaihtoehtoisesti tekisit jatkossakin jotain mitä et oikeasti halua vain pitääksesi vaimon tyytyväisenä

Mies, 39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten päätit kysyä meiltä mitä mieltä sinun kuuluu olla?

Vierailija
4/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaa miettiä, miksi sinä haluaisit vaikkapa parinvaihtoa. Jos lähinnä haluat päästä panemaan niin miettisin kaksi kertaa, sillä mustasukkaisuus voi yllättää. Jos taas sinua kiinnostaa lähinnä se, että joku muu panee vaimoasi, niin tilanne on paljon turvallisempi (ja hauskempi). Pelko siitä, että vaimosi on kokemuksen jälkeen valmis jättämään sinut on kutakuinkin turha. Vai mitä mieltä itse olet? Kuinka todennäköiseltä tuntuu että parinvaihtokokemuksen jälkeen olisit valmis pistämään vaimosi vaihtoon?

Vierailija
5/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parinvaihdossa voi toteuttaa ne fantasiat joita ei muuten tapahtuisi.

Puolison kanssa päädyimme kuvioon jossa nussin parinvaihtobileissä täysin huuletonta viivapillua ja hänen puolisonsa sai venyttää vaimoni kookkaita ja lävistettyjä häpyhuulia.

Kuka olisi siis mustasukkainen ja kenelle?

Viivapillun puoliso? Miksi - hänhän on valinnut viivapillunsa aivan itse!

M47, perv

Vierailija
6/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenisen vuotta sitten exvaimoni halusi toteuttaa pitkäaikaisen fantasiansa. Olimme silloin viisikymppisiä. Vaimollani oli nuorempana oli pari suhteen tapaista toisen naisen kanssa, mutta ne olivat hänelle pettymyksiä, koska nuo naiset olivat äärimmäisen estyneitä. Kun sitten sopiva tilanne tuli eteen, hän halusi toteuttaa haaveensa. Hän nuoli toiselle naiselle orgasmin, sen jälkeen hän halusi katsoa vierestä, kun panin tuota toista naista. Fantasian ensimmäinen osa tarjosi hänelle suuren mielihyvän, jälkimmäinen osio ei. Häntä alkoi kuitenkin harmittaa se, että panin siinä hänen toiveensa mukaisesti tuota toista naista. Mustasukkaisuus alkoi kalvaa, ja se harmitti häntä erityisesti, että hän ensin itse toivoi ja kun toive toteutui, hän ei ollutkaan tyytyväinen vaan reagoi itsensäkin mielestä väärällä tavalla.

Näissä parinvaihdoissa on aina omat riskinsä, minun kokemuksessani riski ei ollut sen arvoinen. Ei se minua enää vuoden päästä lämmittänyt, että olin saanut vierasta naista, kun se kuitenkin jäyti omaa parisuhdettamme. Mutta toiset voivat olla toki henkisesti paljon vahvempia kuin me olimme.

Vierailija
7/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on ylipäänsä aivan ylitsepääsemättömät riskinsä ja jokainen niistä päättyy kuolemaan. Huoli pois -siis nussikaa ja naikaa!

Vierailija
8/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän voi olla ihan vain vaihtelunhalusta tai yrityksestä löytää se oma halu takaisin.

Väistämättä tulee kuitenkin mieleen miksi sitä piristystä haetaan nimenomaan muista ei uusista jutuista oman kumppanin kanssa? Onko vaimosi jo kyllästynyt sinuun vai eikö vain uskalla joitain toiveitaan sinulle kertoa? Vaikea uskoa, että kenenkään seksielämä on niin monipuolista, ettei kahdenkesken enää mitään vaihtelua voisi keksiä.

Mieti tarkkaan mihin itse olet valmis ja miksi. Ja keskustelkaa etukäteen myös niistä riskeistä. 

Vierailija
9/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme harrastaneet parinvaihtoa nyt 10 vuotta. Suosittelen kokeilemaan, sillä silloin askarruttavat ajatuksenne selviävät. Edellä mainittu Wildclub on meillekin tuttu paikka.

Vierailija
10/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä etuoikeus teillä epäilijöillä on naida vai omia puolisoitanne? Ei se mene niin :-D

Vierailija
11/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vaimo ehdotti puolestaan autonvaihtoa; merkillisiä otuksia nuo naiset.

Vierailija
12/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän vaimo ehdotti puolestaan autonvaihtoa; merkillisiä otuksia nuo naiset.

Fakse flag. Mielesi tekee kuitenkin nuuhkia rouvan polkupyörän satulaa.

Vierailija
13/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa selkeästi iso ja kestävää kaksikymppistä kalua.

Ihan luonnollista, jos kotona tarjolla vain viistoista senttistä.

Vierailija
14/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttikulli-pakottaja lausuu tässä väärin.

Aloittajan peniin koko on kyllä ilmoitettu.

Ap:lta löytyy reilut 7 tuumaa kotimaista lihanuijaa.

Vierailija
15/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo haluaa vaihtaa kännykän. Kaikkea ne ovatkin vaihtelemassa.

Vierailija
16/29 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännynvaihtaja kirjoitti:

Meillä vaimo haluaa vaihtaa kännykän. Kaikkea ne ovatkin vaihtelemassa.

Milloin olet itse vaihtanut viimeksi kalsarit?

Öljynvaihto ei sinulta muuten onnistu, sytytystulpista tai jakohihnasta puhumattakaan!

Vierailija
17/29 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo haluaa selkeästi iso ja kestävää kaksikymppistä kalua.

Ihan luonnollista, jos kotona tarjolla vain viistoista senttistä.

Vaimo haluaa täydellistä viidentoista ja kahdenkymmenen sentimetrin välistä sojottavaa todella seksikästä ja paksua penistä.

Vierailija
18/29 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama leikki, jota ukkisi ja mummosi leikkivät. Silloin sen nimi oli Viimeinen pari uunista ulos!

Vierailija
19/29 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen että nimenomaan parinvaihtona lähdette liikkeelle. Ei siis niin että molemmilla on lupa vieraisiin. Silloin sinä jäät toden näköisesti ilman ja nainen juoksee vieraissa..

Vierailija
20/29 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetin vaimo kun se aina ehdottelee mutta ap ei saa mitään aikaiseksi.

M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä