Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun saa lapsen aikuiseksi, mitä sen jälkeen

Vierailija
28.09.2020 |

Vielä 6vuotta ja lapsi on täysi-ikäinen. Mitä sitten tällainen työelämästä syrjäytynyt keski-ikäinen nainen tekee?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta olet kiinni lapsenlapsissa ja kaikki jatkuu kuten ennenkin, hyysäyksen kohde vain muuttuu.

Tää on muuten aivan totta. Ei siinä mene välttämättä kuin muutama vuosi siitä kun lapsi lähtee kotoa, niin syntyy lapsenlapsi hoidettavaksi. Kohta toinen, pian niitä on jo katras. Etenkin silloin jos omia lapsia on useampi, niin voi olla ettei nuorin ehdi edes kotoa pois muuttaa, kun vanhin saa jo lapsia. Pitäis jokaisen naisen tiedostaa että kun sen ensimmäisen hoidettavan puskee ulos, niin se on sitten lasten hoitamista hautaan asti. Ystävät ja harrastukset on niitä menneen vapaan nuoruuden juttuja.

Ei mua tämä haittaisi. Mä tykkäisin olla mummo. ap

Vierailija
22/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee kaikkea sitä, mitä ei lapsen kanssa voinut tehdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias ja 18-vuotias lapseni muutti elokuussa pois. Ihan harrastelen ja teen asioita kuten ennenkin. Tapasin kivan miehen jonka kanssa vietän aikaa. Lapsen kanssa pidetään yhteyttä melkein joka päivä. Ei elämä hirveästi ole muuttunut, vähemmän ruokaa ostettava :D Välillä haikeus ja ikävä valtaa mielen mutta olen innoissani tästä ajasta. Kiva nähdä miten lapsi aikuistuu ja alkaa ottamaan enemmän vastuuta itsestään ja omista asioista. Tiedän että tarvitsee joissakin asioissa vielä opastusta ja tukemista.

Vierailija
24/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päng !

Zinc

Vierailija
25/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 41 ja 42, 19-vuotias on ollut vuoden maailmalla. Viimeksi tänään kävin asioilla hänen kanssaan (ompelijalla), selvittelin, kehen otetaan yhteyttä harvinaisemmissa terveydenhoitoasioissa jne. Etäkonsultoin myös pyykkikoneen toimintahäiriöissä ja Kelan lomakkeissa. Oma aika menee töiden jälkeen harrastaessa, ja olen ihan erityisesti nauttinut kahdesta asiasta - kotitöiden vähenemisestä ja siitä, että lainattomina nyt voi vähentää reilusti työntekoa, kun menotkin ovat vähentyneet reilusti. Ja palaa se jointtikin tosiaan joskus.

Vierailija
26/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele lähihoitajaksi.

Vierailija
27/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinintissuttelua

Vierailija
28/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla just se tilanne kun lapsi on omillaan ja NYT ALKAA MINUN OMA ELÄMÄ. Ei jumankauta yhtään hyysättävää miestä enää minun elämään!!!  Fiilis on sama kuin nuorella joka lähtee kotoa: koko maailma on avoin.  Miettii vain minne päin lähtis? opiskelisko jotain? hakisko töihin? matkustelisko (no nyt ei kannata) jne. Tekee mieli harrastaa, kulkea, nähdä ja kokea.  Vielä on aikaa ja voimia 10-20 vuotta joten ehtii paljon.

Muuten hyvä, mutta kyllä mä toivoisin, että aikaa ja voimia on vielä 30-40 vuotta sen jälkeen, kun lapsi aikuistuu.

Vierailija
29/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat sen omaelämäkertasi.

Vierailija
30/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet koulujen iltapäivätoimintaan avustajaksi tai lukumummoksi. Sähän tykkäät tehdä voileipiä ja kuulustella läksyjä.

Vierailija
31/31 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä työelämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän