Kysy narsistilta mitä haluat
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi loistava ihmistuntija? Osaat tulkita ihmisten tunteita ja reaktioita käytökseesi ja sanomiisi?
Näen mielestäni toisista hyvin minkälaisia he ovat. Tulkita? Osaan manipuloida itselleni hyötyä, jos sitä tarkoitat. En halua ketään satuttaa, ymmärrä se.
Et ole narsisti, viimeinen lause paljasti sen. Narsisti haluaa aina satuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kun nolaan sinut julkisesti porukassa niin kauan sinulla kestää että saat ittesi kasaan ja luulet taas olevasi muutakin kun häpeällä käyvä pikkulapsi?
Minua ei nolata julkisesti, tai kostan sen. Revin vaikka koko maan hajalle, jotta saan anteeksipyynnön. Kokeile nolata minut ja kaupunki on tulessa. Narttu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä mammat toosat tulessa kun narsisti bongattu
Reps 😄
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista maagista ajattelua sinulla on? Pomoni luuli että hän olisi hyvin tärkeä ja että hänellä on yhteys hyvin tärkeisiin ihmisiin. Naurettiin selän takana mutta eihän sille kahjolle suoraan tohdi mitään sanoa.
On maagista ajattelua. Kasvatettu kristityksi, lähinnä fantasioita "maailmanlopusta" , jossa saisin johtaa jotain porukkaa, jotka eivät pedonmerkkiä ota. Ampuilisin niitä "pahiksia" ja olisin kunnioitettu yhteisömme jäsen ja vaimoni ihailisi minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi loistava ihmistuntija? Osaat tulkita ihmisten tunteita ja reaktioita käytökseesi ja sanomiisi?
Näen mielestäni toisista hyvin minkälaisia he ovat. Tulkita? Osaan manipuloida itselleni hyötyä, jos sitä tarkoitat. En halua ketään satuttaa, ymmärrä se.
Niin. Halutaan että toiseen sattuu yhtä paljon jos se menee pois eikä tottele. Ei satuttaa haluta pelkän satuttamisen takia. Koska narsisti rakastaa hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuoret ja kiltit naiset, jotka eivät tunnista vielä narsisteja (naisia tai miehiä), onnistuisivat välttämään narsistien seuran? Tai muu haitallinen kontakti, ei välttämättä aina narsisti.
En tiedä. Kuka nykyään pystyy heti sen haitallisen seuran tunnistamaan muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Halutaan että toiseen sattuu yhtä paljon jos se menee pois eikä tottele. Ei satuttaa haluta pelkän satuttamisen takia. Koska narsisti rakastaa hyvin paljon.
Ei narsku osaa rakastaa, edes itseään. Tyhjä kuori on.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu, kun olet saanut lauman flying monkeysiä syömään sun kädestä? Halveksitko heitä heidän herkkäuskoisuudestaan ja lammasmaisuudestaan?
Narsistin uhrina kommentoin tähän, että vielä enemmän kuin narsistia halveksin hoviväkeä, koska narsistiin on sentään ollut jonkinlainen side, mutta hoviväki koostuu vain typeristä ja heikkolahjaisista seuraa johtajaa määkijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nuoret ja kiltit naiset, jotka eivät tunnista vielä narsisteja (naisia tai miehiä), onnistuisivat välttämään narsistien seuran? Tai muu haitallinen kontakti, ei välttämättä aina narsisti.
En tiedä. Kuka nykyään pystyy heti sen haitallisen seuran tunnistamaan muka?
Sellainen jolla on kokemusta asiasta ja perehtynyt siihen koko elämänsä ajan.
Ootko vielä ottanut henkisesti turpaasi epävakaalta persoonallisuushäiriöiseltä? Niihin eivät nimittäin päde samat lainalaisuudet kuin meihin perusjamppoihin ja narsku kyllä on se joka ottaa siipeensä.
Vierailija kirjoitti:
Ootko vielä ottanut henkisesti turpaasi epävakaalta persoonallisuushäiriöiseltä? Niihin eivät nimittäin päde samat lainalaisuudet kuin meihin perusjamppoihin ja narsku kyllä on se joka ottaa siipeensä.
Epävakaat persoonallisuushäiriöiset ovat myös erittäin hyvin edustettuina väkivaltarikollisissa. Monilla vangeilla on sekä narsistinen että epävakaa persoonallisuushäiriö.
Tapailetko mielelläsi naisia, joilla on epävakaa persoonallisuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi narsku vastaisi täällä mihinkään, kun se ei tuota mitään välitöntä hyötyä hänelle?
Miksi kuvittelet, etten saisi tästä välitöntä hyötyä?
Miksi itse kuvittelet saavasi?
Ihan tavallinen ketju tämä on, kun aloittaa niin joku vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yrittänyt saada apua persoonallisuushäiriöösi? Oliko toinen, tai molemmat vanhempasi narsisteja? Oletko ohut- vai paksunahkainen narsisti?
Toinen vanhempani on, samoin kuin sisaruksenikin. En tiedä kumpi olen, kummastakin tunnistan itseni. Koskaan en lääkärissä ole asian vuoksi käynyt, koska psykiatrit ovat yleensä hemmetin typeriä. Ihmisiä jotka ovat vain muutaman oppikirjan lukeneet, ja luulevat onnettomat ääliöt tietävänsä ihmismielestä jotain. Halveksin niitä.
Taitaa olla juuri toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaat persoonallisuushäiriöiset ovat myös erittäin hyvin edustettuina väkivaltarikollisissa. Monilla vangeilla on sekä narsistinen että epävakaa persoonallisuushäiriö.
Voihan sitä olla vaikka kuppa ja kuus muuta samassa paketissa, mutta näistä kahdesta nimenomaisesta häiriöstä, epävakaa vie ja narsku vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen saanut siipeeni sellaiselta. Toki aion kostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi narsku vastaisi täällä mihinkään, kun se ei tuota mitään välitöntä hyötyä hänelle?
Ihan tavallinen ketju tämä on, kun aloittaa niin joku vastaa.
:) Olen jo saanut hyötyä tästä ihanuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen ketju tämä on, kun aloittaa niin joku vastaa.:) Olen jo saanut hyötyä tästä ihanuus.
Olet säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen ketju tämä on, kun aloittaa niin joku vastaa.:) Olen jo saanut hyötyä tästä ihanuus.
Olet säälittävä.
Ehkä. Mutta olen parempi kuin ne muut. Ja sinä halajat kosketustani. Tunnet sormieni hellän kosketusten, ne uppoutuvat hiuksiisi. Huuliani rakastavia kaipaat. Minä rakastan sinua. Minäkö olen säälittävä muka?
Kaiken vuoksesi annan.