Kysy narsistilta mitä haluat
Kommentit (71)
Oletko tehnyt rikoksia ja ollut vankilassa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras tapa testata, onko joku narsisti?
Vastoin mediassa höpistyjä juttuja, niin narsisti ei vastaa häneltä kysyttäessä, että oletko narsisti. En ikinä kertoisi sitä kysyttäessä. Itse asiassa pidän muita niinä narskuina.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tehnyt rikoksia ja ollut vankilassa?
En. Minulla on omatunto ja inhoan rikoksia ja niitä tekeviä.
Et vastannut ekan sivun moneen kysymyseen. Onko oman häpeällisyyden ja läpinäkyvyyden ajattelu noin kivuliasta?
Miksi ärhentelette? Mua ainakin aidosti kiinnostaa vastaukset fiksuihin kysymyksiin.
Huomaatko itse lukevasi ihmisiä ja tilanteita väärin ja siksi loukkaannut ja haluat näpäyttää/kostaa? Miksi et osaa käsitellä pettymystäsi vaan kaadat sen "lähteesi" niskaan?
Vierailija kirjoitti:
mitä haluat?
Pohjimmiltani? Kaipa sen tänne voin sanoa.
Rakkautta. En sellaista molemminpuolin itsekästä rakkautta, jossa seksi, turhat hempeät höpötykset, asunnot, työt, autot ja sosiaaliset jutut määrittelevät välittämisen ja yhdessäolon.
Luulen ymmärtäväni mitä puhdas rakkaus voisi olla. Toisen hyväksymistä sellaisena kuin se on.
Luuletko olevasi loistava ihmistuntija? Osaat tulkita ihmisten tunteita ja reaktioita käytökseesi ja sanomiisi?
Miksi projisoit omia tekosia uhriin? Esim. olet pettänyt puolisoasi, niin mustamaalaat sen uhrisi tekosiksi. Häpeääkö koet kuitenkin teostasi vaikka narsisti olet?
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itse mitkä ovat heikkouksiasi, joita eniten peittelet sepittämällä ylivertaisuuskuvitelmia itsestäsi ja painamalla muita alas?
Miten sinut kasvatettiin, hajoitettiinko itsetuntosi? Ihailtiinko vahvuutta ja voittamista? Paheksuttiinko "heikkoutta" ja inhimillisyyttä?
Vastaa tähän.
Narsisti ei itse myönnä eikä tiedosta olevansa narsisti, niin että sinänsä sulle esitetyt kysymykset ovat turhia. Taidat olla vaan pitkästynyt elämään tai muuten vaan kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ärhentelette? Mua ainakin aidosti kiinnostaa vastaukset fiksuihin kysymyksiin.
Huomaatko itse lukevasi ihmisiä ja tilanteita väärin ja siksi loukkaannut ja haluat näpäyttää/kostaa? Miksi et osaa käsitellä pettymystäsi vaan kaadat sen "lähteesi" niskaan?
Tiedän lukevani väärin välillä.
En osaa käsitellä menneisyyteni vuoksi pettymyksiä. Pieni lapsi sisälläni huutaa hyväksyntää. Sitä jota en koskaan saanut. Lähdettäni en vihaa, vaan sitä rakkautta mitä en koskaan saa. Tiedostan ajavani pois ne ihmiset luotani, jotka ovat hyviä minulle. En tee sitä piruuttani. Minäkin osaan itkeä ja kaivata syliä.
Mistä tiedät olevasi narsisti, koska et ole psykiatrilla käynyt?
Miltä se tuntuu, kun olet saanut lauman flying monkeysiä syömään sun kädestä? Halveksitko heitä heidän herkkäuskoisuudestaan ja lammasmaisuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itse mitkä ovat heikkouksiasi, joita eniten peittelet sepittämällä ylivertaisuuskuvitelmia itsestäsi ja painamalla muita alas?
Miten sinut kasvatettiin, hajoitettiinko itsetuntosi? Ihailtiinko vahvuutta ja voittamista? Paheksuttiinko "heikkoutta" ja inhimillisyyttä?
Vastaa tähän.
Kasvoin ihan hyvässä perheessä. Toinen vanhempani sairastui ollessani hyvin nuori. Kuoli kun olin teini. Heikkoutta en saanut näyttää koskaan, ei syliä joka halaisi hyväksyvästi. Huolta minusta pidettiin kuitenkin. Itsetuntoni hajoitettiin jo alakoulu ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi projisoit omia tekosia uhriin? Esim. olet pettänyt puolisoasi, niin mustamaalaat sen uhrisi tekosiksi. Häpeääkö koet kuitenkin teostasi vaikka narsisti olet?
En ole tuollainen narsisti, vaikka aikanaan pettänyt olenkin. Hävetä ja katua osaan.
Meitä narsisteja on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun uhri on muiden mielestä 1000x kiehtovampi kuin sinä joka joudut väkisin taistelemaan huomiosta?
Koska hän on lähteeni. Ammennan hänestä. En vihaa millään tavalla lähdettäni, paitsi jos hän uskaltaa pettää minut. Rakastan lähdettäni. Annan sille myös paljon, jotta se pysyisi luonani. Ja rakastaisi minua.
Tuota ei kysytty. Miksi uhrisi on mielenkiintoisempi kuin sinä? Muidenkin mielestä.
Eiköhän ole ihan makuasia, onko se uhri kiinnostavampi, kuin ap?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko olevasi loistava ihmistuntija? Osaat tulkita ihmisten tunteita ja reaktioita käytökseesi ja sanomiisi?
Näen mielestäni toisista hyvin minkälaisia he ovat. Tulkita? Osaan manipuloida itselleni hyötyä, jos sitä tarkoitat. En halua ketään satuttaa, ymmärrä se.
Miten käsittelet ihmistä joka näkee sun lävitse?
Täällä mammat toosat tulessa kun narsisti bongattu
Koska se on ns normaali, kaikkine vikoineen.