Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV on kyllä ihan varjo entisestään.

Vierailija
07.12.2013 |

Nykyään harvoin enää täällä lueskelen ja kirjoittelen, mutta ero on merkittävä esim. parin vuoden takaiseen. Aloitusten määrä ja kommentointi on vähentynyt PALJON. Ennen oli hommaa, että pysyi kärryillä illan keskusteluissa. Nyt on liikettä minimalistisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis mitä oli 10 vuotta sitten?!

Vierailija
2/6 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en tiä siitä. Mutta ensi kosketukset ovat vuodelta 2005. Silloin oli kova meininki!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi täältä poistetaan ketjuja ihan oudolla logiikalla.

Vierailija
4/6 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä näin, pääsee välillä pois ja ei tarvitse miettiä nukkumaan mennessä enää että pitäisikö sitä käydä vielä vilkaisemassa. Minulla on 13 vuoden historia av:lla, välillä olen ollut kyllä muutamia vuosia pois. :)

Vierailija
5/6 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love connection

Vierailija
6/6 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mä aloitin joskus 2002. Silloin oli paljon hauskempaa palstailla. Oli nikkejä ja oli tosi hauskoja ketjuja, joskin jo silloin oli myös näitä v-maisia, jotka sitten oikeestaan pilasi palstan savustamalla nikilliset ulos ja siitä asti on menty alamäkeä. 

Mä käyn väliin lueskelemassa, mutta ei täällä viitti entiseen malliin palstailla. Liikaa tyhjäpäistä kirjoittelua ja aika onnettoman tuntuista porukkaa. Ei ole sellaista henkeä, mitä joskus oli. Ei löydy joulupataketjuja, ei värikkäitä persoonia nikkeineen ja vitsitkin on kömpelöitä. Oikeesti hauskat ketjut on yleensä niitä vanhempia. 

no. Eipähän enää kulu aikaa niin paljon palstailuun. Tää on aina äkkiä nähty nykyisin.